abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_255106
Verslagen van de streams van 26-03 voor degenen die de streams niet kunnen volgen.

Post hier alleen serieuze verslagen van de streams om alles leesbaar en duidelijk te houden. Wees vrij om zelf ook een verslag te posten, liever een dubbel verslag dan geen verslag

Commentaren, opmerkingen en meer van dergelijke posts kun je plaatsen in "Commentaren op de streamverslagen". Speciaal daarvoor aangemaakt.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  zondag 26 maart 2000 @ 12:23:00 #2
2913 Zaza
en geen verstand van computers
pi_255107
De stream staat op de slaapruimte.
Iedereen lijkt nog te slapen, er is tenminste geen ander geluid dan ademhalingen en gedraai. Vooral Esmeralda, die vooraan ligt draait vaak.
Saai.
Ik haat telefoonrekeningen!

pi_255108
De stream staat nog steeds op de slaapruimte. Er is ook geluid! Alleen niemand die iets zegt, iedereen ligt nog knock-out. Kennelijk zijn ze gisteravond flink doorgezakt, het is al bijna 13:00 uur. Gekuch, en een beetje gezucht.

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 26 Maart 2000).]

zondag 26 maart 2000 @ 14:13:00 #4
2913 Zaza
pi_255109
Er is beweging!
Tessa is op. Op de achtergrond is meer beweging hoorbaar. Best rommelig in die bus, veel rondslingerende spullen. Tessa eet een appel (kauwgeluiden).
Slecht te zien, maar ik geloof dat Tessa de wasmachine aanzet.
Jop is nu ook buiten. Daar staat ook de doos met volle batterijen.Jop zegt dat hij goed geslapen heeft. Tessa zegt nog lang wakker gelegen te hebben, tot 6.00u of zo. Ze heeft spierpijn, al een paar dagen. Tessa heeft zin in een paar nieuwe bladen om te lezen.
Tessa vertelt dat ze rare dromen hefft over als ze uit de bus is, als ze eruit gestemd is, ze zegt dat het niet lijkt op de realiteit. Een heel ander leven, waar ze over droomt. Tessa doet buikspieroefeningen. Ze zegt dat ze zich er beter van voelt als ze fietst of oefeningen doet.
Jop vraagt of die 2 nieuwen borg betalen of dat het "echt geld" is. Tessa zegt dat het "echt geld" is. Maar dat de regels nog kunnen veranderen, ondanks dat het zo in het boekje staat.
Antonet is op. Aziz ook.
Ze hebben het erover dat ze steeds later gaan slapen, dat ze een heel ander ritme krijgen.
T. en An. hebben het over de sportschool.
aziz zegt dat hij er gisteren wel van geschrokken was. In het begin had hij het niet eens door. An. noemt het een nachtmerrie.
Tessa is nu aan het steppen.
Tessa vraagt wie de was in de machine heeft gedaan. Er zit een bh in zonder netje.
an: volgens mij ben ik zo wit als ik weet niet wat.
Op de achtergrond het geluid van de steps( wat een lawaai). Ze zijn bijna niet meer te verstaan.
Iwan is buiten. Er is een stoel weg, er schijnt elek keer een stoel te verdwijnen als er iemand weg gaat.
De tafel is buiten gedekt voor het "ontbijt".

zondag 26 maart 2000 @ 14:32:00 #5
2913 Zaza
pi_255110
Bullent is nu ook op, alleen Es. is nog niet in beeld. Nu wel.
Aziz zit op de w.c.
Ze zijn bezig met het boodschappenlijstje. Es. gebruikt geen boter, alleen bij hagelslag. Jop en Aziz hebben een kadootje voor Tessa. T: ik ben niet nieuwsgierig, hoor, maar wat voor kadootje?
b. heeft het over de shagbehoefte van Aziz.

zondag 26 maart 2000 @ 14:46:00 #6
2913 Zaza
pi_255111
Ze zitten nog steeds aan het ontbijt. Er wordt gepraat over vanalles en nog wat.
Tessa vertelt over mensen uit haar omgeving; haar amerikaanse buurvrouw was bij Oprah e.d.
Ze hebben het over school, bij wie ze in de klas hebben gezeten. Es. vertelt dat ze vaak van school/klas gewisseld is.
tessa is misselijk van de chinees.
Aziz wil afwassen. Es. doet het toilet.

zondag 26 maart 2000 @ 15:16:00 #7
2913 Zaza
pi_255112
I. J. en Az. spelen mens-erger-je-niet. Met een bakje koffie erbij.
Niet veel conversatie (een, zes, drie enz.)
An. komt erbij zitten.O, Bul zit er ook bij.
gefluit en geadem. Aziz is aan het verliezen en vraagt zich af waar hij blijft.

zondag 26 maart 2000 @ 15:48:00 #8
2913 Zaza
pi_255113
Ze mens-erger-je-nieten nog steeds. Es. doet buikspieroefeningen. Tessa gilt en lacht het hardst(iiiiek mijn oren). Spelletje is afgelopen.
Es. staat oefeningen te doen en heeft nu de gewichten van Seki. Veel gekreun en gehijg, ze vindt het vasthouden al oefening genoeg.
Shotje op de boezem van Antonet. Ze staat aan het haar van Tessa te frunniken (in een klein topje).
Tes, Ant en Es hebben het over witte kleren, doorschijnen en zo.
Jop, Bul en Iwan kaarten. Es zit op de bank.
Het is erg rustig hier (om niet te zeggen saai).

pi_255114
Op dit moment heb ik geen streams ,maar wil jullie niet onthouden wat ik vanmiddag zag.
Ze zaten allemaal buiten en Aziz had het over liefdspaartjes en (hij stond de rest zat) riep toen Tessa op om naar voren te komen. (IK dacht wat is dit) Tessa klagend"o niet ik" maar wat bleek ze deden All you need is love na, Aziz had voor Tessa een date geregeld. Toen kwam Bullent op. Tessa speelde trouwens leuk mee.
Daarna gingen ze het hoekje? spel;en. Tessa mocht kiezen uit 3 mannen die een par vragen moesten beantwoorden zoals Wat zou jij doen als ik met jou op een date ga? De mannen waren Aziz, Jop en Iwan. Uiteindelijk won meneer 2 (jop), dit zal over 4 a 5 dagen wel eens uitgezonden worden neem ik aan.
pi_255115
Van de SBS site gehaald:
De BUS in Enschede
datum: Zondag 26 maart 22:40
bron: Internetredactie

Na een voorspoedige reis naar het oosten des lands is de BUS om half elf 's avonds veilig aangekomen in de gemeente Enschede. Een week lang zullen de passagiers zich hier op de maan wanen, want de BUS staat geparkeerd op de Moon Dessert. Dit is een attractie van het in het in aanbouw zijnde Miracle Planet. De stream vanaf de nieuwe locatie zal zo snel mogelijk worden hervat. Stay tuned!

Het is te hopen dat de streams weer 24/24 gaan werken. Dan kunnen we ons weer helemaal daar op richten.

de koeien worden steeds ouder en de sloten steeds breder!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')