FC is gewoon 6 maand kantoorwerk. AN stuurt me ook een periode naar zweden toe voor deze opdracht omdat daar een afdeling zit waar ik ook voor moet werken dan. daarnaast zie ik AN wel als toffe baas...! beetje baas van de verfindustrie spelenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet je kijken naar waar je eventueel leukere opdrachten krijgt, of zaken als reizen, vergoedingen, voorwaarden, mogelijkheden om er misschien te bljven/afstuderen/werken/doorstromen...
Lijkt mij geen moeilijke keuze meerquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
FC is gewoon 6 maand kantoorwerk. AN stuurt me ook een periode naar zweden toe voor deze opdracht omdat daar een afdeling zit waar ik ook voor moet werken dan. daarnaast zie ik AN wel als toffe baas...! beetje baas van de verfindustrie spelen
Ik had alleen al wel min of meer ja gezegd tegen FrieslandCampina...quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijkt mij geen moeilijke keuze meer
Akzo
Nu ga ik dus voor AN om de reden van concurrent enzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:51 schreef Isdatzo het volgende:
Maar serieus, ik zou voor AkzoNobel gaan. Alleen al omdat 't beter op je CV staat. En Zweden is tof.
dat kunnen ze zowiezo niet, FC heeft weinig buitenlands.. alleen een beetje duitsland en thailandquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, gewoon tegen Campina zeggen... als jullie niet hetzelfde kunnen bieden als Akzo, dan ga ik lekker daar heen.
Nou ga ik nooit meer met jou in een porsche scheurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu ga ik dus voor AN om de reden van concurrent enzo
Goede keuzequote:ik studeer international business and management. opzich niets in de richting van die bedrijven maar wel 2 leuke opdrachten voor me. ik denk ook dat ik voor AN ga voor mn CV en wil daar ook best blijven werken. en idd zweden 0+
Nou dat scheelt, zijn genoeg andere mensen die wel porsche willen rijden! blijf jij maar lekker op je opgevoerde scootertje rijden!!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ga ik nooit meer met jou in een porsche scheuren.
[..]
Goede keuze.
QFTquote:
Ik ben nog geen porsche tegengekomen die dat opgevoerde scootertje bijhieldquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, zijn genoeg andere mensen die wel porsche willen rijden! blijf jij maar lekker op je opgevoerde scootertje rijden!!!!!!
NOU NOU NOU!!! ik hoop dat je een buikschuiver maakt en dat die brommer van je helemaal in puin ligt!!! *haakje open*en dat er natuurlijk niets met jou gebeurt he, want dat doet auw!!*haakje sluiten*quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben nog geen porsche tegengekomen die dat opgevoerde scootertje bijhield. Hij is trouwens verkocht, dat je 't ff weet
.
Misschien volgende week naar zo'n scootertje kijken (de duc 999S is net voor mijn neus verkocht):
[ afbeelding ]
Voor een paar maandjes.
Kan je vertellen dat zoiets inderdaad auw doetquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NOU NOU NOU!!! ik hoop dat je een buikschuiver maakt en dat die brommer van je helemaal in puin ligt!!! *haakje open*en dat er natuurlijk niets met jou gebeurt he, want dat doet auw!!*haakje sluiten*
Slaap lekker Idz! ik ga ook, ddooeeeeiiii Dean!quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat zoiets inderdaad auw doet. Niet alleen lichamelijk maar ook financieel
. En met deze vrolijke gedachte ga ik slapen
.
Och armequote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |