ik zal vandaag nog wel proberen wat te slapenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik nog niet, ga zo dadelijk proberen
succesquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:12 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu eens naar het station lopen. Moet tegenwoordig een trein eerder nemen vanaf Zandvoort en extra overstappen om op tijd op werk te komen als ik vanaf hier de trein pak... en dan nog zeggen dat reizen met de trein sneller werd door de nieuwe dienstregeling.
Maar goed, het is nog steeds wit buiten, er is verse sneeuw bijgekomen en ik waag het er vandaag niet op met de auto.
Tot later.
ik heb nou iets van 2 uurtjes geslapen zal straks nog maar eens proberen voor nog een uurtje of 4quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik nog niet, ga zo dadelijk proberen
slaap ze friemelquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:16 schreef friemelaar het volgende:
Later DM , voorzichtig glijden![]()
Goed, nu ga ik ook proberen te slapen tot later GF
Klonkquote:
op het moment sneeuwt het hier iig niet meer maar ja weet niet wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:39 schreef Klonk het volgende:
en het is ook nog maar net klaar met sneeuwen zie ik
LLquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:15 schreef Ladylike het volgende:
Opt werk, koffie loopt![]()
mogguh mensen
Het is DHL geworden, maar het levert me wel een extra sleutel op, de code van het bedrijf en vandaag een uur eerder naar huisquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
jij bent er vroeg bij
-edit- heb je gister nog gezegd dat je vandaag om 7 uur zou beginnen ivm TNT
dat uur eerder naar huis is het fijnstequote:Op donderdag 7 januari 2010 07:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is DHL geworden, maar het levert me wel een extra sleutel op, de code van het bedrijf en vandaag een uur eerder naar huis
ik ben tevreden als ik zometeen mn koffie heb
zekersquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat uur eerder naar huis is het fijnste
hoe laat lag je erin?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zekers![]()
Ik werk liever vroeg
alleen mn bedje wilde me niet laten gaan
dan wens ik je succes klonkquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:36 schreef Klonk het volgende:
ik ga dadelijk toch maar eens kijken of het toch te doen is, ben al 3 weken niet bij mijn vrijwilligerswerk geweest, ga gewoon kijken of ik er doorheen kom en als het niet gaat keer ik gewoon om...
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wens ik je succes klonk
uur of 11, half 12 geloof ikquote:
doe voorzichtigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeuren
sneeuw is minder erg dan ijs iigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:40 schreef Klonk het volgende:
brommer doe ik niet met dit weer, ik vertrouw op mijn bovenaardse fietskwaliteiten
laten we hopen dat dat nou ook niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |