abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 januari 2010 @ 18:27:15 #176
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_77483776
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Braziliė toe maar en hoe vaak gaan jullie nou uiteindelijk heen en weer??

Wat ik zelf eigelijk heb (weet niet of dat voor anderen ook geldt) is dat als ik iemand eenmaal IRL gezien heb en t beviel, dan vind ik het internetten met diegene eigelijk automatisch een stuk minder leuk dan voorheen. Niet dat het dan anders is ofzo, maar zo voelt het wel...
1 oktober hebben we elkaar weer gezien, toen was ze hier 10 dagen, en nu is ze tot oktober 2010 au-pair in de buurt van Hannover en zien we elkaar in principe om het weekend. Zie hierheen, 2 weken later ik daarheen, 2 weken later weer hier etc.
Maar omdat zij liever hierheen komt (daar in Duitsland is wel gewoon der werk eigenlijk) ben ik alleen in oktober 1 keer geweest Maar vrijdag ga ik weer voor een lang weekend

En over internetten na de ontmoeting...
Toen ik na een maand Brasil weer terug was in Nederland, en later op de dag online was op Skype, natuurlijk gelijk de webcam aangezet, en toen ze beeld had en ik haar dus kon zien (via webcam) was het toch echt even slikken
Zij zat de eerste 2-3 dagen constant met tranen in der ogen achter de computer.
Dus na een maand lang elkaar zien, is het wel ontzettend kut als die 9500 km ineens weer terug is

Maarja, tot oktober is ze 'gewoon dichtbij', hoe we het daarna aan gaan pakken, zien we dan wel, waarschijnlijk ga ik in december wel weer daarheen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 januari 2010 @ 21:37:49 #177
289668 Roken
Is slecht voor je.
pi_77491483
Het hangt ervan af, soms kan het eindigen in succes maar hou er ook rekening mee dat het in een grootte misleiding of mislukking kan eindigen.
pi_77578425
Goed, na twee weken twijfelen heb ik toch besloten om iemand die ik leuk vindt (maar vanzelfsprekend alleen via internet ken ) dit even mee te delen.
Het gaat me wel moeilijker af dan ik had gedacht. Ik ken haar al vrij lang en na behoorlijk veel msnen is het toch een soort vriendschap geworden. Bijna een gewone vriendschap, met het verschil dat ik haar dus nog niet IRL ken .
En aan de ene kant wil ik zo'n vriendschap natuurlijk geen strop om doen. Aan de andere kant ben ik zelf ook altijd degene die roept dat je een gevoel niet moet verbergen.

Het is een sprong in het diepe, maar wie niet waagt die niet wint...

Zijn hier mensen die zich hierin nog meer herkennen? En uiteindelijk ook voor zo'n dilemma hebben gestaan?
pi_77583610
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, na twee weken twijfelen heb ik toch besloten om iemand die ik leuk vindt (maar vanzelfsprekend alleen via internet ken ) dit even mee te delen.
Het gaat me wel moeilijker af dan ik had gedacht. Ik ken haar al vrij lang en na behoorlijk veel msnen is het toch een soort vriendschap geworden. Bijna een gewone vriendschap, met het verschil dat ik haar dus nog niet IRL ken .
En aan de ene kant wil ik zo'n vriendschap natuurlijk geen strop om doen. Aan de andere kant ben ik zelf ook altijd degene die roept dat je een gevoel niet moet verbergen.

Het is een sprong in het diepe, maar wie niet waagt die niet wint...

Zijn hier mensen die zich hierin nog meer herkennen? En uiteindelijk ook voor zo'n dilemma hebben gestaan?
ach ik denk maar zo

meer vrouwen als kerken. dus frans, gewoon.. doen!
The motivation for me, is them telling me what I could not be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')