15 graden en af en toe een bui beter? En 's nachts ca 4 graden. Zo ja dan weet je waar je moet zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef popolon het volgende:
23 graden en zonnig.
Hoepel eens op zomer.
's Nachts is het een graad of 5 a 10 dus da's al bijna perfect.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
15 graden en af en toe een bui beter? En 's nachts ca 4 graden. Zo ja dan weet je waar je moet zijn![]()
In deze provincie zijn er al plekken met nachtvorst
Ligt er helemaal aan. Het kan 15 graden Celcius zijn, het kan 30 graden Celcius zijn. In Februari weet je het nooit. In SF is het denk ik te koud.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef Fogel het volgende:
Zeg maartena, kan je eind februari een beetje aan het strand liggen in LA (evt SF)? En dat dus zonder het al te koud te krijgen, en met mogelijkheid om zonder blauwe lippen te gaan zwemmen?
Aan? In!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan. Het kan 15 graden Celcius zijn, het kan 30 graden Celcius zijn. In Februari weet je het nooit. In SF is het denk ik te koud.
Maar 15 graden kan voor een Noor toch niet te koud zijn? Noren liggen toch allang aan de fjorden bij dat soort temperaturen?
Het was vandaag een graad of 18, das prima toch?quote:Op zondag 11 september 2011 15:46 schreef illusions het volgende:
Heb 't nou wel gehad met die hitte hier in Spanje, zo komt er weinig meer van werken terecht.
California in Februari KAN ook een "regenvakantie" worden, in Feb is het gewoon te onzeker. Dan kun je dus beter naar Curacao gaan of zo, kun je gegarandeerd aan het strand liggen, en ook nog eens duiken/snorkelen etc.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:55 schreef Fogel het volgende:
Aan? In!
Zal niet de eerste keer zijn dat ik met 15 graden ga zwemmen inderdaad, maar dat is niet de bedoeling van een zonvakantie natuurlijk.
bbrrrrrrrrr...quote:
Als je wat meer zekerheid in het weer wil hebben: Van begin Mei tot pak-em-beet November, regent het vrijwel nooit.... als het een keer regent, is het een zomer onweersbuitje dat 's avonds een keer langs komt. In Februari heb je toch veel onzekerheid. 't kan vriezen, 't kan dooien. Misschien toch maar Canarische Eilanden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:25 schreef Fogel het volgende:
Ik zat al naar Aruba en Bonaire te kijken inderdaad, maar hotels zijn daar nogal aan de prijs. 6500usd voor 9 nachten... Da's me toch te gortig.
Wat betreft Aruba moet je niet in de grote hotels verblijven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:25 schreef Fogel het volgende:
Ik zat al naar Aruba en Bonaire te kijken inderdaad, maar hotels zijn daar nogal aan de prijs. 6500usd voor 9 nachten... Da's me toch te gortig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |