www.google.com ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef Renesite het volgende:
Waar kan je die nexus one kopen?
HHOOMOOOOO!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:14 schreef MarkM het volgende:
Is het hier iemand gelukt dalvik-cache te legen van een HTC Magic?
- edit -
Ik gebruik CM 1.4 + JF voor root acces.
Waarom zo moeilijk?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is me eindelijk gelukt om CM 1.4 te installeren en daarna Cyanogenmod te installeren via een goldcard (na 3 verschillende OSen geprobeerd te hebben... van vodafone naar t-mobile US naar Magic chinees en nu weer vodafone)
Zooo blij
Nope nog nooit... aan de andere kant heb ik ook nog nooit echt problemen gehad na het flashen van een andere ROM.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:14 schreef MarkM het volgende:
Is het hier iemand gelukt dalvik-cache te legen van een HTC Magic?
- edit -
Ik gebruik CM 1.4 + JF voor root acces.
Ik heb een mac en fastbooten werkte nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1356900/0
Bij mij is hij ook niet echt sloom of zo. Maar het lukt me gewoon niet. Ik kan alleen niet uitstaan dat het niet werkt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nope nog nooit... aan de andere kant heb ik ook nog nooit echt problemen gehad na het flashen van een andere ROM.
Kan er ook aan liggen dat de rom niet geweldig is..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:26 schreef DutchErrorist het volgende:
3G werkt niet op 1 of andere manierDat heeft die van mij wel vaker, iemand een oplossing? Ik heb APN al ingevuld en only 2G uitgeschakeld..
Cyanogenmod en Dwangquote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan er ook aan liggen dat de rom niet geweldig is..
Aan Dwang zal het in ieder geval niet liggen. KoningenROMquote:Op zondag 17 januari 2010 17:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Cyanogenmod en DwangWelke gebruik jij dan?
Hmm, ik gebruik:quote:Op zondag 17 januari 2010 17:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Cyanogenmod en DwangWelke gebruik jij dan?
importeren uit USA is ook legaalquote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Marthh het volgende:
Wanneer komt de nexus naar NL (legaal)?
Die persoon heeft het niet helemaal begrepen... Google wil haar marktaandeel uitbreiden, koste wat het kost. Ookal maken ze geen winst op die telefoons, Google heeft zo meer marktaandeel met haar diensten. Dat is de reden dat Google NIET de Nexus One gaat opgeven. En al helemaal niet omdat het een stomme naam isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:31 schreef Schanulleke het volgende:
Here are five reasons I figure Google’s gonna kill the Nexus One and their entire cell phone sales business sometime this year or next.
1. Retailing hardware isn’t what business Google is in
2. They don’t wanna compete against their partners
3. Google’s damaging its brand name.
4. The Nexus One is a stupid name anyway.
5. The cell phone business will hurt Google’s gross margins.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |