Ik denk niet dat die laatste onder 'een buikje' valt.quote:
Daarom staat er ook eenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die laatste onder 'een buikje' valt.
Zoiets als hierboven?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik heb ook een buikje, maar vind t niets..
Dat hebben toch alleen baby's?quote:
dat is toch geen buikje? ze heeft hooguit zo'n streepje omdat ze te lang gezeten heeft (en je buik dan, hoe dun je ook bent, een beetje opgeproppelt wordt). een buikje vind ik toch echt iets meer vet hoor. en eigenlijk vind ik dit streepje ook meer op een litteken van een operatie oid lijken dan op een vetrolletje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Like this
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Love it
Ik ben zo iemand die qua leeftijd aan je voorbeeld voldoet. Maar heb nu maat 34/36 en destijds wel wat groter, 40 ofzo. "Ouwe mensen" leven soms wat bewuster weerquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef Regenbui het volgende:
Ligt aan de leeftijd. Als je vriendin begin 20 is en ze heeft een klein buikje, kan je er bijna zeker van zijn dat er een autoband om de middel heen hangt wanneer ze 35 dan is....
Liever niet
Maatje groter dan dat kan ook makkelijk. Buikjes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Like this
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Love it
dat was met de wat vinden vrouwen van een mannenbuikje ook al vrouwen toch kieskeuriger zijn heb ik het idee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef eleo het volgende:
Op zich een rare vraag ook. Er zijn zelfs mannen die insane worden op meer dan 300 kilo dus tja.. voor ieder potje is een dekseltjesmarkt.
Dat hoop je dan maar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn vrouw heeft momenteel een heel leuk buikje. En over een weekje of 20 valt ze ineens weer af.
Hier ligt m'n max ergens. Indien ze veel meer vet op haar pens heeft, vind ik haar al snel te vadzig en is dat een regelrechte afknapper.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Like this
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Love it
Jij denkt dat er daarvoor niets meer bijkomt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker!
Minstens een kilo of 4.
Dat zal best. En ook als dat er niet helemaal af zou gaan interesseert me dat niets. Liever een rond en gezond vrouwtje dan een gratenpakhuis.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat er daarvoor niets meer bijkomt?
Dat is nog steeds wel een heel slank figuurtje hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:45 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Hier ligt m'n max ergens. Indien ze veel meer vet op haar pens heeft, vind ik haar al snel te vadzig en is dat een regelrechte afknapper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |