Beide body types hebben hun voordelen. Idealiter zou ik op de korte termijn best een klein buikje bestellen, maar een nadeel is dat het na 5 jaar vaak uitgegroeid is tot een wat minder aantrekkelijk gebeurenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Antwoorden de heren hier nu wat ze zouden kiezen als ze hun ideale vrouw mochten samenstellen, of wat ze acceptabel zouden vinden bij een echt bestaande vrouw?Als iemand verder heel leuk is?
Wat zul jij vaak teleurgesteld gaan worden als je dat al te dik vindt. Bereidt je maar voor op een relatie met je handquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:45 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Hier ligt m'n max ergens. Indien ze veel meer vet op haar pens heeft, vind ik haar al snel te vadzig en is dat een regelrechte afknapper.
Denk dat mijn man allesbehalve blij zou zijn als ik het figuur van de dame in je linkje zou hebben, is die ex-spice girl toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef FP128 het volgende:
[..]
Zo een buikje mag,en is niks mis mee. Alles wat daarbuiten valt is te veel,dus dames: dit formaat graag
en anders zoiets.
Zoiets iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Like this
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Love it
ik weet niet wat je gepost hebt. maar jij hebt trouwens knapper dan die chick in die clip..quote:
Welke chick??quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:06 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je gepost hebt. maar jij hebt trouwens knapper dan die chick in die clip..
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Te dun, ik begrijp niet dat zo veel mensen dat mooi vinden, een belachelijke hype is dat.
Het is niet te dun, maar dit mens staat tig per week in de sportschool, aangezien ze haar brood ermee verdiend. Niet het echte leven dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:48 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Weet je wat belachelijk is? Dat vroeger dik en bleek mooi was. Ik ben blij dat het niet meer hip is om er als een vies speenvarken bij te lopen.
Slank =![]()
Buikje =
Dit is mooi :
[ afbeelding ]
Dit vind jij te dun?
M'n nieuwe vriendin heeft ook een buikje, en is van haarzelf eigenlijk iets voller. Het staat in verhouding met de rest.. en zo'n buikje is heerlijk zacht. Alles liever dan zo'n gratenpakhuis, wat ook al eerder is gezegd..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Zolang de verhoudingen kloppen, kan het zeker!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:24 schreef JMarsden het volgende:
[..]
M'n nieuwe vriendin heeft ook een buikje, en is van haarzelf eigenlijk iets voller. Het staat in verhouding met de rest.. en zo'n buikje is heerlijk zacht. Alles liever dan zo'n gratenpakhuis, wat ook al eerder is gezegd..
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Zolang de verhoudingen kloppen, kan het zeker!
Er is ook een tussenmaat hè.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef 8108139dpths het volgende:
Niets mis mee, dat liever dan een gratenpakhuis...
Precies, dat is dan weer het tegenovergestelde van een bonenstaak..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:37 schreef Heremeteit het volgende:
Klein zacht buikje is lekker maar een wandelende rollende frituurpan mag fijn thuis blijven eten.
Genoeg die ook zo'n buik hebben. Misschien net wat minder 'abs' maar zeker wel gewoon zo slank. Wel enigszins realistisch dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is niet te dun, maar dit mens staat tig per week in de sportschool, aangezien ze haar brood ermee verdiend. Niet het echte leven dus
'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Genoeg die ook zo'n buik hebben. Misschien net wat minder 'abs' maar zeker wel gewoon zo slank. Wel enigszins realistisch dus.![]()
Persoonlijk, ik houd niet van buikjes bij vrouwen. Klein buikje kan, maar liever gewoon slank.
edit; maar ik ben dan ook geen man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |