Ik zou de schoonheidssalon vervangen door de kapper, van alle mannen die ik ken gaan zelfs de homo's niet naar een schoonheidssalon.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:58 schreef D.D.W. het volgende:
Bedankt voor al het advies. Paar dingen wat ik ga doen;
- Een afspraak maken met een psycholoog
- Nieuwe kleren kopen
- Naar een schoonheidssalon.
Ik heb er al zin, ik voel me een stuk beter nu.
Nee, 't is meer dat ik alleen mensen uitlach die het kunnen hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien herkennen veel mensen zich hier in mijn situatie?
KLB'ers? Dat zál toch niet?!?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef D.D.W. het volgende:
Ik denk dat je lang niet de enige KLB'er bent met dit verschijnsel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan lijkt het me waarschijnlijker dat hij de troll uithangt in de topics waarin hij zegt dat hij een heet beest is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:15 schreef Chuck.Norris het volgende:
zou kunnen
in een vn zijn topics zegtie dat ie een heet beest is.
good trolling
1.91 meldtquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben 1,86, maar zou ook wel wat groter willen zijn![]()
![]()
You might be right, sir.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:30 schreef Zero17 het volgende:
Dan lijkt het me waarschijnlijker dat hij de troll uithangt in de topics waarin hij zegt dat hij een heet beest is.
En hier zijn de episodes te vinden: http://www.mtv.com/shows/made/series.jhtmlquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tip voor jou: kijk maar eens een paar afleveringen MTV Made. Elke middag op MTV (half drie of half vier, en soms ook 's avonds).
Daar zie je van die tieners die iets willen worden, wat ze totaal niet zijn. bv een dik meisje een ballerina, een nerd een vrouwenversierder, een homo een worstelaar. een rocker een model....
En die worden dan begeleid door een coach: iemand die het van beroep is en de persoon in kwestie in 6 weken probeert klaar te stomen.
Heel leuk en interessant om te zien. Het komt eigenlijk allemaal terug op zelfvertrouwen opkrikken.
quote:
Had ie foto's van z'n lul in z'n fobo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij had eerst foto's in z'n fobo. Hij is zo'n mager nerdje.
Nee, van zijn nieuwe trui!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had ie foto's van z'n lul in z'n fobo.
Als het ergens is waar ik een hekel aan heb wat mannen betreft dan zijn het kleine mannen wel(kabouter)quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
Dagelijks word ik weer geconfronteerd met mezelf, als ik voor de spiegel sta.
Ik zie een klein mannetje, beetje magertjes en bleek. Toch meer gaan sporten denk ik dan, maar ik zal altijd een klein mannetje blijven.
Elke dag denk ik weer dat ik een lange knappe gespierde gozer wil zijn, weet je wel, wat de meisjes graag zien.
Klacht: Het onmogelijke willen, een mooie aantrekkelijk uiterlijk (ben denk ik niet de enigste).
Zo had ik er graag er uit willen zien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
met 1.69 meter heb je niets te klagen man, ik ben kleiner dan 1.69 meter en ik klaag niet eens
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had ie foto's van z'n lul in z'n fobo.
Je gaat om met gays?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik zou de schoonheidssalon vervangen door de kapper, van alle mannen die ik ken gaan zelfs de homo's niet naar een schoonheidssalon.
Waar heb jij NIET een hekel aan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:10 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als het ergens is waar ik een hekel aan heb wat mannen betreft dan zijn het kleine mannen wel(kabouter)
Als of je van trainen langer wordt..hoe je het went of keert er is geen hoop meer voor jou..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |