Of een winkel van WEL een FATSOENLIJKE providerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok dan ga ik ondertussen naar de Vodafonewinkel om een Iphone te halen
Vreemd, dat toestel is een echt kick ass apparaat. Nog geen enkele telefoon gezien met zo'n prachtscherm, zo'n OS en zo'n snelheid.quote:
geen problemen met Vodafone hier, elke provider heeft wel eens storingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of een winkel van WEL een FATSOENLIJKE provider
Kan niet, hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok dan ga ik ondertussen naar de Vodafonewinkel om een Iphone te halen
Wel trager in gebruik, en ook alternatieve browsers zijn minder dan die van de iPhone. Wat betreft de geluidskwaliteit:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dus je loopt de hype achterna?
trager qua processor misschien, maar niet qua gebruik
muziekkwaliteit minder? bron?
browser? dan installeer je toch een andere?
hoeveelheid applicaties zijn er misschien net iets minder van dan van de iphone, maar sommige android apps zijn beslist beter dan de iphone versie daarvan.
Ik doel op Teej Mobilequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen problemen met Vodafone hier, elke provider heeft wel eens storing
Dat was ook mijn punt, ik kan niet eens zelf bepalen bij welke provider ik zitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan niet, hoor.
[..]
Wel trager in gebruik, en ook alternatieve browsers zijn minder dan die van de iPhone. Wat betreft de geluidskwaliteit:
[ afbeelding ]
Bron.
Ja, maar hij is wel verkrijgbaar. In Nederland is geen Android-toestel op de markt dat beter is dan de iPhone, en het duurt nog wel even voordat die er komt ook. Daarom falen Google en Android, voorlopig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt, ik kan niet eens zelf bepalen bij welke provider ik zit
HTC is verantwoordelijk voor de Hero, niet Googlequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Merkie het volgende:
Als Google per 1 februari in alle belangrijke landen de Nexus One zou uitbrengen, dan zouden ze pas de strijd met Apple aangaan. Maar de uitrol van Android-telefoons is verbazingwekkend traag. Waarom is de Milestone wel uit in Engeland, Duitsland en Italië, maar niet hier? Waarom heeft de Droid wel de 2.0.1 update maar de Milestone niet? Dat soort dingen ergeren mij. Dat halfslachtige gedoe. Daarom ligt Android nog achter. Ook het updaten gaat traag, waarom heeft de Hero bijv. nog steeds 1.5? Dat is gewoon jammer. Op die manier kweek je weinig vertrouwen bij de consument en dat is de reden waarom ik steeds argwanender tegenover Android kom te staan. De potentie is er maar er gebeurt gewoon zo weinig mee. Niemand durft. Zelfs Google niet.
Overigens werd de iPhone ook pas echt succesvol met de wereldwijde lancering van de 3G. De 2G was maar een gematigd succes, net zoals de huidige Android-telefoons.
Daar heb je niks aan als consument.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
HTC is verantwoordelijk voor de Hero, niet Google
Ik heb het nu over de Nexus One. Zo'n rare verkoopmethode en dan ook nog eens in slechts 3 landen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee dat klopt maar je kunt de schuld niet aan Google geven met deze foon, zoals Merkie doet.
beetje een schoenmaker blijf bij je leest verhaal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan niet, hoor.
[..]
Wel trager in gebruik, en ook alternatieve browsers zijn minder dan die van de iPhone. Wat betreft de geluidskwaliteit:
[ afbeelding ]
Bron.
Komt u maar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef Merkie het volgende:
Beweren dat de iPhone alleen maar hype is. Ik kan je zo 10 redenen geven waarom de iPhone de beste telefoon ooit is. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar een heleboel mensen zullen het er wel mee eens zijn.
Beste muziekspeler (en geluidskwaliteit), snelste en beste browser, grootste App Store, enorm snel (3GS dan), makkelijk en gebruiksvriendelijk OS, erg mooi uiterlijk, tot 32GB interne opslag, beste virtuele toetsenbord (hoewel sommige mensen een fysiek toetsenbord prefereren), beste softwarematige support (noem 1 andere telefoon die jaarlijks meerdere malen updates heeft gekregen van 1.0.0 tot 3.1.2?), uitstekende sms/mail-app.quote:
Wat is er zo raar aan de verkoopmethode? Is gewoon een webshop.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het nu over de Nexus One. Zo'n rare verkoopmethode en dan ook nog eens in slechts 3 landen.
'Spijker op de kop'? Valt wel mee, gezien het ding niet echt goed verkoopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan de verkoopmethode? Is gewoon een webshop.
Bovendien is het een revolutie in Amerika dat een telefoon LOS wordt verkocht. Daarmee slaat Google de spijker op de kop. Wat betreft het aantal landen ben ik het wel met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |