je praat over CMquote:
one-minute man?quote:
je weeeeetsquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Crazy-M het volgende:
Spammer is ook al naar huis Alkmaar denk
quote:
BIJNA NAAAAAAAAAR huisquote:
ehm volgens mij nog nietquote:
Heb jij ff mazzzel.....quote:
hoop het ook jahquote:
mja ik ga afsluitenquote:
have fun!!! byebyequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ga afsluiten
vanavond nog beetje internetten denk en nog ff langs een maat
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, volgens mij zit ik hier ook een beetje gevangen
is toch jammer joh, sneeuw is leukquote:
waar is datquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef WhiteLightning het volgende:
een wonder het sneeuwt hier
[ link | afbeelding ]
ik wil sneeeeeeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:02 schreef lynda het volgende:
Nou de 1e treinen beginnen weer een beetje te rijden nadat ze er 2/3 uur uit hebben gelegen
Roep niet te hard dat je sneeuw wilt.. Wij krijgen vanavond nog een laag terwijl er al 25 cm ligt
Hai!quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:14 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt Droxz uit bed en ziet.. Sneeuw! Alweer
Dat had ik dus gisteren, je wil niet weten hoe lang ik stil heb mogen staan op station haarlemquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
En vanaf oirschot tot eindhoven sneeuw gehad. Niet veel, (denk aan centimeter of minder) maar sneeuwt nog heel licht.
Moet godverdoemme met bakken komen !!
Beter!quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:14 schreef tripack het volgende:
morguuh![]()
hier in zuid holland geen last van gladheid en sneeuw
Sneeeeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat had ik dus gisteren, je wil niet weten hoe lang ik stil heb mogen staan op station haarlem
Maatje/collega, heeft er met de auto meer dan 4 a 5 uur over gedaan (normaal uurtje ofzo).
Dus pas op met wat je wil
mogguhquote:
ik hoop niet voor je dat dat ontbijt al een week staat danquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:41 schreef tripack het volgende:
dalijk een nieuwjaarsontbijt hier![]()
heulmaal geen werkontwijkend gedrag
De NS zorgt er altijd voor dat ik wel naar mijn werk kan, maar niet terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sneeeeuw
Dat is wat ik wil. MET BAKKEN.
Dat we godverniet naar werk kunnen. DAT is wat ik wil !!
nee het is wel vers.....volgens mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop niet voor je dat dat ontbijt al een week staat dan
stelletje schoftenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:43 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
De NS zorgt er altijd voor dat ik wel naar mijn werk kan, maar niet terug
ehm hoezo ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_af___.html?p=4,2
Wat een mongool die cohen
ja dan is het natuurlijk logisch dat je hun gympen afpaktquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm hoezo ?
gewoon aanpakken dat tuig.
Desnoods knuppel naast je deur dat als ze aanbellen en ze willen naar binnen dat je ze ff flink in elkaar timmert
jah het tuig dat de overval pleegt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan is het natuurlijk logisch dat je hun gympen afpakt![]()
je begrijpt wel dat dit voor overvallers geldt heh ?
ik vindt het iig veels te zwak beleid. je leest zowat iedere dag dat mensen geweldadig berooft worden, nou dan is volgens mij gympen afpakken niet genoeg. cohen en hardere maatregelenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah het tuig dat de overval pleegt.
cohen steld gympen stelen als voorbeeld. Hij zegt verderop duidelijk dat er harde maatregelen getroffen moeten worden.
whehehequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt het iig veels te zwak beleid. je leest zowat iedere dag dat mensen geweldadig berooft worden, nou dan is volgens mij gympen afpakken niet genoeg. cohen en hardere maatregelenhij is de man van theedrinken enzo. .. nee van hem verwacht ik niet veel.
ik zou echt gek worden als bijv een bekende geweldadig beroofd word, en dan later te horen krijg "Ja, maar , we hebben wel zn nikes afgepakt."
nou van mij mogen ze iig. ik zag dus zon winkelier uit rotterdam, die was 3x in een maand overvallen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe
gewoon de amerikaanse praktijken. onder elke toonbank een mooi kanon
inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou van mij mogen ze iig. ik zag dus zon winkelier uit rotterdam, die was 3x in een maand overvallen.
ik kan me echt voorstellen dat je moedeloos daarvan wordt
dus idd, gewoon een shotgun is beter
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou van mij mogen ze iig. ik zag dus zon winkelier uit rotterdam, die was 3x in een maand overvallen.
ik kan me echt voorstellen dat je moedeloos daarvan wordt
dus idd, gewoon een shotgun is beter
lolquote:
Ken je klassiekers!quote:
klassieker ...quote:
zeg maar gerust slaaf hoor, de appel valt niet ver vd boomquote:
ik wil het netjes houdenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg maar gerust slaaf hoor, de appel valt niet ver vd boom
mogguh sm0kez
goedemorgen kleine jonkiequote:
welkom terug. heb je nog wat lekkers voor ons meegenomen ?quote:
Nee, die is uitgewoondquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klassieker ...
weet je wat pas een klassieker is ...
Die moeder van Smokez. Die is pas klassiek
Ik heb nog veel minder zinquote:
hmmm... klinkt niet best manquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb nog veel minder zin
[reden: helaas niet online te pleuren]
Jep, lekker, thx!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm... klinkt niet best man![]()
Droxz special dan maar ?
Ik stop... laat maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ind_in_droger_1.html
mijn god![]()
morguuh NBTquote:
er is nog cake, broodjes, brood noem maar opquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom terug. heb je nog wat lekkers voor ons meegenomen ?
1 dag is dat wel leuk, maar ls het langer gaat duren wordt het minderquote:
fruitquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef NBT het volgende:
zooo, ik heb nu soep op, voel me nog belabberd.. nog meer tips?
vriendje ff bellen dan , dat hij dat mee neemtquote:
Verkoudheid = goed warme douchequote:
drinken, veel drinkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:33 schreef NBT het volgende:
zooo, ik heb nu soep op, voel me nog belabberd.. nog meer tips?
Geen gluweinquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
drinken, veel drinken
warme dranken enzo
Ik vind van wel hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem altijd een warme douche
dan glaasje wiskey en een bong, en dan ga ik slapen
maja , das geen goed advies![]()
hahahaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik vind van wel hoor
Werkt prima hoor, alleen zou ik zelf de whiskey vervangen door een fatsoenlijke maaltijd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
ik neem altijd een warme douche
dan glaasje wiskey en een bong, en dan ga ik slapen
maja , das geen goed advies![]()
nou ik kan je vertellen dat je van die wiskey juist enorm gaat zweten dan. en ik denk als je ziek bent niet echt honger hebt, althans ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, alleen zou ik zelf de whiskey vervangen door een fatsoenlijke maaltijd.
Van die bong val je lekker in slaap, en slaap + voeding = weer beter worden
Roflquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef tripack het volgende:
Waarom naar een dokter bellen![]()
je hebt GRTDOJW voor al uw pijntjes
ik heb ook geen honger nee...quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik kan je vertellen dat je van die wiskey juist enorm gaat zweten dan. en ik denk als je ziek bent niet echt honger hebt, althans ik niet.
jij bent natuurlijk een ander verhaal, dat realiseer ik me net
dan ehm, vitamine drankjes enzoquote:
Mja okee, ik heb eigenlijk altijd wel honger (mits ik meer dan 2.5 uur niet gegeten hebquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik kan je vertellen dat je van die wiskey juist enorm gaat zweten dan. en ik denk als je ziek bent niet echt honger hebt, althans ik niet.
jij bent natuurlijk een ander verhaal, dat realiseer ik me net
je lijkt net je moeder, die snakt ook altijd naar dingenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja okee, ik heb eigenlijk altijd wel honger (mits ik meer dan 2.5 uur niet gegeten heb)
goed idee, laat ik me vriend zo ook halen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ehm, vitamine drankjes enzo
vruchtensappen noem maar op
Dikke bob marley bouwen, bakkie koffie/thee/soepie, douchen en slapen maar!quote:
GAST!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja okee, ik heb eigenlijk altijd wel trek in 60+ oma's met stoma's (mits ik meer dan 2.5 uur mijn moeder niet heb)
Net als die biljartkeu die je me gister mms'te zekerquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dikke bob marley bouwen, bakkie koffie/thee/soepie, douchen en slapen maar!
De doobie gaat goed!! bijna op! voel al minder pijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:07 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dikke bob marley bouwen, bakkie koffie/thee/soepie, douchen en slapen maar!
beter dan roken enzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef NBT het volgende:
[..]
goed idee, laat ik me vriend zo ook halen!
Wie... ik?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net als die biljartkeu die je me gister mms'te zeker
Ik vond hem wel nice jah, ik had dit plaatje nog nooit gezien!quote:
* Crazy-M gooit ijsklontje naar lyndaquote:
* lynda pakt een laagje sneeuw van buiten en gooit het naar Crazyquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit ijsklontje naar lynda
dat hoorde ik jahquote:
mag het iets meer zijn ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda pakt een laagje sneeuw van buiten en gooit het naar Crazy
Wilt u de bovenste laag sneeuw? Of toch liever die 5/10 cm vastgevroren ijs op de wegen en stoepen ontvangen?quote:
De bovenstequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Wilt u de bovenste laag sneeuw? Of toch liever die 5/10 cm vastgevroren ijs op de wegen en stoepen ontvangen?
ok dan is het goedquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
En toen kregen we allemaal TROJANSSSSSSSSSSSSSSSSSS
spreek voor jezelfquote:
Wat een gast zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)urt_vrouwen_met.html
Ja hier ook, ik heb m'n msn zelfs maar uit gezetquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Crazy-M het volgende:
pfffff, Gekkenhuis hier vandaag haha
MSN staat hier wel aan, maar zeg gewoon niksquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik heb m'n msn zelfs maar uit gezet
Oja, misschien moet ik FF ook maar eens dichtgooien...
Mjaa, ben nogal snel afgeleid vandaag... Vandaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MSN staat hier wel aan, maar zeg gewoon niks
nu even 3 min bijkomen voor ik in de auto stap naar huis ":P
Dat heeft ze alsnog gedaan hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou net zeggen, je begint toch niet weer, met ik schopzn bed uit, en ik zie weer sneeuw
goeiemorgen allemaal!
Kan je beter aan smokez vragen, die werkt er. verschilt per dorp en stad nogalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
Morge, hier vandaag en morgen ook weer sneeuw
Lynda, hoe zijn de wegen in de buurt van Adam te rijden ?
jij moet ook gewoon vroeg je stinkbed uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat heeft ze alsnog gedaan hoor![]()
Mogguh allemaal!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij moet ook gewoon vroeg je stinkbed uit
wel als jij er ligtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
heeft heul geen stinkbed!
AAAAAAAAH Werk ontwijkend Gedrag (WOG)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:22 schreef tripack het volgende:
Het is vriiiijjjjjdaaaaag
lekker een uurtje eerder weg
ben de hele week al zo vroeg
en sinds wanneer is WOG erg??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAH Werk ontwijkend Gedrag (WOG)
Vandaag tot 17:00
Ehm ... als jij eerder klaar bent dan mijquote:
nou en ouwequote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm ... als jij eerder klaar bent dan mij
Met kerst heb ik nog een douch gehadquote:
kun je nagaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:42 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Met kerst heb ik nog een douch gehad
Nu heb ik nog veel minder zin!quote:
ik ook, en gister toch vroeg naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nu heb ik nog veel minder zin!![]()
Ik gaap me echt gek hier man...
Jazeker,quote:
doet me denken aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jazeker,
een blonde rakker met een witte schuimlaag 2 vingers dik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doet me denken aanOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht meer aan:
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ochtendquote:
RENEdisquote:
whehehe, wel strakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:40 schreef renedis het volgende:
zit vandaag op de servicedesk vanwege een zieke :/
maakte enkel een foutje.. had iemand aan de lijn die zei:
ik ben wel "volgemachtigde" maar krijg nog steeds de melding: "u bent niet gemachtigd".
zeg ik:
das kut voor je
gebruiker kon er gelukkig om lachen
Die impulsiefe akties zijn het bestequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:48 schreef renedis het volgende:
[..]
schrok er eigen zelf van dat ik dat zei
Goede ochtend kleintjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
* NBT zegt goedemorgen, en ja is nog altijd ziek...
morguuh ziekequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:56 schreef NBT het volgende:
* NBT zegt goedemorgen, en ja is nog altijd ziek...
en de rest van NL zit zodner zout, en jij gooit het zo op de grondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo , heb even de stoep hier vol gegooid met zout. niet dat hier sneeuw ligt ofzo, maar het gaat om het idee
Ja echt vet zonde manquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en de rest van NL zit zodner zout, en jij gooit het zo op de grond
ja net of jij zout nodig hebt op dit momentquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en de rest van NL zit zodner zout, en jij gooit het zo op de grond
mn frietje moet zout hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja net of jij zout nodig hebt op dit moment
nou misschien is hij dan iets minder flauwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja net of jij zout nodig hebt op dit moment
ik denk niet dat je dit op je friet wil hebbenquote:
jah wie weetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nou misschien is hij dan iets minder flauw
en maandag weer ziek ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef NBT het volgende:
ik ben toe aan beter worden..anders is mijn weekend naar de kut..
nou hoop het niet hoor...quote:
Goedemorgen slaafquote:
Dacht ik alquote:
Begin je weer te spanken ?quote:
hahaha, het schijnt...quote:
Viel mee, was met een half uurtje op m'n werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemorgen slaaf
Hoe is het om te rijden omgeving Amsterdam ?
De zon?quote:
ok, ben benieuwd voor morgenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Viel mee, was met een half uurtje op m'n werk
bijdehandje, nu ga ik wel spanken hoor....quote:
jah moet iemand in omgeving Amsterdam ophalenquote:
Een bij heeft helemaal geen handjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
bijdehandje, nu ga ik wel spanken hoor....![]()
whehehehquote:
meesteres NBTquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
bijdehandje, nu ga ik wel spanken hoor....![]()
ohw....en hard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat wel, maar zonder tekstballoonquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:49 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehdie had ik zelf ook al gepost
wat?? moet jij ook klapjes?quote:
das waarquote:
hij wil dat maar al te graagquote:
En daarom heet je ook Crazy-M, ipv Mquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
Mag ook niks op werk ...
ik zo tegen collega:
Wat moet ik hiermee doen?
Collega:
Weggooien.
Ik:
Raam open doet.
Collega:
Wat doe jij nu ?
Ik:
Moet toch weggooien?
Collega:
Jah maar niet uit het raam ...
Zal dat het zijn ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En daarom heet je ook Crazy-M, ipv M
heej lieve Sm0keZ, vind je ook niet dat het tijd is voor de dagelijkse liefdes klapjes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien als je het wat aardiger vraagt
Thuis ook al van die acties gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En daarom heet je ook Crazy-M, ipv M
had al gezlezen jahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)verkeerde_bodys.html
wheheh ik moest hier wel ff om lachenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef NBT het volgende:
[..]
heej lieve Sm0keZ, vind je ook niet dat het tijd is voor de dagelijkse liefdes klapjes?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Thuis ook al van die acties gehad
sta je in de keueken met stapel borden, aanrecht vol.
vraag ana moeder: waar kan ik neerzetten?
Moeder met een lach: laat maar vallen
dus ik: OK. Bam 5 borden aan gort op de grond.
Moeder: helemaal dubbel haha
Als je het zo stelt; loop maar even mee danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef NBT het volgende:
[..]
heej lieve Sm0keZ, vind je ook niet dat het tijd is voor de dagelijkse liefdes klapjes?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Thuis ook al van die acties gehad
sta je in de keueken met stapel borden, aanrecht vol.
vraag ana moeder: waar kan ik neerzetten?
Moeder met een lach: laat maar vallen
dus ik: OK. Bam 5 borden aan gort op de grond.
Moeder: helemaal dubbel haha
Sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh ik moest hier wel ff om lachen![]()
[..]ik twijfelde ook niet aan dat je erg gek bent, maar je weet het altijd wel weer te bewijzen
BTW, Spamkonijn enquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh ik moest hier wel ff om lachen![]()
[..]ik twijfelde ook niet aan dat je erg gek bent, maar je weet het altijd wel weer te bewijzen
Heb je ze liever hard? of zacht??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je het zo stelt; loop maar even mee dan
Spankiespank !!!quote:
jij op zijn schoot, hij geeft je inwendige stokslagenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb je ze liever hard? of zacht??
en naakt ?? of juist niet??
ook hard?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij op zijn schoot, hij geeft je inwendige stokslagen
Smokez kan dat regelenquote:
Dan natuurlijk wel ja!quote:
hahahah , mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan natuurlijk wel ja!
Hou er verder niet zo heel erg van om naakt hard gespankt te worden... Lijkt me wel wat beschamend als ik daarna niet zo makkelijk meer kan zitten en lopen door toedoen van een meisje. Dan gaat iedereen me weer vergelijken met de keeper van ADO Den Haag enzo
hehehequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan natuurlijk wel ja!
Hou er verder niet zo heel erg van om naakt hard gespankt te worden... Lijkt me wel wat beschamend als ik daarna niet zo makkelijk meer kan zitten en lopen door toedoen van een meisje. Dan gaat iedereen me weer vergelijken met de keeper van ADO Den Haag enzo
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan natuurlijk wel ja!
weer?? als in het is al eerder gebeurd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan natuurlijk wel ja!
Dat dus jahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
weer?? als in het is al eerder gebeurd?
Daarom dus, NBT, niet zo hard meer spanken de volgende keerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Het spijt me ik zal rustig aan doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom dus, NBT, niet zo hard meer spanken de volgende keer
kijk er is iemand wakkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
je hebt toch geen videos op youporn ervan gezet heh ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daarom dus, NBT, niet zo hard meer spanken de volgende keer
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt toch geen videos op youporn ervan gezet heh ?
Ja doei, dan verdienen we er niet eens geld aan ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat schiet natuurlijlk niet op he....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja doei, dan verdienen we er niet eens geld aan ofzo
Kom eraanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat schiet natuurlijlk niet op he....
Maar get your ass over here dude............................
Het leeft nogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:30 schreef renedis het volgende:
[..]
zag ze volgens mij staan op redtube
Je lult teveel over werk..................quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
ik ook weer aanwezig,
even collega an het werk gezet
gelijk 6 meldingen minder
Die gast vergat zn meldingen af te sluiten haha
beter over het werk lullen dan het werk over mn lulquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Je lult teveel over werk..................
Maar eh, gaan we nog wat doen of blijf je liever zeuren over mensen die teveel over werk lullen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Je lult teveel over werk..................
jaja....... we gaan nog wat doen............quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar eh, gaan we nog wat doen of blijf je liever zeuren over mensen die teveel over werk lullen?
GRTDOJW voor al uw hete afspraakjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar eh, gaan we nog wat doen of blijf je liever zeuren over mensen die teveel over werk lullen?
Kom vanavond rond een uurtje of half1 maar richting Beverwijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef NBT het volgende:
[..]
jaja....... we gaan nog wat doen............hoelaat, waar?
ik ben ziek... hoe durf je mij over straat te laten gaan..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom vanavond rond een uurtje of half1 maar richting Beverwijk
Zie het als een investering, op de terugweg voel je je weer als herborenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef NBT het volgende:
[..]
ik ben ziek... hoe durf je mij over straat te laten gaan..
denk dat iedereen dat nu aan het doen isquote:
mijn restje is van eergisterenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
heb een heerlijke turkse pizza met kaas en kalfsvlees met alles erop en eraan gegeten. erg goed te doen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn restje is van eergisterenwie wat bewaart heeft wat heh
volgende weekquote:
ja die zijn superlekker iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Vraag Droxz eens wat hij woensdag heeft gegeten
Maar wel de echte! Met wijn en de hele dag op het vuur!
Altijd hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen nog een beetje zin in vandaaaaaaaaaaaaag ?
Die weet het ook te makenquote:
Goed zo jonge :dquote:
Lekker warmquote:
Kan niet waar zijn ....quote:
* Crazy-M denkt maar dat morgen iemand maar met de trein moet komenquote:
Dit is vanaf volgende week.. Morgen wel sneeuw verwacht.. rest van de dag ook in NHquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M denkt maar dat morgen iemand maar met de trein moet komen
pas na 15:00 bij julliequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit is vanaf volgende week.. Morgen wel sneeuw verwacht.. rest van de dag ook in NH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |