abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_77225085
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
1-1 (tussenstand).
en de eindstand woensdag better is het ergens live op tv te zien ?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 24 januari 2010 @ 22:44:07 #127
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77230854


Hier een leuke samenvatting van een vriend van mij.
Genoeg kansen, twee keer paal en een keer lat.

Dikke pech! Nigel Hasselbaink was wel goed bezig zo te zien.
Belooft veel goeds voor as woensdag.
pi_77235907
Woensdag is gewoon live op Eredivisie Live te zien. RTL7 zal wel PSV uitzenden. Ik zag wel ergens een aankondiging vandaag, zal wel EL geweest zijn.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 25 januari 2010 @ 01:15:11 #129
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77236487
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Woensdag is gewoon live op Eredivisie Live te zien. RTL7 zal wel PSV uitzenden. Ik zag wel ergens een aankondiging vandaag, zal wel EL geweest zijn.
Oh perfect! Dan kan ik het wel zien
pi_77236761
Je gaat niet mee deze keer?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 25 januari 2010 @ 02:17:21 #131
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77237126
Nee, helaas niet..
Ik heb helaas geen vrij kunnen regelen met mijn werk aangezien ik op kamers woon in Amsterdam was het me net iets te veel moeite.

Trein naar Deventer, buscombi naar Breda, buscombi terug naar Deventer, trein naar Amsterdam, en daar bovenop komt dat ik een weekend OV heb. Kaartje zelf is ook 30,-
Dat wordt een iets te dure grap
  maandag 25 januari 2010 @ 11:35:26 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77242646
quote:
Ten opzichte van het duel van afgelopen zaterdag mist de Bredase coach in elk geval Rob Penders (gebroken neus) en Leonardo. Tenzij de Braziliaan wordt vrijgesproken, maar dat lijkt onwaarschijnlijk omdat de 'natrappende beweging' is vastgesteld door het arbitrale kwartet. Het ontbreken van Joonas Kolkka, die in het laatste bekerduel, tegen Jong De Graafschap, rood kreeg, was al langer bekend.

,,Gelukkig hebben we een brede selectie. Ook nu staan er weer goede vervangers klaar“, blijft Maaskant positief. Edwin de Graaf, tegen RKC nog afwezig vanwege een liesblessure, is er tegen de Deventenaren vermoedelijk wel weer bij.
Maaskant sprak van een 'dure avond' in Waalwijk. ,,Het was een zware pot, waarin we de punten voor de poorten van de hel hebben weggesleept na de rode kaart voor Leonardo en de blessure van Penders.”

De onfortuinlijke Roosendaler werd zaterdagavond per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd, maar keerde later in de avond terug naar huis.

De aanvoerder, die in Waalwijk uitgerekend zijn 250e competitiewedstrijd speelde voor NAC, liep na een kopduel een gebroken neus op. Hij zal vermoedelijk enkele weken uit de running zijn. Hoe lang precies, is nog onduidelijk. Zijn absentie tegen Go Ahead Eagles, de ploeg die gistermiddag in het duel tegen AGOVV (1-1) bekeken werd door assistent-trainer Gert Aandewiel, bezorgt Maaskant een fiks probleem.
pi_77243189
Als we ze ooit kunnen pakken, is het woensdag.

Colak er gewoon bij?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 25 januari 2010 @ 11:59:00 #134
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77243393
Inderdaad, het zal mij benieuwen.
Colak is er volgens mij bij, maar 100% zeker weet ik het niet. Ze gaan er wel van uit.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:13:27 #135
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77250003
En we staan weer op de tweede plaats
quote:
HFC HAARLEM Voetbalclub HFC Haarlem is failliet. Bewindvoerder Rocco Mulder gaat het faillissement van de 120 jaar oude club aanvragen.

Algemeen manager Johan van Streun heeft de spelers, technische staf en het kantoorpersoneel op de de hoogte gebracht. Om 16.00 uur volgt een persconferentie, die live wordt uitgezonden door TV Noord-Holland.

Haarlem verkeerde al enkele weken in surseance van betaling. De uitwedstrijd vorige week vrijdag tegen Excelsior is de laatste geweest in het bestaan van de club.

Stadion
HFC Haarlem kwam in de problemen toen de bouw van een nieuw stadion niet doorging. Sponsoren haakten daarop af. De club investeerde tegelijk wel in nieuwe spelers, waardoor de schulden verder toenamen. De afgelopen weken bleek de schuldenberg maar liefst 1,8 miljoen euro te bedragen.

Acties van fans brachten zo'n 80.000 euro op, maar nieuwe sponsoren hebben zich niet gemeld. Ook de gemeente bleek niet bereid de club te redden.

Gevolgen stand Jupiler League
De wedstrijden die Haarlem deze competitie speelde worden door het faillissement van de club als niet gespeeld beschouwd. Dit betekent dat alle clubs die punten haalden tegen Haarlem, deze punten kwijt zijn.

Zo is FC Volendam 6 punten kwijt en zakt van de 12de naar de 14de plaats op de ranglijst. FC Den Bosch was één van de weinige clubs die verloor van Haarlem. Den Bosch stijgt van de 9de naar de 6de plek.

FC Oss zag vóór het faillissement nog twee ploegen onder zich. Maar de ploeg staat na de verschuivingen 19de en daarmee laatste. De KNVB kan nog niet zeggen of er nu één of twee ploegen zullen degraderen.
Nieuwe stand:

1 De Graafschap 47
2 Go Ahead 44
3 Cambuur 43
4 Zwolle 38
5 Excelsior 37
6 Den Bosch 34
7 AGOVV 34
8 Dordrecht 33
9 Helmond 32
10 RBC 32
11 Veendam 30
12 MVV 29
13 Eindhoven 26
14 Volendam 25
15 Telstar 23
16 Fortuna Sittard 17
17 FC Omniworld 16
18 Emmen 16
19 FC Oss 14

Wel erg sneu voor HFC Haarlem. Je zou er maar fan van zijn en je club gaat ten zielen.
pi_77250826
Kun je ook aantal wedstrijden erbij zetten? Heeft Cambuur nu dan een wedstrijd minder gespeeld?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 25 januari 2010 @ 16:45:54 #137
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77254256
Camboer, Excelsior, MVV, Volendam, FC Emmen en FC Oss hebben nu 21 wedstrijd gespeeld ipv 22.

Het doelsaldo is er ook flink op vooruit gegaan.

2 Go Ahead Eagles 22 13 5 4 44 38 - 18 = +20
3 SC Cambuur 21 12 7 2 43 47 - 30 = +17

Dit komt door de 4-1 overwinning van Cambuur op Haarlem.

[ Bericht 28% gewijzigd door Blinker op 25-01-2010 16:57:25 ]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:41:01 #138
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77296601
Morgen is de grote dag
pi_77300287
Micheal Janssen op huurbasis van grunn naar kowet
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:22:51 #140
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77303315
Geweldig! Eindelijk troeven wij Camboer af!
Zal zeker een aanwinst zijn
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:06:20 #141
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77324222
Matchday!
De Groot en Colak zal naar verluidt niet meespelen.

Vermoedelijke opstelling:

Pasveer
Drost, Bus, Maranuaya/Zuidam, Vosselman
Kieftenbelt, Arkivuo, Hollart
Reimerink, Post, Hasselbaink
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:15:22 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77324450
Hoezo geen Colak?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:17:12 #143
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77324498
Blessure
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:20:34 #144
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77324582
Uit de stentor:

DEVENTER
- GA Eagles hoopt vanavond op die ene dag dat het boven zichzelf uitstijgt. Tegen Heracles lukte dat, dus waarom tegen het danig verzwakte NAC niet? De kwartfinale van de bekerstrijd leeft.

Er staan zomaar twee extra verslaggevers langs de lijn van het trainingsveld. Dat oefenveld was gisterochtend het kunstgrasveld van Apeldoornse Boys. Terwijl een groepje spelers met assistent-trainers Boerebach en Bosvelt in de snijdende kou nog even keeper Remko Pasveer onder vuur neemt, vertelt trainer Andries Ulderink het uitgelopen journaille hoe hij de kansen op een nieuwe bekerstunt inschat. ,,Negen van de tien keer wint een eredivisieploeg van een eerste-divisieclub'', zegt hij. ,,Maar sommige dagen kun je net iets extra's brengen. We moeten zorgen dat morgen die ene dag is.''

Tegen Heracles had de Deventer ploeg zo'n dag. Ulderink constateerde toen juist dat veel spelers zich in een wedstrijd waar het er op aankomt boven zichzelf uitstijgen. Daarvoor hoefde hij geen extra speech te houden. ,,Het komt uit de spelers zelf.'' In vergelijking met het team dat een maand geleden Heracles oprolde, is het elftal vanavond op drie posities gewijzigd. Marco Parnela en Halil Çolak zijn geblesseerd, Reza Ghoochannejhad is verkast. Ulderink hoopte gistermiddag nog dat hij Çolak bij de selectie kon nemen om hem in noodgevallen nog wat minuten te kunnen inzetten. De medische staf haalde daar echter een streep door. Dave Bus keert terug van een schorsing en neemt de plaats van Parnela in het hart van de defensie in.

In aanval en defensie constateerde Ulderink dat zijn elftal kwetsbaar is. ,,Nu Marco is weggevallen, hebben we met Dave nog een echte mandekker. Dave heeft al zeven gele kaarten en het is niet uit te sluiten dat hij de komende wedstrijden nog eens tegen een kaart aanloopt. Elke kaart is nu een wedstrijd schorsing. Daarom ben ik blij dat we Michael Jansen hebben kunnen huren van FC Groningen.''

Voorin heeft Ulderink precies drie aanvallers voor drie posities; Jules Reimerink, Sander Post en Nigel Hasselbaink. De komst van Donny de Groot geeft Ulderink in ieder geval de komende weken extra mogelijkheden. Joey Suk is een middenvelder, maar kan vanavond eventueel als breekijzer gebruikt worden. ,,Joey klopt aan de deur van de basis. Hij is de laatste weken erg goed bezig. Joey laat dat zien op de trainingen en met goede invalbeurten.''

Tegen de ploeg met de gemiddeld oudste selectie van de eredivisie ziet Ulderink in ieder geval mogelijkheden aan de zijkanten. ,,Fehér en Schilder zijn van origine geen backs. Daarvan moeten we gebruik proberen te maken.'' NAC-trainer Robert Maaskant mist naast de geschorste aanvallers Leonardo en Kolkka ook Amoah (Afrika Cup). Aanvoerder Penders (gebroken neus) is ook uitgeschakeld.
pi_77324950
Word de wedstrijd niet uitgezonden op tv Oost ofzo?
En anders zal er vast wel een stream zijn toch op internet?
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:37:29 #146
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77325057
Nope, het komt wel op Eredivisie Live, ik heb nog niks van een stream vernomen.
Anders kan het altijd nog op de Eredivisie Live site tegen een betaling van 6 euro.

Ik wil dit niet missen
  woensdag 27 januari 2010 @ 11:21:50 #147
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77326648
Net binnen gekomen: Maradonny maakt vanavond zijn debuut!
pi_77328275
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef Blinker het volgende:
Net binnen gekomen: Maradonny maakt vanavond zijn debuut!
Ik las ook zoiets op het forum.. maar is dat al zeker dan?
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:59:14 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77333279
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef jaspah het volgende:

[..]

Ik las ook zoiets op het forum.. maar is dat al zeker dan?
EDWIN zegt het, dus dan is het wel waar
Wat is jouw nick op het forum?
pi_77336142
Zeer jammer dat Halil niet meespeelt.

Maar goed... rood-gele pyjama aan en Eredivisie Live aan!!
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')