TS is 30quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ben je ook ongeveer even oud als die gast?
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad, maar ik ben nogal een (erg) serieus persoon irl, face to face kan ik gewoon geen grappen maken laat staan iemand aan het lachen maken. Humor zit er niet in dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:15 schreef the_annoying_devil het volgende:
[..]
Er is een hoop lichaamstaal wat mensen onbewust van elkaar interpreteren.
De manier waarop je staat en loopt is o.a. belangrijk. Je moet zo staan alsof de bovenkant van je hoofd naar boven wordt getrokken, zodat je helemaal recht staat (met je rug recht). Wanneer je hoofd iets naar voren staat komt dat wat sukkeliger over, maar langere mensen hebben dat vooral dat probleem (ik moet daar bijvoorbeeld op letten.) Verder zet je je borst wat naar voren. Probeer een beetje wat breder te lopen (kijk hoe succesvolle mensen lopen.) Wanneer je zit in een stoel, ga wat breder uit zitten en neem veel ruimte in.
Wanneer je spreekt doe het rustig, duidelijk en niet overhaast. Verder kom je zelfverzekerder over wanneer je veel het woord voert en grappen maakt dan als je de hele tijd in een hoekje staat niks zegt. Verder mensen recht durven aankijken. Er is teveel om op te noemen, non-verbale communicatie is meestal belangrijker dan verbale.
Ben nu 30, ong. wel dus denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ben je ook ongeveer even oud als die gast?
Ik heb te veel punten waar ik ontevreden over ben, ik ben bang dat ik na zo'n operatie alsnog niet tevreden over mezelf kan zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nouja, ik ga niet liegen ofso... maar heb je nooit nagedacht over plastische chirurgie? er komen soms mensen in die programma's als ''de zwaan'' of hoe het ook heet die net zo lelijk zijn en uiteindelijk gemiddeld tot mooi worden. wat heb je te verliezen?
Altijd al eens willen doen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:19 schreef DaanA het volgende:
[..]
TS is 30
Kun jij TS niet gewoon mee nemen naar de kapper en eens fatsoenlijk aankleden?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Flammie het volgende:
De TS is 1.69m!!!
Dat is maar net iets groter als mijn lul!!!
Ook echt zo'n uitgerekt gezicht? Ik ga niet liegen, ik vind dat inderdaad lelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zo erg is het denk ik niet, ik vind mezelf aardig hiermee overeenkomen:
[ afbeelding ]
Vrouwen hebben gewoon geen interesse in zo iemand, of zijn er echt vrouwen die hier doorheen kunnen kijken?
Pics plz.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef Flammie het volgende:
De TS is 1.69m!!!
Dat is maar net iets groter als mijn lul!!!
Wat flauw nou weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:22 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Altijd al eens willen doen!![]()
Een beetje advies geven op basis van een paar foto's doe ik met alle plezier, maar als TS er geen een wil sturen kan ik natuurlijk niet zoveel. Moet ie ook niet doen als ie dat niet wil uiteraard.
maar ik zie bij die vent b.v. ook al van eallerlij dingen die je kunt aanpassen. vet onder die kin wegzuiogen, kincorrectie, neuscorrectie, wallen weg laten halen. de plasticus kan het echt wel beter maken denk ik. oorspronkelijk is de plastische chirurgie denk ik ook voor dat soort mensen bedoeld, alleen is het vervolgens meer het terrein van mensen geworden die al mooi waren, zoals megan fox, angelina jolie, mariah carey etc.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:17 schreef DaanA het volgende:
[..]
Fout haar...Foute kleren...
Foute blik...
![]()
En ja, ook gewoon lelijk ja. Maar als je de rest bijschaaft, dan scheelt dat al een heleboel.
Hij had eerst foto's in z'n fobo. Hij is zo'n mager nerdje.quote:
ja maar als dat werkelijk zo is, dat je dan nog niet tevreden zou kunnen zijn zit het misschien ook meer van binnen dan van buiten. want als het vooral van buiten zit, zou je er dus gewoon wel iets aan moeten kunnen doen. er zijn zoveel mensen extreem veranderdquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb te veel punten waar ik ontevreden over ben, ik ben bang dat ik na zo'n operatie alsnog niet tevreden over mezelf kan zijn.
Denk dat het inderdaad ook "deels" binnen zit, dat is balen natuurlijk want met plastisch chirurgie ben ik bang dus onzeker te blijven over mezelf. Maar misschien kun je daar hulp bij krijgen m.b.v. een psycholoog ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja maar als dat werkelijk zo is, dat je dan nog niet tevreden zou kunnen zijn zit het misschien ook meer van binnen dan van buiten. want als het vooral van buiten zit, zou je er dus gewoon wel iets aan moeten kunnen doen. er zijn zoveel mensen extreem veranderd
[ afbeelding ]
niet dat dit nou zo'n verbetering is, maar het is maar een voorbeeld van iemand die achteraf niet meer herkenbaar is, dus jij zou misschien ook wel in positieve zin niet meer herkenbaar kunnen worden
Wegblijven bij de plastisch chirurg en meteen naar die psycholoog gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad ook "deels" binnen zit, dat is balen natuurlijk want met plastisch chirurgie ben ik bang dus onzeker te blijven over mezelf. Maar misschien kun je daar hulp bij krijgen m.b.v. een psycholoog ofzo?
Dat is een probleem, ik schaam me als ik in een kledingzaak kom. Mensen kijken dan al gelijk wat je aan hebt en hebben dan over mij gelijk een negatief oordeel klaar denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef DaanA het volgende:
[..]
Wegblijven bij de plastisch chirurg en meteen naar die psycholoog gaan.
En zorg dat je bij de psychiater wegblijft trouwens.![]()
Maar ik denk dat de kapper en de kleren je al veel gaan helpen dus. Nou ja, moet je zelf weten.
't Is wel erg met je zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat is een probleem, ik schaam me als ik in een kledingzaak kom. Mensen kijken dan al gelijk wat je aan hebt en hebben dan over mij gelijk een negatief oordeel klaar denk ik
Nou, dat hoeft dan vanaf nu nog maar één keer te gebeuren, namelijk de volgende keer dat je zo'n winkel binnenkomt. Daarna heb je coole kleding en durf je gewoon een winkel binnen te stappen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat is een probleem, ik schaam me als ik in een kledingzaak kom. Mensen kijken dan al gelijk wat je aan hebt en hebben dan over mij gelijk een negatief oordeel klaar denk ik
Naar de H&M of zo: Hallo meneer, kunt u mij helpen? Ik wil er graag vanaf vandaag hip bijlopen. Dat is uw baan, dus dat kunt u vast voor mij regelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
't Is wel erg met je zegMensen restylen is hun werk.
Ik zou onderhand zeggen: Zoek een mental coach. Of laat iemand aan je zelfvertrouwen werken, ik heb nog niet vaak iemand gehoord met zo weinig zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
dat denk jij ja, maar dat weet jij niet. toen ik een jaar of 13 was had ik ook altijd een onzeker gevoel als ik kleren ging kopen en voelde ik me bekeken, maar juist omdat ik toch altijd ging ben ik daar overheen gekomen. als ik nooit was gegaan en mijn kleren had besteld via boekjes etc. was ik er nu nog niet overheen. jij vlucht denk ik voor alles, en misschien is dat lelijk zijn van jou ook deels een smoes om niet onder de mensen te hoeven, en geen confrontaties aan te gaan. dus een psycholoog om je daarbij te helpen lijkt me nog niet zo'n slecht idee. kun je daarna nog altijd kijken of plastische chirurgie echt nodig is. als je al tot dat soort dingen overgaat denk ik dat je het idd in een bewuste state of mind moet doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien herkennen veel mensen zich hier in mijn situatie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:57 schreef Garisson72 het volgende:
't valt me alleszins mee dat TS niet levend wordt opgevroten in KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |