abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76497223
Wegens ziekte van m'n moeder (met wie ik zou gaan)

Twee kaarten voor (een-na-laatste) voorstelling van de musical Westside Story (originele productie) a.s. 10 januari. Zeer goede plaatsen, namelijk rij 3 in de zaal (eerste rang) in het Circustheater in Scheveningen.

Normaal kosten kaarten 74 euro per eerste rangs kaart. Ik heb er zelf via een actie inclusief reserveringskosten 80 euro voor betaald (37 euro per kaart). Mijn vraagprijs is 65 inclusief verzendkosten. Kaarten kunnen ook worden afgehaald in gemeente De Ronde Venen (tussen Amsterdam en Utrecht)

Niet mee eens? Doe een bod

Meer info? http://www.musicals.nl/jetp/misc/3317.htm
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:32:34 #2
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_76504650
ik ga er even over nadenken
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_76504710
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef MisterTata het volgende:
ik ga er even over nadenken
Prima maar niet te lang he want als ze verstuurd moeten worden doe ik dat het liefst morgen of uiterlijk vrijdag anders heb je ze niet op tijd
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:36:36 #4
127158 MisterTata
pi_76504832
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef Trusten het volgende:

[..]

Prima maar niet te lang he want als ze verstuurd moeten worden doe ik dat het liefst morgen of uiterlijk vrijdag anders heb je ze niet op tijd
Ja snap ik, ik woon in Utrecht dus zat te denken om dan wat af te spreken ergens

Maar goed, even met mijn vriendin overleggen.
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_76506246
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef MisterTata het volgende:
Ja snap ik, ik woon in Utrecht dus zat te denken om dan wat af te spreken ergens

Maar goed, even met mijn vriendin overleggen.
Prima, ik ben morgen in Utrecht dus als je het vanavond ( uiterlijk morgenochtend) nog laat weten kan ik morgen evt. afspreken. Vrijdag en zaterdag kun je ze evt. wel hier ophalen maar kan ik dan nergens heenkomen i.v.m. werk
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:42:28 #6
127158 MisterTata
pi_76507587
Sorry, gaat hem niet worden voor mij .

Succes nog met de verkoop, gratis kickje
pi_76511212
Helaas! Dank u voor de kick!
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:24:35 #8
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_76514138
40 euro geboden mits je ze vandaag met de postlichting mee kan sturen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Bayswater op 07-01-2010 10:48:43 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_76519050
Niet akkoord, bod van 55 euro via Marktplaats gekregen.
pi_76532091
Ik wil wel! Onder voorbehoud dat de persoon die ik mee wil nemen ook meekan, ik ga nu bellen!
Allebei de kaartjes neem ik over en kom ze ophalen bij je! Doe je mij een pb?

edit: Ze kan, ik koop ze :-)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_76532517
Sorry maar de kaarten zijn verkocht! Ik heb je een kortingscode gepm-t zodat je wellicht toch nog kan gaan!
quote:
Voor de overige liefhebbers:

De laatste voorstellingen voor een speciale Nieuwjaars lastminute prijs.
Kaarten voor slechts ¤ 25,- (ongeacht rang)*

De originele Engelstalige Broadway versie van West Side Story toert ter gelegenheid van haar 50 jarig jubileum over de wereld en is nog maar tot 10 januari in Nederland, exclusief in het Fortis Circustheater, te zien. Een unieke productie met het beste van beste van Broadway en nu voor het eerst met Nederlandse boventiteling. Bijna 4 weken lang kon het Nederlandse publiek genieten van de spectaculaire dans en de onvergetelijke nummers zoals, “Tonight”, “Maria” en “America”.

Het is uw allerlaatste kans nu met dit speciale Nieuwjaarsaanbod van
¤25,- euro per kaart*.

Woensdag 6 januari 20.00 uur
Zaterdag 9 januari 14.30 uur en 20.00 uur
Zondag 10 januari 19.00 uur (de allerlaatste voorstelling)

Bel 0900 1353 o.v.v. Nieuwjaarskorting of kijk HIER
Reserveer snel want op =op !

*Actievoorwaarden
Actie geldig t/m 10 januari 2010 alleen voor de voorstellingen zoals hierboven aangeven. Geldig voor alle rangen . Minimaal 2 kaarten per boeking. Kaartprijs is exclusief reserveringtoeslagen Aanbieding is niet geldig in combinatie met overige acties en op basis van beschikbaarheid . Op reeds verkochte kaarten wordt geen restitutie verleent. Producent houd het recht om de actievoorwaarden tussentijds aan te passen. Deze actie is online alleen te boeken via de actielink en als uw browser cookies accepteert. Maak gebruik van de prijssoort “Nieuwjaarskorting” om de actie te boeken of bestel telefonisch via 0900 1353 (45 cpm) o.v.v.“Nieuwjaarskorting” als deze prijssoort niet verschijnt. Wijzigingen voorbehouden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:29:47 #12
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_76542965
Dus als ik het goed begrijp bood je ze boven de kostprijs aan? Foei zeg
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_76544521
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef Bayswater het volgende:
Dus als ik het goed begrijp bood je ze boven de kostprijs aan? Foei zeg
Nee hoor zeker niet. Deze actie kreeg ik pas vandaag via mail (had hem niet hoeven delen he). Ik heb eersterangskaarten gekocht met een andere actie (37 euro per stuk) waarbij je zeker was van goede plaatsen. Met deze actie van de Nationale Theaterkassa weet je niet waar je komt te zitten, zeker niet op rij 3 . Daarbij geld de actie niet voor de voorstelling waar ik kaarten voor heb verkocht. Maar ja, maakt mij sowieso niet meer uit want ben ze al kwijt
pi_76554771
Slotske
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')