Daar pics van dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is t?Dan heb ik nog spannendere gesprekken met me moeder
Dat is stereotyp voor een breakupgesprek waarbij de vrouw de keuze van de breakup heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef griekjeee het volgende:
TS wat wil je daar nu mee duidelijk maken, ik vind haar een stuk rationeler overkomen. Jij lijkt een kind waar een lolly van is afgepakt.
Alsof het veel is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap eens met het verkloten van dit topic!
Vrouwen zijn de zeikerds in een relatie, niet de mannenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef yvonne het volgende:
Gelezen,
ik zou je ook dumpen, wat kun jij zeuren zeg.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is stereotyp voor een breakupgesprek waarbij de vrouw de keuze van de breakup heeft gemaakt.
Wat niet is kan nog komen dus kappen ermeequote:
Dan heeft hij toch het rokje aan in deze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de zeikerds in een relatie, niet de mannen
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Gegarandeerd dat ze al een ander heeft trouwens, aan die gesloten houding van haar te zien. Als jullie tegenover elkaar stonden, had zij d'r armen over elkaar gehad, met één schouder naar je toe gedraaid.
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen dus kappen ermee
Nee mannen zijn perfect.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de zeikerds in een relatie, niet de mannen
Stokertje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Gegarandeerd dat ze al een ander heeft trouwens, aan die gesloten houding van haar te zien. Als jullie tegenover elkaar stonden, had zij d'r armen over elkaar gehad, met één schouder naar je toe gedraaid.
HAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAAAquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee mannen zijn perfect.
hahaha laat me niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |