abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2002 @ 12:53:42 #1
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4052506
Maar wat? Ik vraag het me hard af, ik mis een doel ofzo? Een doel in mijn leven that is. Ik bedoel, ik heb het best goed, maar toch voel ik me kut.
[KNE]-Mod
  vrijdag 3 mei 2002 @ 12:55:50 #2
25737 spookie
Banaantje?
pi_4052543
Je mist mischien gezelschap of vriendin
oops ohh my ...
pi_4052544
Das kut!
Bigheadz R.I.P.
  vrijdag 3 mei 2002 @ 12:57:52 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4052575
Alweer geen positief topic.. sowwy hoor
[KNE]-Mod
  vrijdag 3 mei 2002 @ 13:00:33 #5
27338 Mielz
Nu nog gratiser!
pi_4052611
Ga ff lekker uit met je vrienden, gewoon stappen, aan nix denken.. enzo.. koop 'n litertje vodka en redbull en ga lekker in t zonnetje zitten ofzo met je vrienden.
Bij mij is het gras groener!
  vrijdag 3 mei 2002 @ 13:41:16 #6
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4053178
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 13:00 schreef Mielz het volgende:
Ga ff lekker uit met je vrienden, gewoon stappen, aan nix denken.. enzo.. koop 'n litertje vodka en redbull en ga lekker in t zonnetje zitten ofzo met je vrienden.
doesn't work
[KNE]-Mod
  vrijdag 3 mei 2002 @ 17:52:57 #7
27338 Mielz
Nu nog gratiser!
pi_4053589
watte voel je dan?
Bij mij is het gras groener!
  vrijdag 3 mei 2002 @ 17:55:05 #8
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4053617
Tja heb ik ook wel eens last van en kan er ook nooit iets tegen doen. Ff op de tijd wachten
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_4053643
Dit past mijns inziens beter in Relaties en Psychologie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 3 mei 2002 @ 17:58:32 #10
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4053667
Afgaande op je vorige topics ga ik er vanuit dat je een vriendin mist. Ga er eens achteraan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_4053809
"Vrij ongezellig"

Das dus duidelijk ja...

pi_4054114
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 12:53 schreef ThE_ED het volgende:
Maar wat? Ik vraag het me hard af, ik mis een doel ofzo? Een doel in mijn leven that is. Ik bedoel, ik heb het best goed, maar toch voel ik me kut.
Ik denk dat je niet teveel naar een doel moet gaan zoeken. Leef gewoon en probeer zoveel mogelijk van elke dag te genieten.
En als je zo nodig een doel wil hebben, maak dat dan je doel: genieten van het leven en zoveel mogelijk uit elke dag halen.
Hmmzz....
  vrijdag 3 mei 2002 @ 19:13:55 #13
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_4054549
volgens mij mis jij het tevreden zijn met jezelf. als je dat eenmaal bent ga je anders tegen dingen aankijken, hopelijk in een positieve manier...
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_4054612
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 12:53 schreef ThE_ED het volgende:
Jij hebt gewoon harde seks nodig!
Is it washable?
pi_4054655
Een eigen huis? Een plek onder de zon? Etc?

Ik vermoed dat geluk in 'schoonheid' zit, mooie dingen, kunst, literatuur, muziek. En natuurlijk tevreden zijn met jezelf. En dat is soms denk ik een rationele keuze...

pi_4057070
Probeer je niet te veel te richten op een einddoel, niet iets als 'zodra ik dat maar heb bereikt, ben ik volkomen gelukkig'. Dat werkt niet zo. Stel jezelf kleine doelen op korte termijn (en eentje tegelijk), bijvoorbeeld een tentamen halen, een gezellige avond hebben met vrienden, iets liefs doen voor een goede vriend of vriendin, en probeer daar steeds een beetje geluk uit te halen.

Als je je te veel fixeert op dat ene einddoel word je vaak alleen maar nog onrustiger en meer teleurgesteld. Punt 1 omdat je zelf niet eens weet wat dat 'einddoel' eigenlijk is (je 'zwemt' dus eigenlijk maar wat) en punt 2 omdat je dan alleen maar 'dat ene doel' ziet dat zo gigantisch ver weg ligt, waardoor je voorbijgaat aan waardevolle dingen die je onderweg tegenkomt.

Geluk zit trouwens in jezelf. Andere mensen, situaties, omstandigheden en materiële zaken kunnen je alleen maar helpen om gelukkiger te worden, maar je geluk hangt er niet van af. Uiteindelijk zul je het toch zelf moeten doen.

Succes joh, ik volg je topics al een tijdje en ik hoop echt dat je binnenkort wat positiever naar jezelf kunt kijken!

keyboard error - press any key to continue
pi_4057090
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 19:18 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon harde seks nodig!

En jij een cursus tact wellicht?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 4 mei 2002 @ 01:39:40 #18
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_4057778
En wellicht dat vaak sporten ook al wat bijdraagt...
De geest zal over het algemeen wat beter functioneren in een gezond lichaam...

Succes kerel, als ik iemand wat geluk gun dan ben jij het wel!

So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_4057860
mja ik heb dat op het moment ook.. alleen denk ik echt dat ik toe ben aan een vriendin. Niet voor de 'harde sex' maar gewoon voor het hebben van een vriendin. Samen naar de bios, beetje knuffelen bij een videootje, dat soort dingen. Misschien zoek ik er ook te hard naar.

Maar het zoeken op zich is weer wel leuk. Lekker in het weekend uit je bol gaan, goed zuipen met je vrienden/vriendinnen en 's morgen met een hoofd wakker worden dat je er genadeloos aan herinnert dat je teveel lol hebt gehad

pi_4059697
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 00:31 schreef shmoopy het volgende:

[..]

En jij een cursus tact wellicht?

Waarom zou ik? Ik heb zeer veel topics van hem gelezen (hij maakt er immers een hoop aan) en steeds weer komt daar de missende factor in zijn leven naar boven, het vrouwelijk wezen. De jongen (een man is te hoog gegrepen) is 22 en is nog nooit met een vrouw, of man, naar bed geweest, laat staan dat 'ie uberhaupt een onschuldige zoen op zijn mond heeft gehad. Ik kan mij voorstellen dat je daar redelijk wanhopig van wordt. Immers, één van de oerbehoeften van de mens is seks. In principe heb ik dus gelijk, hoe hard mijn uitspraak ook moge zijn.
Is it washable?
  zaterdag 4 mei 2002 @ 11:54:56 #21
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4059716
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 11:52 schreef Uncle_Sam het volgende:
In principe heb ik dus gelijk, hoe hard mijn uitspraak ook moge zijn.
Idd, de waarheid is hard.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_4059752
quote:
In principe heb ik dus gelijk, hoe hard mijn uitspraak ook moge zijn.
En jij voelt je geroepen om de medemens te helpen en hem de waarheid lekker hard in z'n gezicht te stompen. Wat bewonder ik je behulpzaamheid zeg.

En ja ik ben ook niet een van de gelukkigsten in de liefde, bijna een jaar sinds m'n laatste vriendin

pi_4059761
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 12:01 schreef r0pe het volgende:

[..]

En jij voelt je geroepen om de medemens te helpen en hem de waarheid lekker hard in z'n gezicht te stompen. Wat bewonder ik je behulpzaamheid zeg.

Nee, alsmaar er omheen draaien en de schijn ophouden, daar help je zo'n jongen veel mee wou je zeggen.
Is it washable?
pi_4059806
Edje, kom je een keertje bij mij langs? Ik heb een kamer in Rotjeknor...
  zaterdag 4 mei 2002 @ 13:03:56 #25
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4060209
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 12:09 schreef goudappeltje het volgende:
Edje, kom je een keertje bij mij langs? Ik heb een kamer in Rotjeknor...
oe! nou dan kom ik wel een kerekijken natuurlijk of je er niet re ranzig woont ..

[ontopic:]
Ik heb het er gister nog even met mijn moeder over gehad, maar ik mis denk ik ook gewoon een doel in mijn leven. Het hoeft echt niet een of ander hoger doel te zijn of iets van ?dit wil ik minimaal bereikt hebben? maar ik heb niet eens een beetje een idee welke kant ik op wil. ?ga iets doen met tekenen? wordt vaak gezegd, maar ja eigenlijk zou ik ook niet weten wat ik daar mee wil...

ik doe ook eigenlijk gewoon niks meer, zelfs de meest eenvoudige dingen laat ik nog liggen omdat ik er het nut nietmeer van zie ofzo, of nou ja ik weethet eigenlijk ook niet precies..

[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')