Als er dan toch iets over me heen moet komen heb ik liever Noekst.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef hondjes het volgende:
Grote zorgen , zou ik me maken..
De toorn van PP komt zo over je..of van Gert..
"Als er dan toch".. man, je húnkert naar geile straf!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er dan toch iets over me heen moet komen heb ik liever Noekst.
Heb jij niet een paar slotjes uit te delen ipv je gebruikelijke speelgoed?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"Als er dan toch".. man, je húnkert naar geile straf!
Vangen Noek, deze past wel leuk bij je ava-outfit. Make it rough.![]()
[ afbeelding ]
Goeie tekst man, moet je een song van maken. Ben ervan overtuigd dat het, met de juiste melodie, best een hitje kan wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sweet Noek in time you'll see the line
The line that's drawn between the good and the bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying taking toll
If you've been bad, Lord I bet you have
And you've been hit by flying lead
You'd better close your eyes and bow your head
And wait for the ricochet
Ik zie dat mijn Chat haat ook 2 maanden nodig hadquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:32 schreef Gert het volgende:
En iedereen weer naar de chat zeker. Groeten aan Sly!
Au, godverdomme. Zo ene pik in mijne oog.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"Als er dan toch".. man, je húnkert naar geile straf!
Vangen Noek, deze past wel leuk bij je ava-outfit. Make it rough.![]()
[ afbeelding ]
"Vangen" zei ik, niet "koppen". Soms hè..quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Au, godverdomme. Zo ene pik in mijne oog.
[ afbeelding ]
Kom jongens, we gaan naar Sly!
Schik het een beetje leuk en je hebt een gemoedelijk Brabants rommelmarktje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
Mijn voortuin is nu een uitdragerij van ouwe computer- en tuinmeuk. Ik hou het niveau op peil hier!
[..]
Kut Brabantse gemoedelijkheid.
Koud vanmorgen op de fiets, teringquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
-4 hier, volgens WeatherPro. Valt nog wel mee. Maar nu ben ik ook gehard.
Laat me raden, je woont zuidelijk? Hier Alkmaar de hele ochtend sneeuw en er ligt me toch een pak!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef Jian het volgende:
Het sneeuwt hier opeens als een gek. En die koters allemaal juichen. Etters
Dat was hier ook tot 3 kwartier geleden, het is onderweg naar je toe denk ik en het gaat hardquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef Laysa het volgende:
Hier al heel de dag een wazig zonnetje...wel erg koud overigens
Moet er ook niet aandenken, dochter hier ook op de fiets en ik maar duimen dat ze op gladde stukken even zou gaan lopen........quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koud vanmorgen op de fiets, tering! Hoeveel km fiets je per dag
?
Zit momenteel in Haarlemquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Laat me raden, je woont zuidelijk? Hier Alkmaar de hele ochtend sneeuw en er ligt me toch een pak!
Het voelt veel kouderquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Copycat het volgende:
-4 hier, volgens WeatherPro. Valt nog wel mee. Maar nu ben ik ook gehard.
Nee hoor...ik heb gewoon een lijn gezet voor de komende paar weken...heel Nederland ondergesneeuwd behalve hierzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was hier ook tot 3 kwartier geleden, het is onderweg naar je toe denk ik en het gaat hard
nah das natuurlijk omdat jij in de lichtstad woont....das veel warmerquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Gevoelstemperatuur hier is -6. Zegt WeatherPro.
Wel foto's maken danquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
Zaterdag gaat het hier zo te zien weer flink sneeuwen. Mooi! Een breakdancende sneeuwpop maken met mijn neefje.
Ja, dat kan ik ja!
kun je ff uitleggen hoe je dat doet? wil hier ook geen sneeuw meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor...ik heb gewoon een lijn gezet voor de komende paar weken...heel Nederland ondergesneeuwd behalve hierzo![]()
met een half opgevroten tamponboomquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Jian het volgende:
En dan komt Kribbet straks weer opgewekt en opgetogen melden dat het zo mooi is in het bos met al die sneeuw
euhhh...ik doe mn ogen dicht en ik zeg: geen sneeuw...geen sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:48 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je ff uitleggen hoe je dat doet? wil hier ook geen sneeuw meer
hmm zal een poging wagen. lukt t niet eis ik mijn cursusgeld terug hequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
euhhh...ik doe mn ogen dicht en ik zeg: geen sneeuw...geen sneeuw
eens doe je ze open, je schrikt je rot dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
euhhh...ik doe mn ogen dicht en ik zeg: geen sneeuw...geen sneeuw
ik heb geeneens geld gevraagd....Naasten liefde ...vriendendienst...en een hele hoop goedgelovigheidquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm zal een poging wagen. lukt t niet eis ik mijn cursusgeld terug he
Nicequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
Woon-werk fiets ik zo'n 20 km. Plus dan nog wat extra's. Zeg zo'n 25 km per dag gemiddeld.
goedgelovigheid? dan moet t goedkomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geeneens geld gevraagd....Naasten liefde ...vriendendienst...en een hele hoop goedgelovigheid
dat geeft niet...als het dan maar lekker ronde de 20 graden is hoor je mij niet klagen...ik heb zo niets met dit weer en deze kouquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
eens doe je ze open, je schrikt je rot dan.
Elfstedentocht gemist, laatste rondje Wennemars, sneeuwpop copycat en geeneens sleetje gereden!
hoe lang wilde jij je ogen dichthouden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
eens doe je ze open, je schrikt je rot dan.
Elfstedentocht gemist, laatste rondje Wennemars, sneeuwpop copycat en geeneens sleetje gereden!
Hoe kom je toch aan die oude computer en tuinspullen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
Mijn voortuin is nu een uitdragerij van ouwe computer- en tuinmeuk. Ik hou het niveau op peil hier!
Dacht: doe alvast wat voorwerk.
Zie....dat komt heel niet in mij buurtquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice.
Sneeuw in aantocht.
[ afbeelding ]
Ja die man is echt een rasoptimist hequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat geeft niet...als het dan maar lekker ronde de 20 graden is hoor je mij niet klagen...ik heb zo niets met dit weer en deze kou![]()
Stomme Al Gore met zn ''maak mij ff blij dat het lekker warm word op aarde'' praatjes
wat echt leuk zou zijn is dat het net tot ongeveer 4 cm van het punt gaat vriezen dat ze dan bijna een tocht kunnen doen...en dat het dan binnen 2 dagen is weggedooitquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja die man is echt een rasoptimist he![]()
Van mij mag die elfstedentocht nu komen, per direkt, acuut en meteen! zaterdag of zondag nog liever en daarna graag lente!
Shit, krijg je eerst continue die ijsmeesters of hoe die ook heten in beeld, iedereen heeft erover en vervolgens valt Wennemars echt in een depressie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat echt leuk zou zijn is dat het net tot ongeveer 4 cm van het punt gaat vriezen dat ze dan bijna een tocht kunnen doen...en dat het dan binnen 2 dagen is weggedooit![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
wat echt leuk zou zijn is dat het net tot ongeveer 4 cm van het punt gaat vriezen dat ze dan bijna een tocht kunnen doen...en dat het dan binnen 2 dagen is weggedooit![]()
![]()
Gaat het ook richting Schiphol/Amsterdam denk je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Jian het volgende:
een uur sneeuw en het komt al tot m'n enkels en het gaat maar door .......
Snel!!!!! ren naar buiten en strooi zand of zout...Hylariteit verzekerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Ze zijn bij mij in de straat aan het schaatsen, gewoon op de straat
jij bent gemeenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Je vindt 't zeker ook leuk als Duitsland komende zomer in de 91e minuut de winnende 1-0 scoort, en de wereldtitel pakt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moest serieus zelf lachen...hardop![]()
![]()
Picsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:09 schreef Deisyy het volgende:
ik zit nu in amsterdam en hier sneeuwt t alquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gaat het ook richting Schiphol/Amsterdam denk je?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vindt 't zeker ook leuk als Duitsland komende zomer in de 91e minuut de winnende 1-0 scoort, en de wereldtitel pakt?
als t tegen portugal is, lach ik ook nog welquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je vindt 't zeker ook leuk als Duitsland komende zomer in de 91e minuut de winnende 1-0 scoort, en de wereldtitel pakt?
Daar is het nu al Tuinfluiter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Pics.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Zeker weten, trek je ski's maar vast aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
ligt hier al een paar cm en t blijft maar vallenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, trek je ski's maar vast aan
En dan zeker nog vriezen en verder met de ski's.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, trek je ski's maar vast aan
Unsere Jungsquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
als t tegen portugal is, lach ik ook nog wel
Hele dikke vlokken, echt een mooi gezicht. We hebben ook nog niet zoveel gehad he, zaten steeds tussen die sneeuwgebiedjes in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bij jou wel al?
Zie het nog niet.
Dus er gaat een flink pak sneeuw vallen.
Ja nu, klopt mooie sneeuwvlokken,quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Hele dikke vlokken, echt een mooi gezicht. We hebben ook nog niet zoveel gehad he, zaten steeds tussen die sneeuwgebiedjes in.
Die computer ging kapot ... en toen de volgende ... en toen die televisie ... en die .. en toen die koelkast ... en toen die ... Dan verzamel je best een hoop meuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoe kom je toch aan die oude computer en tuinspullen?
Je had het al vaker over een kamer opruimen en de vuilstort?
Je kan het proberen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef Copycat het volgende:
En ik kan mijn zwager en zunne maat natuurlijk niet ook nog laten dweilen. Denk ik ...
Wat een vuilakken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn alweer naar de stort. Met de tweede en laatste lading (er stond ook nog een bankje en magnetron van een vriend van me in mijn schuur), die komen niet meer terug. Hufters.
Wat? waar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt wel een waterval, er is geen houden aan
De hamsterweken zijn weer begonnen *Oquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef Coos het volgende:
Volgens de sneeuwradar zou het hier moeten sneeuwen nu maar ik zie nog niets.
Wel heb ik vandaag voor dik een week eten en drank in huis gehaald dus laat maar komen die zooi.
Mijn neus. Strontverkouden ben ik, ik ben het al 3 jaar niet geweest dus nu 3-dubbelopquote:
Nee Deis dat had je echt niet hoeven doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry dat ik dit onsmakelijke nieuws hier meld, maar ik voelde grote behoefte dit te delen
Jawel maar niet als ik te gast ben. Dan veeg ik enkel met mijn vingers langs kastjes en kozijnen en hmmmm dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef Copycat het volgende:
Dweil je ook, Noek?
Dan wil ik jou wel!
Wordt het zo erg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef Coos het volgende:
Volgens de sneeuwradar zou het hier moeten sneeuwen nu maar ik zie nog niets.
Wel heb ik vandaag voor dik een week eten en drank in huis gehaald dus laat maar komen die zooi.
Dan hum je hier wat af. En bij mij ben je nooit op bezoek, maar altijd thuis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef Noek het volgende:
Jawel maar niet als ik te gast ben. Dan veeg ik enkel met mijn vingers langs kastjes en kozijnen en hmmmm dan.
Ik kon daarnet net op tijd de A9 afslaan richting zuiden, en zo doorrijden. Maar ten westen en noorden van A'dam is het nu één groot verkeersinfarct.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef Jian het volgende:
Als het zo door gaat blijf ik vanavond hier, wat een berg in ene zeg
Maar de weg van Den Haag naar Apeldoorn is wel vrij he, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kon daarnet net op tijd de A9 afslaan richting zuiden, en zo doorrijden. Maar ten westen en noorden van A'dam is het nu één groot verkeersinfarct.
Nou, "vrij" is rond dit tijstip wat veel van het goede, maar het rijdt redelijk door en er is daar geen verkeerchaos zoals rond 020:quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar de weg van Den Haag naar Apeldoorn is wel vrij he, toch?
Nu nog wel volgens mij, dus ik zou maar opschieten, maar rond Amsterdam is er inderdaad geen doorkomen meer aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar de weg van Den Haag naar Apeldoorn is wel vrij he, toch?
Op één of andere manier is dat leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
Amsterdam:
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
Ik hoef niet op te schieten, mijn auto is binnen vijf minuten met mij erin thuis.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu nog wel volgens mij, dus ik zou maar opschieten, maar rond Amsterdam is er inderdaad geen doorkomen meer aan.
Dá's geen webcam meer, da's een volwaardige stream! Hop, RLS!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
Amsterdam:
Ja, heeft wel wat hèquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Op één of andere manier is dat leuk om naar te kijken
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
Amsterdam:
Help Amsterdam de winter door!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dá's geen webcam meer, da's een volwaardige stream! Hop, RLS!
Hahahahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bewegende beelden...mensen.... actie!!!!!!!!!!!!! Chanel...you just saved the day
mooie pittoreske merry christmas hohoho beeldenquote:
Tel hoeveel mensen er per minuut uitglijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
Amsterdam:
Zeker op een fiets?quote:
Geeft niet, want zoveel ken ik er ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou het zelfs in 10 talen willen zeggen maar ik kom dr nie op
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mooie pittoreske merry christmas hohoho beelden
Ik had eigenlijk een screenshot moeten maken bedacht ik me achterafquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Niet gezien, zag wel de tram voorbijkomen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker op een fiets?![]()
Hier in de straat gaat de fietsers bij osjes onderuit en dan zie je ze als eerst om zich heen kijken of iemand ze gezien heeft
Niet eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker op een fiets?![]()
Hier in de straat gaat de fietsers bij osjes onderuit en dan zie je ze als eerst om zich heen kijken of iemand ze gezien heeft
Ik gooi mijn raam open en roep: Heb je je zeer gedaan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan moet jij juist het raam open gooien en roepen:HAHAHAHAHAHA IK ZAG DAT!!!!!!!
Ja iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een screenshot moeten maken bedacht ik me achteraf
tis ook zoooooooooooo spannendquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:42 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet ik ff boodschappen doen, maar ik wil weten hoe het afloopt
We hebben leuke streamssssssssssss met sneeuwwwwwww en glijdende mensenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:56 schreef Noek het volgende:
Hier nog geen vlokje. Nog geen schilfer zelfs.
"Schilfers".. bah! Maar jij hebt net ook gestofzuigd natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:56 schreef Noek het volgende:
Hier nog geen vlokje. Nog geen schilfer zelfs.
Nah ik ben er al weer klaar mee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hebben leuke streamssssssssssss met sneeuwwwwwww en glijdende mensen![]()
Kijk dan kijk dan......* fatboy neerlegd want Noek gaat vast flauwvallen
Partypoeperquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah ik ben er al weer klaar mee eigenlijk.
Vind er weinig aan als je niet kan zien hoe ze trots naar de monitor rennen om op de chat te lezen wat we ervan vinden.
*valt flauwquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Da's stoerdoenerij voor de camera! Er reed net ook een fietser "toevallig" met losse handen langs. Zo de bocht door met die gladheid zonder op z'n muil te gaan, een mirakel!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind dat sommige autos daar best nog hard aan komen sjeezen met dit weer....
Poep zelf in je panty! Of op straat, tussen de brandende autowrakken.quote:
He bah nee hoor dat ga ik niet doen.....web cam ook oke?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Poep zelf in je panty! Of op straat, tussen de brandende autowrakken.![]()
Heb je ook een webcam?
eet smakelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef Noek het volgende:
Ik ga naar Sly want Gert is er.
Ik wil een leuk streamjaar ja!
Mét chat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
He bah nee hoor dat ga ik niet doen.....web cam ook oke?
Cc, hoe heette ik ook alweer op de chat? JarigJetje toch of JarigeJet?quote:
Die fokking frubel ik dr wel bijquote:
Maar wel ruggegraat! Zet door hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef Anniebab het volgende:
K heb er in 20 min. nog niet een zien vallen...
Ik dacht JarigJetje maar mijn geheugen is ruk. Vooral op de korte termijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:15 schreef Noek het volgende:
Cc, hoe heette ik ook alweer op de chat? JarigJetje toch of JarigeJet?
Kijk, dan heb ik iig al één ding goed. Dan mijn wachtwoord nog maar dat kan nooit moeilijk zijn. Ik ken er maar twee.
Oh ja, dat is ook. Opgelost.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht JarigJetje maar mijn geheugen is ruk. Vooral op de korte termijn.
Maar anders maak je gewoon een JarigJetje2 aan. Ik ben immers ook al bij Copycat3 aanbeland!
Heb je een nieuwe vriend?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook. Opgelost.
En heb jij ook een cam?
Oh, dat is dan weer jammer. Anders zou ik jou gaan streamen, denk ik maar dan moet je wel kunstjes doen want ik verveel me wel snel. Die straat hield ik precies 12 seconden vol bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een motion eye in mijn legtop zitten, maar heb me nooit in de werking verdiept.
Ik meende ook zoiets te proeven hoor. Geef ze van JarigJetje Cc!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ben niet zo goed in kunstjes. Wel in stoer in een stance staan, maar dat weten jullie al.
Ik ben wel aan het proberen om daaro wat meer leven in de brouwerij te brengen. Maar ik heb het idee dat ze me liever kwijt dan rijk zijn. Zij ook al.
Is dat NowLive? Is dat Sly??quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:39 schreef Copycat het volgende:
Lekkere Snoezepoes van me!
Volgens mij zitten ze nu weer te huilen in een hoekje. En Slaai ook.
Daar gaat de goede lieve vrede en door 1 deur kunnenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Cc, hij vindt je leuk en Maanvis niet.
Ik geloof dat je dat niet moet doen. Ze doen helemaal geen kunstjes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat ik ook maar eens moet kijken op die chat
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
Truthola dan?, kort ook zo lekker af, nee trut, ja trut
Griep is weg,,was een hoax...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Waar is het Mexicaanse griep topic?![]()
Het kersttopic staat er nog wel maar het Mexicaanse griep topic is weg
FLU is gesloten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Waar is het Mexicaanse griep topic?![]()
Het kersttopic staat er nog wel maar het Mexicaanse griep topic is weg
Ah kom toch. Jezajjig hooj.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
is het de moeite van het inloggen waard?
Niks nie hoax niequote:
Goed wel twee dagen, mits in de koelkast. Warm denk ik een half uurtje. Maar da's ook weer afhankelijk van hoe heet het in het begin was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:51 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang blijft opgewarmde tomatensoep goed?
Het is nu weer enerverend namelijk!
Niet echt..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
is het de moeite van het inloggen waard?
quote:
En oftie uit blik is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed wel twee dagen, mits in de koelkast. Warm denk ik een half uurtje. Maar da's ook weer afhankelijk van hoe heet het in het begin was.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niks nie hoax nie![]()
Ik heb er een slap aftreksel van
Heb ik ook altijd... Had je t ook eerst door een papje heen gehaald?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vis bakken is voor pro's. M'n kabeljauwfilet weer in 1000 stukken gebakken, maar gaar was ie
.
Die chat gaat inene zo snel of ben ik zo langzaam?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan nie, griep is er niet,nooit nie..beterschap![]()
Even naar de chat dan maar...
De mensen op de camquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat moet er vallen?
Papje? Nee, er zat wel een zakje poeder bij, die heb ik maar overheen gegooid.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd... Had je t ook eerst door een papje heen gehaald?
hihiquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet snotterbel
Ze mengen zo'n zakje paneermeel en kruiden ook wel met een beetje ei.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Papje? Nee, er zat wel een zakje poeder bij, die heb ik maar overheen gegooid.
En dan wordt de vis steviger als je 'm daar doorheen haalt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze mengen zo'n zakje paneermeel en kruiden ook wel met een beetje ei.
Hebben we het over dezelfde streams?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg, klopt het dat je mensen niet meer hoort praten, maar dat er nu echt pokkemuziek gedraaid wordt?
Ja of melk ipv ei en dan daar doorheen halen, dan lukt t beter, maar ik laat t bakken van kabeljauw voortaan aan de visboer over, sliptong is veel makkelijker om zelf te bakken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze mengen zo'n zakje paneermeel en kruiden ook wel met een beetje ei.
Ja, nu speciaal voor Cc denk ik een negert. Mar net alle duitsers op het strand ofzoquote:
Ach hij smaakt er niet minder om. Maar 't ziet er wel lullig uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja of melk ipv ei en dan daar doorheen halen, dan lukt t beter, maar ik laat t bakken van kabeljauw voortaan aan de visboer over, sliptong is veel makkelijker om zelf te bakken...
Je kan een knapperig korstje krijgen, maar door de vocht van de vis valt het nog weleens uiteen,quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dan wordt de vis steviger als je 'm daar doorheen haalt?
Niet dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nu speciaal voor Cc denk ik een negert. Mar net alle duitsers op het strand ofzo
Ik heb hem ook nog bij staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dus
Ik ben kennelijk de enige die nog naar de cam in A'dam zit te kijken
Nou, die mogen ze houden in de negorij! Het mag ook nog wel wat te melden hebben namelijk. En er niet zo afgetrokken uitzien. Ik neuk geen lijfeigenen! En heb je die jeans gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, nu speciaal voor Cc denk ik een negert. Mar net alle duitsers op het strand ofzo
Ik blijf hier hoor D.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef D. het volgende:
Het viel me al op
Tja, dan ga ik maar weer wat anders doen vanavond
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef Noek het volgende:
Ja, klaar. Ze gaan pannekoeken eten en de bar Alsido wordt gedekt.
HAHAHAHAHA
Alleen niet gekeken, moest de kinders (die aan het buitenspelen waren) ff in de gaten houdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, gelukkig
Heb ik nog iets gemist?``
Godsamme en daarom msn ik dus niet. Ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, die mogen ze houden in de negorij! Het mag ook nog wel wat te melden hebben namelijk. En er niet zo afgetrokken uitzien. Ik neuk geen lijfeigenen! En heb je die jeans gezien?
Dat dat kan! In Nederland! in 2010!
Ik heb honger gekregen van mijn ADHD-aanval!
Ja is ook zo ,maar sliptongetjes gaan ook goed in de boter maar zijn meestal prijzig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je kan een knapperig korstje krijgen, maar door de vocht van de vis valt het nog weleens uiteen,
of bakt aan, scholletje lukt meer dan kabeljauw.
In olie bakken gaat beter dan met boter.
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat men andere streams zit te kijken, en men dus langs elkaar heen praat. Ik heb niets met negers en pannenkoekenquote:
Ik zit daar ook naar te kijken hoor...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dus
Ik ben kennelijk de enige die nog naar de cam in A'dam zit te kijken
Dat heb ik dus ook. Word daar helemaal eng van. Hyper en ieks.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:18 schreef Noek het volgende:
Godsamme en daarom msn ik dus niet. Ik kan daar niet mee omgaan.
[ afbeelding ]
OOquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Word daar helemaal eng van. Hyper en ieks.
Ik zie geen haperingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hapert die cam bij jou ook meer dan in het begin?
Zat je ook al te kijken of er nog sneeuw aankwam?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ff buienradar gesloten en de cam opnieuw opgehaald en doetut weer goed.
Ja, heb hier altijd wel 7/8 schermen openstaan incl een spelletje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zat je ook al te kijken of er nog sneeuw aankwam?
quote:
Whut????.....nee dat zou ik niet doen...ik ben nog nooit ingelogd geweest op de sv sjet en naar alle waarschijnlijkheid tenzij pasen, pinksteren en kerst samen vallen, de hel bevriest ( wat momentueel serieus zou kunnen gebeurenquote:
lululululu lijntje lijntjequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Sneeuw heeft zich een btje teruggetrokken, alleen nog wat klein spul boven nederland.
Ohh je leest mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
Whut????.....nee dat zou ik niet doen...ik ben nog nooit ingelogd geweest op de sv sjet en naar alle waarschijnlijkheid tenzij pasen, pinksteren en kerst samen vallen, de hel bevriest ( wat momentueel serieus zou kunnen gebeuren) zal ik ook niet op die sjet verschijnen...maar ik lees wel mee.....
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik heb de cam uitgegooid....met een blik...stelletje ondankbare Fokkers
...Zat ik daar op mn paasbest...en dat alleen maar omdat ik gé''en sneeuw heb
Dus als je sneeuw wilt zien, je weet het te vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
lululululu lijntje lijntje![]()
en snuif de frisse buitenlucht eens...heurlijk
Ben ik weer te laatquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef Anniebab het volgende:
Ja daar ging de eerste die ik zag vallen...
Ik 'speel' op Fokquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, heb hier altijd wel 7/8 schermen openstaan incl een spelletje.
capjes van A'dam?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
En soms doe ik capjes maken omdat ik dat nu kan
Nee van de stream, maar ze(caps) zitten inmiddels in het vorige topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |