quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Biskwie het volgende:
eigenlijk niet normaal, koop je een pakje van 4 gillette fusion scheermesjes kun je ff 15 euro af tikken
das dus 3,75 per mesje, ik doe gemiddeld 2 weken met een mesje (redelijk zware baard) = 100e/jaar
klacht: mesjes zijn dus vreselijk duur
Heb der anderhalf jaar mee geschoren, het enige wat het doet is je huid opentrekken. Steeds aftershave erop doen is ronduit vervelend want het pitst als de neten. Sinds vorig jaar heb ik de Wilkinsons quatro titanium uitgevonden, super hendig sjiek want er zit ook nog een trimmer erbij. Als ik wat langer niet scheer even met de trimmer erover en dan scherenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat fusion is echt zwaar slecht kut
Scheert dat ding echt glad?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Koop een elektrisch scheerapparaat.
Ik heb ook jaren nat geschoren. Steeds paar dagen laten staan, omdat ik er zo'n hekel aan had. Nu heb ik ongeveer een half jaar geleden zo'n scheerapparaat gekocht. (60 euro ofzo?) en het bevalt prima. Het is lekker makkelijk, zodat je elke dag snel even scheert en daardoor goed bijhoudt. Ook geen gedoe met water / handdoeken, gewoon droog.
En dat terwijl een verkoper mij eens afgeraden heeft een scheerapparaat te kopen, vanwege zware baardgroei![]()
[ afbeelding ]
ja, dat viel mij dus ook mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Scheert dat ding echt glad?
Want ik vind het ronduit kut als het niet glad is, dan ga ik er iedere keer aan wrijven
Die elektrische apparaten die slaan die haartjes altijd naar binnen bij mij ofzoiets. Dan zo vervelende witte jeukende plek met rood eromheen.quote:
Ik ga in Duitsland Munchen Gladbach, ga ik eens in het jaar heen om "verzorgings" producten in te kopen. Daar kosten 8 Wilkinson mesjes rond de 8 euro. Power fusion mesjes kosten daar dacht ik 12 euro.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef Agiath het volgende:
Je kunt trouwens beter altijd zo'n starterspakket kopen met zo'n scheerunit erbijIs goedkoper dan losje mesjes bij de kruitvat
heb ik gehad, vind ik echt zwaar poep, geïrriteerde huid enzo. ik ga toch echt voor het natte scherenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Koop een elektrisch scheerapparaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |