Er is beweging!
Tessa is op. Op de achtergrond is meer beweging hoorbaar. Best rommelig in die bus, veel rondslingerende spullen. Tessa eet een appel (kauwgeluiden).
Slecht te zien, maar ik geloof dat Tessa de wasmachine aanzet.
Jop is nu ook buiten. Daar staat ook de doos met volle batterijen.Jop zegt dat hij goed geslapen heeft. Tessa zegt nog lang wakker gelegen te hebben, tot 6.00u of zo. Ze heeft spierpijn, al een paar dagen. Tessa heeft zin in een paar nieuwe bladen om te lezen.
Tessa vertelt dat ze rare dromen hefft over als ze uit de bus is, als ze eruit gestemd is, ze zegt dat het niet lijkt op de realiteit. Een heel ander leven, waar ze over droomt. Tessa doet buikspieroefeningen. Ze zegt dat ze zich er beter van voelt als ze fietst of oefeningen doet.
Jop vraagt of die 2 nieuwen borg betalen of dat het "echt geld" is. Tessa zegt dat het "echt geld" is. Maar dat de regels nog kunnen veranderen, ondanks dat het zo in het boekje staat.
Antonet is op. Aziz ook.
Ze hebben het erover dat ze steeds later gaan slapen, dat ze een heel ander ritme krijgen.
T. en An. hebben het over de sportschool.
aziz zegt dat hij er gisteren wel van geschrokken was. In het begin had hij het niet eens door. An. noemt het een nachtmerrie.
Tessa is nu aan het steppen.
Tessa vraagt wie de was in de machine heeft gedaan. Er zit een bh in zonder netje.
an: volgens mij ben ik zo wit als ik weet niet wat.
Op de achtergrond het geluid van de steps( wat een lawaai). Ze zijn bijna niet meer te verstaan.
Iwan is buiten. Er is een stoel weg, er schijnt elek keer een stoel te verdwijnen als er iemand weg gaat.
De tafel is buiten gedekt voor het "ontbijt".
Ik haat telefoonrekeningen!