Buiten mijn vriendin heb ik 8 mensen op msnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom altijd cammen als je msn gebruikt, en niet iedereen toevoegen, om meer msn vriendjes te hebben als je in een relatie zit.
Internet maakt relaties kapot, en msn is gewoon 1 van de vele vormen, je praat net ff te intiem met een ander, iedereen loopt iedereen te checken binnen een relatie, want zeker jongeren zijn super onzeker tegenwoordig, dus ze willen steeds bevestiging dat alles okee is, en wantrouwen is gewoon de doodsteek voor iedere relatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik geef toe dat msn een stuk anoniemer is. Maar ik geef je geen gelijk in het feit dat msn-en een relatie kapot maakt. Simpel weg omdat het gewoon een makkelijke en goedkope manier van communiceren is, ik vind het ook te makkelijk om je standpunt te bewijzen doormiddel van één voorbeeld die je binnen 10 seconden op google gevonden hebt. Kom op, kom eens met echt argumenten zonder simpel weg iets te quoten van google.
Overtuig mij eens in eigen woorden dat msn mijn relatie kapot maakt.
Vergeet niet dat internet de relatie óók kan bevorderen. Het kan beide kanten op gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Internet maakt relaties kapot, en msn is gewoon 1 van de vele vormen, je praat net ff te intiem met een ander, iedereen loopt iedereen te checken binnen een relatie, want zeker jongeren zijn super onzeker tegenwoordig, dus ze willen steeds bevestiging dat alles okee is, en wantrouwen is gewoon de doodsteek voor iedere relatie.
De stellen die ik ken en wel 5 jaar bij elkaar blijven, zijn vaak de minst fanatieke imterternet users.
Dat is gewoon een feit.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Internet maakt relaties kapot, en msn is gewoon 1 van de vele vormen, je praat net ff te intiem met een ander, iedereen loopt iedereen te checken binnen een relatie, want zeker jongeren zijn super onzeker tegenwoordig, dus ze willen steeds bevestiging dat alles okee is, en wantrouwen is gewoon de doodsteek voor iedere relatie.
De stellen die ik ken en wel 5 jaar bij elkaar blijven, zijn vaak de minst fanatieke imterternet users.
Dat is gewoon een feit.
Panda ogen. Teveel eyeliner kan ook.quote:
Als je ver uit elkaar woont misschien, anders is fysiek afspreken nog steeds de beste methode.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Vergeet niet dat internet de relatie óók kan bevorderen. Het kan beide kanten op gaan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Panda ogen. Teveel eyeliner kan ook.
Dat zou wel weer een nieuwe wending zijn aan het faal verhaalquote:
Tuurlijk, maar die mogelijkheid is er niet altijd wanneer je beide in een andere stad woont. En beide veel tijd in de studie stopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je ver uit elkaar woont misschien, anders is fysiek afspreken nog steeds de beste methode.
Kankerarrogante hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Apebeer het volgende:
Ik vind het lullig om TS te nakken, maar ik doe het toch![]()
--plaatje toch maar weg--
dat maakt het verhaal alleen maar mooier en mooier en toch ook weer stommerquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Kankerarrogante hoofdZe verdient een bukkake
Is dit TS met zijn ex?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef koemleit het volgende:
http://img19.imageshack.us/img19/6944/tjas.png
dit is niet hard to get... ze wil je gewoon niet dude
Overdreven gedoe, ik had tijd zat tijdens mijn studie. Trouwens, al die tijd die jij in FOK! (en ik hoop dat je niet ook nog eens Hyves erbij hebt ofzo) stopt, hadden al 5 leuke afspraken met je vriend kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die mogelijkheid is er niet altijd wanneer je beide in een andere stad woont. En beide veel tijd in de studie stopt.
Nee ts is 15 en zij is 12quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is dit TS met zijn ex?Mijngoed wat een bedroefdheid. TS is 11?
12??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ts is 15 en zij is 12
Dat verklaart echt een hoop moet ik zeggen, vooral die trieste msn gesprekken
Ik zou haar wel gevenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Apebeer het volgende:
Ik vind het lullig om TS te nakken, maar ik doe het toch![]()
--plaatje toch maar weg--
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |