ssssst hij gaat nu een msn gesprek plaatsen, verpest het nou nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef griekjeee het volgende:
Had ze wel een goede reden of was dat alles?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
Leuk voor der als ze er achter komt dat jij als (ex)vriend zijnde hier heel jullie gesprek neer flikkert.
Geloof me ooit komt ze er achter en stel jullie zijn weer bij elkaar, moet ze je niet meer.![]()
Iemand heeft dit ook bij mij geflikt, en dat is gewoon laf.
Waarom zou je dat willen doen, als het niet werkt dan werkt het toch gewoon niet? Kinderachtige opstelling.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, het gesprek wat we nu voeren hier neerzetten.
SSSHHHT! Verpest onze lol nou nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
Leuk voor der als ze er achter komt dat jij als (ex)vriend zijnde hier heel jullie gesprek neer flikkert.
Geloof me ooit komt ze er achter en stel jullie zijn weer bij elkaar, moet ze je niet meer.![]()
Is dit het? Heb ik hierop gewacht?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef AdvancedPower het volgende:
Hij is aan het uploaden, dus let op deze post.
[ afbeelding ]
Er komt misschien nog meer.
en daarop hebben we moeten wachten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
rot eens op jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dat stond dikgedrukt in de OP.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het woord dat je dik maakt, is nou weer net wel goed geschreven. De rest is alleen grammaticaal fout. Doe het dan goed.
Kap eens met het verkloten van dit topic!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen, als het niet werkt dan werkt het toch gewoon niet? Kinderachtige opstelling.
Dat is t?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, wacht nou even op meer screenshots.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef griekjeee het volgende:
TS wat wil je daar nu mee duidelijk maken, ik vind haar een stuk rationeler overkomen. Jij lijkt een kind waar een lolly van is afgepakt.
\quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is t? Dan heb ik nog spannendere gesprekken met me moeder
post die danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is t?Dan heb ik nog spannendere gesprekken met me moeder
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
Want die dumpt jou ook altijd?
Daar pics van dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat is t?Dan heb ik nog spannendere gesprekken met me moeder
Dat is stereotyp voor een breakupgesprek waarbij de vrouw de keuze van de breakup heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef griekjeee het volgende:
TS wat wil je daar nu mee duidelijk maken, ik vind haar een stuk rationeler overkomen. Jij lijkt een kind waar een lolly van is afgepakt.
Alsof het veel is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap eens met het verkloten van dit topic!
Vrouwen zijn de zeikerds in een relatie, niet de mannenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef yvonne het volgende:
Gelezen,
ik zou je ook dumpen, wat kun jij zeuren zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |