Streamfuriousquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand een leuke muziek-app nu imeem al een hele tijd niet meer werkt? iheartradio vind ik ook niks.
En wat doet het?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:48 schreef Fogel het volgende:
Net even mijn eerste "Hello Android" applicatie gemaakt.
Nu nog een Android telefoon kopen... emulator zuigt.
Is dat niet via radiolinks? Niet echt zoeken net als imeem? Maar ga 'm proberen, bedankt.quote:
Het laat "Hello, Android" op het scherm van de emulator zien.quote:
Tof!quote:
Doetda?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand die al het progje WaveSecure gebruikt? Is nu tijdelijk gratis voor Android.
*probeer*
www.wavesecure.comquote:
Met Android (via de Market) is 't dus gratisquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef Erasmo het volgende:
Heel interessant programma... Daar heb ik zelfs wel een paar dollar per maand voor over
leuk ik ga het proberen of het me bevalt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met Android (via de Market) is 't dus gratisLife-time, als je 'm voor 31 januari ofzo installeert.
Maar dan kan die persoon de app toch gewoon verwijderen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
www.wavesecure.com
De gratis Android-versie zit in de Market. Je kunt op afstand je foon locken, evt vergezeld van een schreeuwend geluid, dat niet zachter of uit te zetten is. Alleen door de foon helemaal uit te zetten natuurlijk. Maar zodra je de foon dan weer aanzet, begint het geschreeuw weer. En dan nog wat backup-mogelijkheden van contacts, sms'jes, call log etc. Location tracking (via Google Maps zien waar je foon is), kijken welke sim er nu in de foon zit, op afstand alle data wissen. Dat soort dingen.
En dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het laat "Hello, Android" op het scherm van de emulator zien.
Zou jij weten hoe dat moetquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
Maar dan kan die persoon de app toch gewoon verwijderen?
Is inderdaad om uit te proberen. Volgende wat ik ga maken is een lunchplanner voor chirurgen. Niet omdat ze dat nodig hebben, maar dan kan ik wat andere dingen testen, zoals toegang tot de operatieplanner, een RTLS en de personeelplanning voor die dag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
En dan?Of is t gewoon om wat uit te proberen?
Hard reset?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zou jij weten hoe dat moet?
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is inderdaad om uit te proberen. Volgende wat ik ga maken is een lunchplanner voor chirurgen. Niet omdat ze dat nodig hebben, maar dan kan ik wat andere dingen testen, zoals toegang tot de operatieplanner, een RTLS en de personeelplanning voor die dag.
Alleen met een harde reset volgens mij, zonder code gaat dat je niet lukken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Gebeurt toch maar 2 keer ofzo? En die smsjes verdwijnen automatisch. Is alleen om te kijken of t nummer klopt enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef makkie88 het volgende:
ik instaleerde die wave-secure, ziet er goed uit, krijg en stuur ik opeens allemaal smsjes? moet ik dit niet betalen? wordt anders een duur geintje
1 keer een sms-je naar jou om te verifiëren en een smsje naar je buddy's.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Gebeurt toch maar 2 keer ofzo? En die smsjes verdwijnen automatisch. Is alleen om te kijken of t nummer klopt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |