*toch de chat maar weer eens aanslingert, dan maar een vastloper*quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
God, wat heb ik een godsgruwelijke tiefus hekel aan die vette rukbeer van een Sly. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk met zijn ranzige bek op de stream komt zodat ik hier gewoon kan zeggen wat voor lelijke pad het is zonder offtopic te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten al helemaal in een Sly-modus daar volgens mij.......... iemand bedreigen is kennelijk geen probleem als het maar niet in het openbaar gebeurt
Ah.... dus iedere streamer krijgt een nummer en als ik oningelogd iemand een bericht wil sturen dan krijgt mijn bericht dat nummer??quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
Hij lult ook uit zijn nek, want u-streamer12345 is gewoon een naam en daarop kun je bannen. Het is gewoon iemand die geen naam heeft opgegeven bij de registratie maar die wel ingelogd is als hij post.
Nee. Het was althans destijds zo dat je je registreerde met een naam of geen naam. Geen naam = u-streamer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... dus iedere streamer krijgt een nummer en als ik oningelogd iemand een bericht wil sturen dan krijgt mijn bericht dat nummer??
Dus als wij thuis 2 inlognamen hebben dan hebben we 2 nummers?
Kom je ook even gezellig?quote:
Dat leek me ook maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom die gast er niet achteraan zou willen gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef Disana het volgende:
Hij lult ook uit zijn nek, want u-streamer12345 is gewoon een naam en daarop kun je bannen. Het is gewoon iemand die geen naam heeft opgegeven bij de registratie maar die wel ingelogd is als hij post.
Er gaan nu al 14 posten over de chat, wat is er dan aan de hand?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef Disana het volgende:
Het is best moeilijk hier niet over de chat te posten af en toe![]()
Volgens mij moeten ze dan serieus wat aan hun systeem doen, en dat is waarschijnlijk moeilijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat leek me ook maar ik kan geen enkele reden bedenken waarom die gast er niet achteraan zou willen gaan
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er gaan nu al 14 posten over de chat, wat is er dan aan de hand?
Lol, fucking Lowlife nerdsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.
Is een privebericht dat je onderaan een blok krijgt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:37 schreef Disana het volgende:
HiDiHo wordt in privéberichtjes bedreigd (nekschot geven, oude rekening) en René wil daar niets aan doen want 'vriendjespolitiek'.
Hij bedoelde natuurlijk négeren, en dat is ook weer discriminatiequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
En dan zegt GeertWilders iets over moslima's nergeren en mag ie niet discrimineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |