Is vooral voor Eee PC's bedoeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:21 schreef Gras_eter het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)or-x86-systemen.html
Iemand die hem al aan het werk heeft gekregen op zijn computer?
Ik probeerde het net via de Live CD, hij boot hem wel maar ik krijg dan een zwart scherm
Klopt maar Astrid zelf vind ik een beetje irritant. Veel te veel onzin om alleen een taak te noteren. Ik wil gewoon een simpel kladblokje-functie. Maar inderdaad, goede app.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef Schanulleke het volgende:
Overigens: de onvolprezen widget PureCalender heeft sinds de laatste update ook een feature dat het de taken uit Astrid laat zien. Daarmee is het wel met afstand de allermooiste app geworden!
Hoe zou trouwens die 'remote wipe' gaan bij Android? Als ie bijvoorbeeld contactpersonen wist, dan moet je niet ineens je Google Contacts kwijt zijn...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef Schanulleke het volgende:
Alleen met een harde reset volgens mij, zonder code gaat dat je niet lukken.
Ik heb al een hele tijd anti-droid theft staan maar Wave-secure ziet er uitgebreider uit. Was ook een van de prijswinnaars meen ik in de afgelopen market-competitie. Die lijst moet ik sowieso nog eens nalopen.
Het grafiekje voor West-Europa is nog extremer, daar heeft iPhone 78% van de smartphone-markt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef Pandora73 het volgende:
Dit verbaast me wel... Oke, dat apple lekker bezig was met zijn iPhone wist ik, maar dat ze plotseling meer dan de helft van de totale mobiele-telefoonmarkt hebben, en dan nog eigenlijk maar met 1 toestel (iPhone OS is tenslotte alleen voor iPhones), ondanks alle Nokia's en Windows-foons... Sjeumig zeg. Bijna onvoorstelbaar.
Dat Android dan al op de derde plaats staat is dan wel weer cool. Maar dat zit natuurlijk op meer dan 1 type toestel.
Het is niet eens bekend of hij wel in Nederland komt. (officieel dan)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:49 schreef -CRASH- het volgende:
Te Verleidelijke Phone
Is er al bekent wat de Nexus (los) gaat kosten
Ik las het netquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het is niet eens bekend of hij wel in Nederland komt. (officieel dan)
quote:21-01-2010
R.I.P. Nexus Europa ?
Nu ben ik zo'n beetje op elke informatie bron geabonneerd m.b.t. de Nexus One, dit op jullie per direct op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Ontwikkelingen? Welke ontwikkelingen. Ik heb het donker bruine vermoeden dat Google, de Nexus One niet eens op de Europese markt gaat brengen. Hoewel de Apple patenten op het multy touch scherm niet in Europa geldig zijn, zijn er toch TE veel klachten m.b.t. de 3G verbinding.
Het is toch zeer vreemd, zoals ik in mijn vorige artikel schreef, dat Motorola NU al met een toestel bezig is dat de opvolger van de Nexus One moet worden. Namelijk de Motorola - Shadow < vs > Nexus Two.
Ook heel vreemd is dat Google haar interesses verlegt van HTC naar Motorola.
Ik weet niet wat ik er van moet denken, wel heb ik stil aan het vermoeden dat de Nexus One aan een stille dood stervende is, terwijl N1 de Europese markt nog niet heeft gezien.
Tsja, als je niet wil dat je phone een succes wordt... Als google 'm in ons land beschikbaar had gemaakt, had ik 'm al gekocht, nu lopen ze mijn centjes waarschijnlijk sowieso mis, als ze 'm uitbrengen is er tegen die tijd wel een beter beschikbaar.quote:
Op andere blogs staat dat ie eind januari verkrijgbaar is.... dus we wachten nog maar ff af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, als je niet wil dat je phone een succes wordt... Als google 'm in ons land beschikbaar had gemaakt, had ik 'm al gekocht, nu lopen ze mijn centjes waarschijnlijk sowieso mis, als ze 'm uitbrengen is er tegen die tijd wel een beter beschikbaar.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef TC03 het volgende:
Android/Google blijft voorlopig falen. Ik wacht lekker op de iPhone 4G.
Hoogstwaarschijnlijk niet, gezien de historie.quote:
Wat?quote:
Droid?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet, gezien de historie.
[..]
Wat?De HTC Hero is nog steeds het beste wat Android heeft voortgebracht en dat is een leuk toestel, maar geen topper.
de geschiedenis van de exploderende accu's bedoel je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet, gezien de historie.
Oh, goed dat je het zegt. Ik ga meteen naar Belcompany om hem te kopen!quote:
Nee, de historie van 78% marktaandeel veroveren binnen twee jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de geschiedenis van de exploderende accu's bedoel je?
of de geschiedenis van geen multitasking hebben?
of
of
of
Ok dan ga ik ondertussen naar de Vodafonewinkel om een Iphone te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Ik ga meteen naar Belcompany om hem te kopen!
Oh wacht.
dus je loopt de hype achterna?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, de historie van 78% marktaandeel veroveren binnen twee jaar.
De HTC Hero is trager dan de iPhone, het scherm is kleiner, de muziekkwaliteit is lager, het gebruiksgemak is lager (vind ik), de browser werkt minder soepel en de applicaties zijn niet overweldigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |