quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:28 schreef fransbreda het volgende:
Oh ik dacht eigenlijk ook 0.00
Nee. Jij kan om 23:59 het maximum pinnen en om 00:01 wederom. Staat dan wel tegenover dat je de rest van de dag er niets meer mee kan doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:27 schreef Tamashii het volgende:
Natuurlijk niet, tussen die tijd zit 24 uur. Dus je bedacht dit heel leuk en slim, maar zij bedoelen daarmee dat er 24 uur tussen moet zitten.
Met de toevoeging dat je ook kunt kiezen voor een eenmalige verhoging. De eerste keer dat je dan pint, kun je het hogere bedrag opnemen. Daarna gaat je limiet automatisch terug naar wat het was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:28 schreef BadderAapje het volgende:
Wat Princess zegt!..
Je moet alleen je handtekening neerzetten dat je die dag dat bedrag wilt pinnen en 5minuten later is het beschikbaar!
Ja psies, volgens mij kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee. Jij kan om 23:59 het maximum pinnen en om 00:01 wederom. Staat dan wel tegenover dat je de rest van de dag er niets meer mee kan doen
Het is al gezegd, maar dat wordt gewoon om 0:00 gereset, vaak genoeg gehad met het stappen. Begin van de avond pinnen en dan er achter komen dat je toch eigenlijk meer geld nodig hebt en dan na 12en nog een keer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:27 schreef Tamashii het volgende:
Natuurlijk niet, tussen die tijd zit 24 uur. Dus je bedacht dit heel leuk en slim, maar zij bedoelen daarmee dat er 24 uur tussen moet zitten.
Het is inderdaad na 0.00 uur reset.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is al gezegd, maar dat wordt gewoon om 0:00 gereset, vaak genoeg gehad met het stappen. Begin van de avond pinnen en dan er achter komen dat je toch eigenlijk meer geld nodig hebt en dan na 12en nog een keer.
Klopt alleen heb je bij je eigen bank weer te maken met een pinlimiet. Daar is het TS om te doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef testje318 het volgende:
[..]
Het is inderdaad na 0.00 uur reset.
Ik heb helaas ook wel eens andersom meegemaakt, snachts vlak voor de kroeg in te duiken nog effe binnen om 5 over twaalf. Volgende dag weer op stap gaan en er dan om 11 uur achter komen dat je de hele dag nog niet kan pinnen.
btw, deze beperking geld toch alleen voor pinautomaten die geen eigendom zijn jouw huisbankier?
Stel je hebt rabo, dan kan je toch wel vaker en/of meer pinnen op dag bij een rabo bank? Ik dacht in ieder geval dat er wel verschil tussen zit (of heeft gezeten).
True, maar je pinlimiet is wel hoger bij een automaat van je eigen bank dacht ik. En je kan zo toch 4x pinnen als je dan langs je 'eigen' automaat en een vreemde gaat rond 0.00 uur. In zijn voorbeeld maar 2x. Is toch iets om mee te nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klopt alleen heb je bij je eigen bank weer te maken met een pinlimiet. Daar is het TS om te doen.
Gastgebruik is over het algemeen vrij laag gelimiteerd. Toen ik 'n tijdje geleden met m'n ABN pas bij 'n Rabo wilde pinnen, kon ik max E250 opnemen. Bij 'n ABN automaat kan ik volgens mij tot E1000 opnemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef testje318 het volgende:
btw, deze beperking geld toch alleen voor pinautomaten die geen eigendom zijn jouw huisbankier?
Stel je hebt rabo, dan kan je toch wel vaker en/of meer pinnen op dag bij een rabo bank? Ik dacht in ieder geval dat er wel verschil tussen zit (of heeft gezeten).
Bij de bank waar ik gewerkt heb was dit niet het geval. Even naar binnen lopen en vragen of de paslimiet voor je omhoog zetten. Je kunt dan pinnen (bij je eigen bank) en weer terug naar de balie om een limietverlaging aan te vragen. Dit is alleen handig bij contante opname. Het limiet voor pinnen in winkels ligt rond 2500 euro.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef viccie het volgende:
[..]
Met de toevoeging dat je ook kunt kiezen voor een eenmalige verhoging. De eerste keer dat je dan pint, kun je het hogere bedrag opnemen. Daarna gaat je limiet automatisch terug naar wat het was.
Alleen niet even snel tussendoor een kop koffie pinnen want dan staat je limiet weer terug op je oude limiet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |