Geen slotje hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, maar TS komen er nog updates of was dit het wel?
Nou, vertel wat je wil weten. Er zijn wel enige ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, maar TS komen er nog updates of was dit het wel?
posten die screenshots dan!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, vertel wat je wil weten. Er zijn wel enige ontwikkelingen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:52 schreef ouderejongere het volgende:
Post een hier een naaktfoto van haar, dat zal haar leren.
quote:
waar praat je nu met haar over op msn dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, vertel wat je wil weten. Er zijn wel enige ontwikkelingen.
Terecht, vertoon niet zulk achterlijk, stalkerig gedrag man.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Update:
-Haar vriendinnen vinden haar gek als ze me weer terug neemt.
-Ze komt al weer wat losser en toont weer interesse.
-Ze heeft een Marokkaan op Hyves toegevoegd en praat hiermee.
Toen jouw moeder overleed hebben we toch ook met zijn allen een kaartje gestuurd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef Inktfles het volgende:
TS, even een realitycheck; Niemand geeft er een fuck om dat het uit is tussen jullie
Ewa meisje meisje lose die kkhomo tazzz jweettochhquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Update:
]Ze heeft een Marokkaan op Hyves toegevoegd en praat hiermee.
Wolla, je wort geklapt jonge! regel een pipa en hossel die wijf terug mattiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Update:
Ja je bent lelijk, vind je het gek dat zij het gek vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Update:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |