quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:22 schreef GlenSpey het volgende:[..]
Braziliė toe maar

en hoe vaak gaan jullie nou uiteindelijk heen en weer??
Wat ik zelf eigelijk heb (weet niet of dat voor anderen ook geldt) is dat als ik iemand eenmaal IRL gezien heb en t beviel, dan vind ik het internetten met diegene eigelijk automatisch een stuk minder leuk dan voorheen. Niet dat het dan anders is ofzo, maar zo voelt het wel...
1 oktober hebben we elkaar weer gezien, toen was ze hier 10 dagen, en nu is ze tot oktober 2010 au-pair in de buurt van Hannover en zien we elkaar in principe om het weekend. Zie hierheen, 2 weken later ik daarheen, 2 weken later weer hier etc.
Maar omdat zij liever hierheen komt (daar in Duitsland is wel gewoon der werk eigenlijk) ben ik alleen in oktober 1 keer geweest

Maar vrijdag ga ik weer voor een lang weekend
En over internetten na de ontmoeting...
Toen ik na een maand Brasil weer terug was in Nederland, en later op de dag online was op Skype, natuurlijk gelijk de webcam aangezet, en toen ze beeld had en ik haar dus kon zien (via webcam) was het toch echt even slikken
Zij zat de eerste 2-3 dagen constant met tranen in der ogen achter de computer.
Dus na een maand lang elkaar zien, is het wel ontzettend kut als die 9500 km ineens weer terug is
Maarja, tot oktober is ze 'gewoon dichtbij', hoe we het daarna aan gaan pakken, zien we dan wel, waarschijnlijk ga ik in december wel weer daarheen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval