slechte vergelijking, zelfs mn hero is snel vergeleken met een iphonequote:Op maandag 18 januari 2010 23:33 schreef cypher21 het volgende:
Ff verkapte TVP
Vandaag onderstaande telefoon binnen gekregen
[ afbeelding ]
Deze vervangt vanaf nu mijn iphone. Moet zeggen android bevalt me op het eerste gezicht prima, en tering wat is die telefoon snel vergeleken met de iphone!
Daar is lijkt me weinig van waarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:49 schreef skittelman het volgende:
[..]
slechte vergelijking, zelfs mn hero is snel vergeleken met een iphone
Hmm, ik gebruik wireless nooit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
2 negatieve dingen met betrekking tot de custom roms die ik heb geprobeerd...
De Eclair rom van MarkM valt uit zodra je Wireless aan zet en de Wang rom kan niet in landscape mode
Landscape op de homescreens bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
2 negatieve dingen met betrekking tot de custom roms die ik heb geprobeerd...
De Eclair rom van MarkM valt uit zodra je Wireless aan zet en de Wang rom kan niet in landscape mode
wow rekenkracht daar heb je wat aan als je niet kan multi-tasken...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar is lijkt me weinig van waarDe processor van de Hero is in de verste verte niet opgewassen tegen die van de iPhone 3GS. En aangezien iPhone OS erg geoptimaliseerd is betwijfel ik ten zeerste dat je Hero sneller is
Nee gewoon sowieso op alles ook smsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Landscape op de homescreens bedoel je?
En voor Eclair zou ik Manup Eclair 1.5 proberen.
En dan heb je het over de Dwang 1.6 ROM (v1.17.1)? Die heb ik namelijk en alles werkt in landscape, zelfs de homescreens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee gewoon sowieso op alles ook sms
Tja... het blijft iPhone, waar ome Steve bepaalt wat goed voor u isquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Marthh het volgende:
In mei - juni komt er een nieuwe iphone, dus ik wacht nog ff af.
Kloptquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja... het blijft iPhone, waar ome Steve bepaalt wat goed voor u is.
Ik denk dat er enkel een nieuw iPhone OS komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef Marthh het volgende:
[..]
Kloptmaar wie weet wat de nieuwe allemaal gaat brengen..
wat kan hij meer dan treintijdenlite?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef w3bm4st3r het volgende:
Ik heb inmiddels ook een Nexus One besteld. Deze ga ik in de carnavalsvakantie ophalen in de UK.
Aangezien het weer tijd voor tentamens is, heb ik alle tijd voor Studie Ontwijkend Gedrag. Zodoende heb ik vandaag een 9292ov app gemaakt. Wat voor een functionaliteit heeft deze app boven de normale website? Hij is net iets gebruiksvriendelijker en heeft GPS ondersteuning.
Alle input voor een beter programma is gewenst!Hij staat nog niet op de market trouwens, daar moet ik eenmalig $25 voor betalen, ik ben alleen nog niet over de schok van de Nexus One heen.
![]()
Download: http://martijnpieters.nl/android/apps/mpOV_signed.apk
Als hij niet wil installeren moet je even kijken bij Settings > Applications > Unknown sources.
Die ken ik niet (aangezien ik zelf nog geen Android phone heb), maar dit is gewoon een Android schilletje om http://m.9292ov.nl inclusief GPS. De naam treintijdenlite doet me denken dat die applicatie alleen werkt voor treinen, en niet voor bussen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:41 schreef skittelman het volgende:
[..]
wat kan hij meer dan treintijdenlite?
we gaan hem proberenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef w3bm4st3r het volgende:
[..]
Die ken ik niet (aangezien ik zelf nog geen Android phone heb), maar dit is gewoon een Android schilletje om http://m.9292ov.nl inclusief GPS. De naam treintijdenlite doet me denken dat die applicatie alleen werkt voor treinen, en niet voor bussen bijvoorbeeld.
dit bestaat al? 9292 heet etquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef w3bm4st3r het volgende:
[..]
Die ken ik niet (aangezien ik zelf nog geen Android phone heb), maar dit is gewoon een Android schilletje om http://m.9292ov.nl inclusief GPS. De naam treintijdenlite doet me denken dat die applicatie alleen werkt voor treinen, en niet voor bussen bijvoorbeeld.
bespaar je $25, ik zou hem in ieder geval niet downloaden als hij in de market zou staan. Hij is ronduit traag, kan geen gps vinden en zoals hierboven al genoemd hij bestaat al.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef w3bm4st3r het volgende:
Ik heb inmiddels ook een Nexus One besteld. Deze ga ik in de carnavalsvakantie ophalen in de UK.
Aangezien het weer tijd voor tentamens is, heb ik alle tijd voor Studie Ontwijkend Gedrag. Zodoende heb ik vandaag een 9292ov app gemaakt. Wat voor een functionaliteit heeft deze app boven de normale website? Hij is net iets gebruiksvriendelijker en heeft GPS ondersteuning.
Alle input voor een beter programma is gewenst!Hij staat nog niet op de market trouwens, daar moet ik eenmalig $25 voor betalen, ik ben alleen nog niet over de schok van de Nexus One heen.
![]()
Download: http://martijnpieters.nl/android/apps/mpOV_signed.apk
Als hij niet wil installeren moet je even kijken bij Settings > Applications > Unknown sources.
Bedankt voor de reactie in ieder geval. Ik ging er vanuit dat de officiële 9292 applicatie hetzelfde was als de variant voor Windows Mobile, en die is echt crap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:19 schreef skittelman het volgende:
[..]
bespaar je $25, ik zou hem in ieder geval niet downloaden als hij in de market zou staan. Hij is ronduit traag, kan geen gps vinden en zoals hierboven al genoemd hij bestaat al.
Toch leuk geprobeerd, het ziet er namelijk best leuk uit.
treintijden lite heeft weinig moeite met de gps hier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef w3bm4st3r het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie in ieder geval. Ik ging er vanuit dat de officiële 9292 applicatie hetzelfde was als de variant voor Windows Mobile, en die is echt crap.Geen GPS vinden kan ik niks aan doen, dat is iets wat Android helemaal zelf regelt. Buiten zul je sowieso sneller GPS hebben dan binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |