Gewoon door de soep doen.quote:
Euhm....auw.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:53 schreef Baltar het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/algemeen/2157285/man-rukt-ballen-partner-af.html
Ik had vandaag nergens last van! Behalve een half uur wachten om mijn ovchipgevaldingkaart te activeren. Er stonden wel 5 mensen voor mequote:
Dat wilde ik vandaag ook doen, maar hij bleek al geactiveerd te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vandaag nergens last van! Behalve een half uur wachten om mijn ovchipgevaldingkaart te activeren. Er stonden wel 5 mensen voor me...
Ik hou 'm maar gewoon even in mijn hand.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet trouwens wel heel erg wennen aan het uitchecken met dat ov-geval. Zo zat ik in eindhoven al bijna in de bus toen ik er achter kwam dat ik bij de trein niet had uitgecheckt (en ik dus helemaal terug moest naar een perron, en daarna mijn bus miste
).
Géén idee. Maar ik wil niet ingecheckt blijven in het weekend met mijn weekovquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik hou 'm maar gewoon even in mijn hand.
En bij de trein hoef je als student nog niet in- en uit te checken toch?
Je wordt na 4r uur automatisch uitgecheckt... eventueel met een boetetariefquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Géén idee. Maar ik wil niet ingecheckt blijven in het weekend met mijn weekov.
wat lal je dan?quote:
ik zat een liedje te lallen over mijn nachten in bed, met jou aan mijn zijde..quote:
You say the world is getting rid of your demonsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zat een liedje te lallen over mijn nachten in bed, met jou aan mijn zijde..
als lammetjes in een voorjaars weide
samen lekker hand in hand
op de fiets door nederland!
lalalalll
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zat een liedje te lallen over mijn nachten in bed, met jou aan mijn zijde..
als lammetjes in een voorjaars weide
samen lekker hand in hand
op de fiets door nederland!
lalalalll
hehehequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You say the world is getting rid of your demons
I say baby what have you been smoking?
ik had jou toch.. of zit ik voor jan lul dagen achtereen te flirten met je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je had toch een collega op het oog? Hoe staat het daar mee?
Volgens mij was het die collega van je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had jou toch.. of zit ik voor jan lul dagen achtereen te flirten met je?
Tis fokking winter en morgen wordt het -9 overdag!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
hehehe
niks angeltje.. ik heb gewoon lentekriebels
maar als je terug in NL bent gaan we wel daten hre!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij was het die collega van je.
Waar je weak in the knees van werd.![]()
en om dat te illustreren, doen we een nummer van SWV![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |