quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso kan je rubiks cubes bijna niet oplossen. Bij elke draai neemt de kans met 50% toe (of juist af ik weet niet meer zeker) dat je het niet meer kan oplossen. Dus als je maar lang genoeg verkeerd doen kan je hem nooit meer oplossen.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sowieso kan je rubiks cubes bijna niet oplossen. Bij elke draai neemt de kans met 50% toe (of juist af ik weet niet meer zeker) dat je het niet meer kan oplossen. Dus als je maar lang genoeg verkeerd doen kan je hem nooit meer oplossen.
Elke kubus, hoe door elkaar ook, is maximaal 20 stappen verwijderd van de oplossing.quote:Op maandag 20 augustus 2018 21:27 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem al tijden niet meer gezien. Ik denk dat ie ergens op zolder in een doos terecht is gekomen na de verhuizing vorig jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:07 schreef Arcee het volgende:
"Er is al 1000 dagen niet in dit topic gepost."
Mooi moment voor een kick.
Dit is intussen het wereldrecord. Wel jammer van die gast die door het beeld loopt.
Hoe is het met je kubusss, vosss?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |