Als er dan toch iets over me heen moet komen heb ik liever Noekst.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef hondjes het volgende:
Grote zorgen , zou ik me maken..
De toorn van PP komt zo over je..of van Gert..
"Als er dan toch".. man, je húnkert naar geile straf!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er dan toch iets over me heen moet komen heb ik liever Noekst.
Heb jij niet een paar slotjes uit te delen ipv je gebruikelijke speelgoed?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"Als er dan toch".. man, je húnkert naar geile straf!
Vangen Noek, deze past wel leuk bij je ava-outfit. Make it rough.![]()
[ afbeelding ]
Goeie tekst man, moet je een song van maken. Ben ervan overtuigd dat het, met de juiste melodie, best een hitje kan wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sweet Noek in time you'll see the line
The line that's drawn between the good and the bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying taking toll
If you've been bad, Lord I bet you have
And you've been hit by flying lead
You'd better close your eyes and bow your head
And wait for the ricochet
Ik zie dat mijn Chat haat ook 2 maanden nodig hadquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:32 schreef Gert het volgende:
En iedereen weer naar de chat zeker. Groeten aan Sly!
Au, godverdomme. Zo ene pik in mijne oog.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
"Als er dan toch".. man, je húnkert naar geile straf!
Vangen Noek, deze past wel leuk bij je ava-outfit. Make it rough.![]()
[ afbeelding ]
"Vangen" zei ik, niet "koppen". Soms hè..quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Au, godverdomme. Zo ene pik in mijne oog.
[ afbeelding ]
Kom jongens, we gaan naar Sly!
Schik het een beetje leuk en je hebt een gemoedelijk Brabants rommelmarktje.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
Mijn voortuin is nu een uitdragerij van ouwe computer- en tuinmeuk. Ik hou het niveau op peil hier!
[..]
Kut Brabantse gemoedelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |