Ts vindt dat lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Geranium_Opa het volgende:
Als straf anaal laten vernederen door vier negerts.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Geranium_Opa het volgende:
Als straf anaal laten vernederen in de park door vier negerts.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef 3keernix het volgende:
Maar ik mis meer prints, hoe gaat het gesprek verder AP?
quote:Ik:
Ik wil niet dat het uit is.![]()
Zij:
Ik wel
quote:
Dat betekent dat hij over zich heen laat lopen door haar, omdat hij denkt dat dat is wat ze wil, terwijl ze juist wat tegengas zou willen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:14 schreef ProFlamer het volgende:
BTW: Hij zegt : "ik laat gewoon toe hoe je doet..."
Komt inderdaad overeen met het eerder geschetste profiel van hem hier in dit topic. Hij is gewoon de zielige bitch! Dank je wel voor de uitleg!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij over zich heen laat lopen door haar, omdat hij denkt dat dat is wat ze wil, terwijl ze juist wat tegengas zou willen.
Meisjes/vrouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef ynuhh het volgende:
Serieus, als mijn vriend in zo'n situatie de gesprekken op internet zal zetten, dan zie ik alleen maar meer redenen om niet verder te gaan met hem.
Ik hoop niet voor je dat jouw vriend ook zo'n huilebalk isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef ynuhh het volgende:
Serieus, als mijn vriend in zo'n situatie de gesprekken op internet zal zetten, dan zie ik alleen maar meer redenen om niet verder te gaan met hem.
Teringquote:
TS: Domste fout is om in de slachtoffer-rol te kruipen (been therequote:
Backfire topic!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |