TS gaat naar de WC.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:47 schreef Jouw.Ontplofte.Mol.Stinkt het volgende:
Ik erger me er al vaker aan. Maar vanmorgen was de druppel, de tranen spatten mij in de ogen wanneer ik een knittel los trek, een klein toefje haar komt mee AUWIE!
Vaak zitten er meerdere, vaak in de knoop, verspreidt over het geheel bedekt door het rossige anushaar. HELP!
Klacht: Tarrels die niet los willen zonder auw
Zitten de kontharen van je linkerbil dan ingegroeid in je rechterbil?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:48 schreef Meddo het volgende:
Als ze helemaal vast geplakt zitten is nog veel erger. En dan ga je poepen en dan moet je dat zo door die haren heen persen. Dat is pas pijnlijk
Ben benieuwd hoe snel iemand hapt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:50 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun anus niet scheren+bleken
Wees eerlijk, als je wel al hapt dan is het schoner zonder haren en gebleekt toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:52 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel iemand hapt.
Hahaha, dan worden het plakjes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:51 schreef Meneer.V het volgende:
[..]
Zitten de kontharen van je linkerbil dan ingegroeid in je rechterbil?
Anders kan je konthaar de drol niet stoppen, toch?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:52 schreef Jouw.Ontplofte.Mol.Stinkt het volgende:
[..]
Wees eerlijk, als je wel al hapt dan is het schoner zonder haren en gebleekt toch?
Wat denk je hoe de slager de worst altijd zo goed in plakjes krijgt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:54 schreef Jouw.Ontplofte.Mol.Stinkt het volgende:
[..]
Hahaha, dan worden het plakjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |