Op die chat kan ik het niet eens opbrengen op mijn eigen woorden te letten, laat staan op die van iemand anders.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef Gert het volgende:
En hop, meteen op je flikker wegens twee spelfouten.![]()
Ergens snáp ik het nog wel ook: je komt aan hun gemene deler. (Opbouwend) kritisch zijn mag, maar alleen maar neerbuigend doen over SV wordt toch een beetje als een persoonlijke aanval gevoeld, door mensen die daar úren en uren per dag mee bezig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op die chat kan ik het niet eens opbrengen op mijn eigen woorden te letten, laat staan op die van iemand anders.
Plus dat ik daar veel te diep in mijn negativisme zit. Want je zou toch eens kritische vragen stellen over het grote niks dat zich daar afspeelt.
Ik kan daarbij niks anders zeggen dat wanneer je aandacht wil ook in de picture moet komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Zit daar niet eens in mijn negativisme, krijg wel het idee dat ik genegeerd wordt. Moderaten is en blijft een vak wat niet voor iedereen is weggelegd.
Ga lekker buitenspelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef fokjunk het volgende:
[..]
Ik kan daarbij niks anders zeggen dat wanneer je aandacht wil ook in de picture moet komen.
Ja nee ja nee ik snáp het ook wel. Eigenlijk ben jij nog serieus! Ik ook hoor, zou het écht oprecht leúk vinden als het gaat slagen, daarom gaat het gekluns ook aan je hart.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef Copycat het volgende:
Punt is dat ze echt alles als 'aanval' zien. En dan krijg je: "Ze probeeren het tog?" en "We moeten gewoon gedult hebbe want alsodi werkt egt wel hard en Johan kan egt alles."
En daar kan ik zo niets mee. Ik kan niet enthousiast doen over niks. Maar ik ben dan weer wel benieuwd naar waar men heen wil. En wanneer en hoe.
Dus ik vraag "Wanneer gaat die website eigenlijk online?" en dát wordt al als negatieve kritiek gezien. Met name ook door de medewerkers zoals een Spanningszoeker aka Legger.
En dan word ik fired up en ga ik door.
Legt aan de sterkte van mijn tranquilizers ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:32 schreef Gert het volgende:
Maar je legt er toch hopelijk niet wakker van?
Al die puriteinse regeltjes zijn wel het ultieme middel tegen hoge kijkcijfers, dus als ze dat willen zijn ze op de goede weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef Dottey het volgende:
ik las hier ergens iets van handjes boven de dekens regels
maar of dat waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |