Ze zijn 15 en 12 dus het zal wel meevallen hoe hard het isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef Manono het volgende:
hard to het spelen
iemand die hard to get speelt heeft altijd iets kuts te verbergen - NOOIT op ingaan
Dat kan nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? gewoon je krabbels op prive zetten
Het is niet iets dat geenstijl ondekt heeft, het is gewoon een item van hun...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weer iets van geenstijl dus, dat hoef ik niet te weten.
Al die haat tegen geenstijl over iets wat ook in de rest van nedreland bekend isquote:Op woensdag 6 januari 2010 06:08 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Het is niet iets dat geenstijl ondekt heeft, het is gewoon een item van hun...
Sorry hoor dat je niet van geenstijl houdt
Goed om te weten dat de basisschool nog steeds om 15 uur is afgelopen, vroeg me dat laatst nog afquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Godver Apebeer, waarom heb je die foto erop gezet. Trouwens, ik zit nu op school. Ik heb met haar afgesproken om 3 uur, nog 3 kwartier wachten. Als ik thuis ben vertel ik verder.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed om te weten dat de basisschool nog steeds om 15 uur is afgelopen, vroeg me dat laatst nog af
Moet ik uit mijn huis komen om iets te horen over een zwempedo waar niemand behalve Geenstijl ook maar een fuck om geeft?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Al die haat tegen geenstijl over iets wat ook in de rest van nedreland bekend is![]()
KOM DAN GEWOON JE HUIS EENS UIT PENISAUTIST
Hoe ignorant kan een mens zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet ik uit mijn huis komen om iets te horen over een zwempedo waar niemand behalve Geenstijl ook maar een fuck om geeft?Liever niet dan.
Kuttroll ben jequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Als het echt zo belangrijk was had het journaal er wel aandacht aan gegeven hoor
PBquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed om te weten dat de basisschool nog steeds om 15 uur is afgelopen, vroeg me dat laatst nog af
Vertel vertelquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Jullie kunnen mij feliciteren. Ik heb het klaar gespeeld.
Ik heb haar alles verteld, en ze gaf me nog een kans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |