Prima maar niet te lang he want als ze verstuurd moeten worden doe ik dat het liefst morgen of uiterlijk vrijdag anders heb je ze niet op tijdquote:
Ja snap ik, ik woon in Utrecht dus zat te denken om dan wat af te spreken ergensquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef Trusten het volgende:
[..]
Prima maar niet te lang he want als ze verstuurd moeten worden doe ik dat het liefst morgen of uiterlijk vrijdag anders heb je ze niet op tijd
Prima, ik ben morgen in Utrecht dus als je het vanavond ( uiterlijk morgenochtend) nog laat weten kan ik morgen evt. afspreken. Vrijdag en zaterdag kun je ze evt. wel hier ophalen maar kan ik dan nergens heenkomen i.v.m. werkquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef MisterTata het volgende:
Ja snap ik, ik woon in Utrecht dus zat te denken om dan wat af te spreken ergens
Maar goed, even met mijn vriendin overleggen.
quote:Voor de overige liefhebbers:
De laatste voorstellingen voor een speciale Nieuwjaars lastminute prijs.
Kaarten voor slechts ¤ 25,- (ongeacht rang)*
De originele Engelstalige Broadway versie van West Side Story toert ter gelegenheid van haar 50 jarig jubileum over de wereld en is nog maar tot 10 januari in Nederland, exclusief in het Fortis Circustheater, te zien. Een unieke productie met het beste van beste van Broadway en nu voor het eerst met Nederlandse boventiteling. Bijna 4 weken lang kon het Nederlandse publiek genieten van de spectaculaire dans en de onvergetelijke nummers zoals, “Tonight”, “Maria” en “America”.
Het is uw allerlaatste kans nu met dit speciale Nieuwjaarsaanbod van
¤25,- euro per kaart*.
Woensdag 6 januari 20.00 uur
Zaterdag 9 januari 14.30 uur en 20.00 uur
Zondag 10 januari 19.00 uur (de allerlaatste voorstelling)
Bel 0900 1353 o.v.v. Nieuwjaarskorting of kijk HIER
Reserveer snel want op =op !
*Actievoorwaarden
Actie geldig t/m 10 januari 2010 alleen voor de voorstellingen zoals hierboven aangeven. Geldig voor alle rangen . Minimaal 2 kaarten per boeking. Kaartprijs is exclusief reserveringtoeslagen Aanbieding is niet geldig in combinatie met overige acties en op basis van beschikbaarheid . Op reeds verkochte kaarten wordt geen restitutie verleent. Producent houd het recht om de actievoorwaarden tussentijds aan te passen. Deze actie is online alleen te boeken via de actielink en als uw browser cookies accepteert. Maak gebruik van de prijssoort “Nieuwjaarskorting” om de actie te boeken of bestel telefonisch via 0900 1353 (45 cpm) o.v.v.“Nieuwjaarskorting” als deze prijssoort niet verschijnt. Wijzigingen voorbehouden.
Nee hoor zeker niet. Deze actie kreeg ik pas vandaag via mail (had hem niet hoeven delen he). Ik heb eersterangskaarten gekocht met een andere actie (37 euro per stuk) waarbij je zeker was van goede plaatsen. Met deze actie van de Nationale Theaterkassa weet je niet waar je komt te zitten, zeker niet op rij 3quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef Bayswater het volgende:
Dus als ik het goed begrijp bood je ze boven de kostprijs aan? Foei zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |