Al die puriteinse regeltjes zijn wel het ultieme middel tegen hoge kijkcijfers, dus als ze dat willen zijn ze op de goede weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef Dottey het volgende:
ik las hier ergens iets van handjes boven de dekens regels
maar of dat waar is
Ik ben net binnen.. is er wat te doen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
Hier zitten jullie dus![]()
Is het spannend, kunnen we hier of op de chat een beetje rellen
Een paar mensen (die ik niet ken) kijken naar de tv.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben net binnen.. is er wat te doen dan?
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:35 schreef Diamonds het volgende:
Ik begrijp echt niet wat mensen aan deze streams vinden. Ik heb nou een paar keer gekeken, maar was het telkens na 2 minuten al meer dan zat. Wat een onzin!
We zijn inderdaad te veeleisend op dit simpele opzetje...quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We zijn gewoon streamjunkies die eigenlijk zitten te wachten op DGK2 of BB7 en bij gebrek daaraan savoureren we alles wat we door onze strot gedouwd krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |