ik zal vandaag nog wel proberen wat te slapenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik nog niet, ga zo dadelijk proberen
succesquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:12 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu eens naar het station lopen. Moet tegenwoordig een trein eerder nemen vanaf Zandvoort en extra overstappen om op tijd op werk te komen als ik vanaf hier de trein pak... en dan nog zeggen dat reizen met de trein sneller werd door de nieuwe dienstregeling.
Maar goed, het is nog steeds wit buiten, er is verse sneeuw bijgekomen en ik waag het er vandaag niet op met de auto.
Tot later.
ik heb nou iets van 2 uurtjes geslapen zal straks nog maar eens proberen voor nog een uurtje of 4quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik nog niet, ga zo dadelijk proberen
slaap ze friemelquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:16 schreef friemelaar het volgende:
Later DM , voorzichtig glijden![]()
Goed, nu ga ik ook proberen te slapen tot later GF
Klonkquote:
op het moment sneeuwt het hier iig niet meer maar ja weet niet wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:39 schreef Klonk het volgende:
en het is ook nog maar net klaar met sneeuwen zie ik
LLquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:15 schreef Ladylike het volgende:
Opt werk, koffie loopt![]()
mogguh mensen
Het is DHL geworden, maar het levert me wel een extra sleutel op, de code van het bedrijf en vandaag een uur eerder naar huisquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
jij bent er vroeg bij
-edit- heb je gister nog gezegd dat je vandaag om 7 uur zou beginnen ivm TNT
dat uur eerder naar huis is het fijnstequote:Op donderdag 7 januari 2010 07:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is DHL geworden, maar het levert me wel een extra sleutel op, de code van het bedrijf en vandaag een uur eerder naar huis
ik ben tevreden als ik zometeen mn koffie heb
zekersquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat uur eerder naar huis is het fijnste
hoe laat lag je erin?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zekers![]()
Ik werk liever vroeg
alleen mn bedje wilde me niet laten gaan
dan wens ik je succes klonkquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:36 schreef Klonk het volgende:
ik ga dadelijk toch maar eens kijken of het toch te doen is, ben al 3 weken niet bij mijn vrijwilligerswerk geweest, ga gewoon kijken of ik er doorheen kom en als het niet gaat keer ik gewoon om...
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wens ik je succes klonk
uur of 11, half 12 geloof ikquote:
doe voorzichtigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeuren
sneeuw is minder erg dan ijs iigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:40 schreef Klonk het volgende:
brommer doe ik niet met dit weer, ik vertrouw op mijn bovenaardse fietskwaliteiten
laten we hopen dat dat nou ook niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeuren
dat is voor jouw doen vroegquote:
ssssstttttttttttt dat zouden we toch niet zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:42 schreef Ladylike het volgende:
OF we zouden een verzekering op klonk moeten hebben afgesloten
ben altijd wel redelijk op tijd hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor jouw doen vroeg
erg genoeg welquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sneeuw is minder erg dan ijs iig
mja aangereden sneeuw IS ijs
oh jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssstttttttttttt dat zouden we toch niet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
als je niet aan Wiien bent welquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben altijd wel redelijk op tijd hoor
voor 12en WIL ik er altijd in liggen
meestal lukt dat
quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Kleine sliep thuis dus dan ben ik ook meestal wel op tijd in bedquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet aan Wiien bent wel
quote:
over 13 dagen is ie jarigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kleine sliep thuis dus dan ben ik ook meestal wel op tijd in bed
dat is iig wel de bedoeling dat je aan het werken bentquote:[..]
baas zal ook wel zo hier zijn, uur is zo om
ben ook al aan het werk enzo
WOKquote:
wel snel zijn, anders maken de binnenkomers de pot ook nog leeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:09 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme, iedereen is er weer, gedaan met de rust
dan nog maar een kop koffie
goed idee ga ik ook maar eens pakken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:09 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme, iedereen is er weer, gedaan met de rust
dan nog maar een kop koffie
ik was gisteren wel lang onderweg, vanochtend viel wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik ben bijna weer een uur onderweg geweest over hetzelfde stukje (normasal een kwartiertje ofzo)
Maar goed ik ben gearriveerd en nu op zoek naar de koffie
Oh kan hij niet even met een honkbalknuppel langs een oude "vriendin" gaan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed idee ga ik ook maar eens pakken.
Orjan is net weg die moet even naar Zoetermeer
daarom dat ik er nog eentje pak, mja moet hem toch zelf zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel snel zijn, anders maken de binnenkomers de pot ook nog leeg.
mogguhquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik ben bijna weer een uur onderweg geweest over hetzelfde stukje (normasal een kwartiertje ofzo)
Symquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
hoe lang ben je normaal onderweg ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was gisteren wel lang onderweg, vanochtend viel wel mee.
ik heb de A9 gedaan gisteren![]()
en toch om 17:45 thuis
dat had je iets eerder moeten zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh kan hij niet even met een honkbalknuppel langs een oude "vriendin" gaan?
ben je met de auto?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:22 schreef Ladylike het volgende:
ik heb er trouwens een kwartier over gedaan
gisteren 1:45 onderweg geweest, normaal is 1:15 en snel is 1 uur.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang ben je normaal onderweg ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:21 schreef Ladylike het volgende:
en maastricht heeft nog maar voor 4 keer strooien over
gisteren is als het goed is nieuw zout geleverd. De helft van de bestelling
bel hem opquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je iets eerder moeten zeggen
Jaquote:
Gisteren heeft het niet gesneeuwdquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas door sneeuwval hebben ze niet kunnen leveren,
Maastricht moet eerst strooien voor ze weer komen
valt dan nog wel mee een half uurtje langer dan normaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren 1:45 onderweg geweest, normaal is 1:15 en snel is 1 uur.
ik moet wel bekennen dat ik het stuk waar nog geen sneeuw lag ietsje te hard heb gereden om alvast te compenseren![]()
quote:
Lennyquote:
fuck, in mn andere tasquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik wel het adres hebben van je
L_Lquote:
Geen ideequote:
ik denk dat hij druk aan het werken is aan zijn nieuwe websitequote:
Er gaat nog een stok kaarten in, een paar dobbelstenen en wat drugs.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat hij druk aan het werken is aan zijn nieuwe website![]()
heb je nog andere idee op gedaan voor je globe ?
en wat sterke drankquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er gaat nog een stok kaarten in, een paar dobbelstenen en wat drugs.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt dan nog wel mee een half uurtje langer dan normaal
dat moet je tegen Sym zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lenny
[..]
gewoon blijven rijden, dan kom je vanzelf thuis.
1 glas is voldoendequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jep, de whisky karaf met een 2tal glazen. Dan ben ik wel tevreden denk ik.
okquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je tegen Sym zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok
SYM, joehoe![]()
gewoon blijven rijden, dan kom je vanzelf thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scherp +1Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik heb er een uur en drie kwartier over gedaan, maar wel via een andere route.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
Indahquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ook maar direct gemiddagdut-t
nog maar 3 en een half uurquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef Ladylike het volgende:
nog maar 6 uurtjes(waarvan een half uur pauze)
bek houwequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog maar 3 en een half uur![]()
![]()
36 uur werkweek
het sneeuwde hier toen ik vertrok.. heel licht, maar het sneeuwdequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
en vandaag komt de regen precies uit tegengestelde richting dan gisteren.
Laat me raden, het sneeuwt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er een uur en drie kwartier over gedaan, maar wel via een andere route.
Ik wilde kijken hoe ver ik op de fiets zou komen richting station Zandvoort.... antwoord: twee meter. Vervolgens maar met de fiets aan de hand gaan lopen. Gelukkig was de trein van Amsterdam naar Woerden 5 minuten vertraagd, zodat ik een overstap van 3 minuten had en ik dus tien minuten eerder op werk was dan gepland.
Vanmiddag wel een kwartier eerder weg, omdat ik een andere trein moet hebben.
het is wel een gehannes om van je werk naar huis te komen en visa versaquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er een uur en drie kwartier over gedaan, maar wel via een andere route.
Ik wilde kijken hoe ver ik op de fiets zou komen richting station Zandvoort.... antwoord: twee meter. Vervolgens maar met de fiets aan de hand gaan lopen. Gelukkig was de trein van Amsterdam naar Woerden 5 minuten vertraagd, zodat ik een overstap van 3 minuten had en ik dus tien minuten eerder op werk was dan gepland.
Vanmiddag wel een kwartier eerder weg, omdat ik een andere trein moet hebben.
en dan maar hopen dat je veilig thuis komtquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef Ladylike het volgende:
nog maar 6 uurtjes(waarvan een half uur pauze)
Indahquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ook maar direct gemiddagdut-t
met de auto VOOR de spits, moet dat voor die 2 km wel lukkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat je veilig thuis komt
en dan morgen nog werkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog maar 3 en een half uur![]()
![]()
36 uur werkweek
of je kijkt op je kilometertellerquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met de auto VOOR de spits, moet dat voor die 2 km wel lukken
eens googlen hoe ver het nou precies is
pas maar op, voor je het weet ben je compleet ingesneeuwd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bek houwe![]()
[..]
het sneeuwde hier toen ik vertrok.. heel licht, maar het sneeuwde
zoals die Engelsen die in een pub zaten met oud&nieuw en pas dagen later zijn bevrijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet ben je compleet ingesneeuwd.
schiet het een beetje op met je project ?quote:
Die waren gewoon dronken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoals die Engelsen die in een pub zaten met oud&nieuw en pas dagen later zijn bevrijd
heb ik NU toch niets aanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je kijkt op je kilometerteller
ik hoop het niet, heb nog maar 1 speculaasjequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet ben je compleet ingesneeuwd.
jawel, gaat wel lekker. maak eerst het Nederlands af, ga het vervolgens geschikt maken voor meerdere talen en publiceer het dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schiet het een beetje op met je project ?
nanana nanaquote:
dat wel jaquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat me raden, het sneeuwt?
nog maar 1? O jee, ik zou Balkenende even bellen, dat gaat he-le-maal fout.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik NU toch niets aan
wil het NU weten
[..]
ik hoop het niet, heb nog maar 1 speculaasje
Nog voor de lunch, niet zo veel aan de hand dus eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Hier komt iedereen heeeeel langzaam binnen druppelen.
De doorgaande randweg is inieder geval weer berijdbaar.
Beter Job Cohen, die heeft vast nog koekjes over van het thee drinken met de Marokkanenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog maar 1? O jee, ik zou Balkenende even bellen, dat gaat he-le-maal fout.
dat wist ik nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik NU toch niets aan
wil het NU weten
dan ga je honger krijgenquote:[..]
ik hoop het niet, heb nog maar 1 speculaasje
o ja, die is het zat. (alweer)quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter Job Cohen, die heeft vast nog koekjes over van het thee drinken met de Marokkanen
lekker op tijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Hier komt iedereen heeeeel langzaam binnen druppelen.
De doorgaande randweg is inieder geval weer berijdbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |