De verklikker doet het nog wel gewoon. (Bij deur open en schakelaar aan).quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef Rijpie het volgende:
Het kan misschien zijn dat je lamp-aan-verklikker sluiting maakt (bij mij zit die in de deur), waardoor je lampen stroom krijgen via die weg.
Dank voor de tip trouwens, maar het is niet de verklikker, andere deur zonder verklikker openen zorgt er ook voor dat de verlichting uit gaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
De verklikker doet het nog wel gewoon. (Bij deur open en schakelaar aan).
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriljant! Maar goed dat had ik al gedaan, ik vind het alleen geen optie om dat de rest van de levensduur van de auto te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:10 schreef illusions het volgende:
Oplossing: koppel je accu los als je je auto parkeert. Dat niemand hier nog op is gekomen.
Nee, het is de goede zekering: De dimlichten werkten niet meer bij een draaiende motor en lichtschakelaar aan nadat de zekering eruit was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:16 schreef DABAMaster het volgende:
zekering eruit gehaald en toch branden? Verkeerde zekering dan?
Daarnaast: weet je zeker dat dit niet je parkeerverlichting is?
Nee, de zekeringskast zit achter de zekeringen onder het stuur. De auto is de laatste weken wel erg vochtig geweest van binnen, dus corrosie zou wel het probleem kunnen zijn. Aan de andere kant, waarom doet het probleem zich dan nu met vorst voor? Lucht wordt erg droog bij vorst.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef Hyperdude het volgende:
Hoe kan een zekeringskast nou weer kapot gaan?![]()
Maar er zit iig wel iets goed verkeerd. Zit die zekeringskast nog onder de motorkap zodat er makkelijk vocht/sneeuw bij kan komen ofzo?
Lucht wordt inderdaad erg droog bij vorst, doordat het vocht overal op neerslaat. Bijvoorbeeld op je zekeringen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Nee, de zekeringskast zit achter de zekeringen onder het stuur. De auto is de laatste weken wel erg vochtig geweest van binnen, dus corrosie zou wel het probleem kunnen zijn. Aan de andere kant, waarom doet het probleem zich dan nu met vorst voor? Lucht wordt erg droog bij vorst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |