Dat heet sarcasm. Niet iedereen begrijpt dat hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij zo vals geworden, en waarom?
sarcasm is geen Nederlands woordquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat heet sarcasm. Niet iedereen begrijpt dat hier
Ik ben ook niet Nederlands, dan mag het. Jij snappen wat ik zeggen?quote:
Ikke niet begrijp!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben ook niet Nederlands, dan mag het. Jij snappen wat ik zeggen?
Schlap lekar sweet sani!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp!!
Dus ik ga maar naar bed![]()
Is dat vals? Standaardbegroeting, toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
sinds wanneer ben jij zo vals geworden, en waarom?
Nee bij jou is het ook oud nieuwsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij een slet bent? En bij mij is het iets nieuws?
Nah.
he Schavuit van Roze!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat vals? Standaardbegroeting, toch?
En 't gaat hier heerlijk, hoor.
Niet gezienquote:
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat vals? Standaardbegroeting, toch?
En 't gaat hier heerlijk, hoor.
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Plus dat de waarheid best eens gezegd mag worden
Weet ik toch liefjequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef tech het volgende:
Zo, dit rammelt ook maar door, is 't niet?![]()
Goedenavond samen. Beste wensen nog!
En bevalt het nog hier?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef tech het volgende:
Alles goed hier? Na 1024 overgeslagen [HOMO] topics, dacht ik: kom, ik neem weer eens een kijkje.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Weet ik toch liefje
Enne.... ineens sprak die danser van Equus me aan. Daar had jij vast NIETS mee te maken he?
Ja dus, truttebolquote:
Welles.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef wonderer het volgende:
Hee, Nathan, ik heb nog steeds dat verhaal niet
quote:
Jazeker, wellicht nog iets meer campquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is priscilla net zo leuk als de film ?
dan moet ik snel weer die kant uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jazeker, wellicht nog iets meer camp
alvast een kopje thee aanreiktquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:38 schreef Vlarp het volgende:
Koude morgen! Vandaag weer naar werk. Even allemaal duimen dat m'n stem het vol gaat houden
't is zeker de moeite waard, zeker met Jasonquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet ik snel weer die kant uit
voorproefje dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet ik snel weer die kant uit
ARGH! Zo op de vroege ochtend al zoveel veren en roze?!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ARGH! Zo op de vroege ochtend al zoveel veren en roze?!
doen we morgen weer ramstein als tegenhanger ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ARGH! Zo op de vroege ochtend al zoveel veren en roze?!
maar is wel beter voor je keel maar als het ondankbare schepsel koffie meer belieftquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Thee!? Bah!
Probeer het nog maar een keer *geeft thee terug*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |