oh ja, dat is het..quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt gister niet veel gepost![]()
dat kwam omdat ik je met rust heb gelaten
kun je nagaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles bij elkaar hebben we ongeveer evenveel posts
ik kan het me helaas niet veroorloven. Ik loop 4 weken achter en ben vandaag een week ingelopen. Als ik morgen echt mijn best doe en de telefoon niet opneem kan ik nog een week inlopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou ja, ben een beetje grieperig vandaag, dus ik blijf lekker thuis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:
zo wil dat wel lukkenquote:
peuk ze!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem nog een peuk en dan ga ik ook naar bed.
Die data die ik vandaag ingeklopt heb moet ik morgen verwerken.
En het is hier weer sneeuwerig dus ik ga op tijd weg straks.
je hebt me ontdektquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
zo wil dat wel lukken
ik zal vandaag niet zo vroeg gaan slapenquote:
hier sneeuwt het op het moment nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem nog een peuk en dan ga ik ook naar bed.
Die data die ik vandaag ingeklopt heb moet ik morgen verwerken.
En het is hier weer sneeuwerig dus ik ga op tijd weg straks.
jij blijft toch altijd thuisquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou ja, ben een beetje grieperig vandaag, dus ik blijf lekker thuis.
Okayquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal vandaag niet zo vroeg gaan slapen
dat moet je dus de hele week nog proberen en dan ben je weer bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan het me helaas niet veroorloven. Ik loop 4 weken achter en ben vandaag een week ingelopen. Als ik morgen echt mijn best doe en de telefoon niet opneem kan ik nog een week inlopen.
ik zou naar Jakarta gaan voor wat boodschappen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij blijft toch altijd thuis
niet in de top 100quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles bij elkaar hebben we ongeveer evenveel posts
dan moet je wel gehoorzamenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
goffer het laatste biertje zegt dat ik hem moet opdrinken
quote:
die zullen dus nog ff moeten wachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou naar Jakarta gaan voor wat boodschappen.
jij wou toch meer postenquote:
jah helaasquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je wel gehoorzamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |