quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Smatje klinkt als een homo,
TS had verkering met een homo snol met een SOA
Sure!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze is online op MSN. Kan ik wat dingen quoten?
Ja je eigen stomheid kan je quotenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja quote even je TT en OP, zal ze leuk vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Screenshot gaarne.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Van hier naar haar, of van haar naar hier?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Hyves? post die hier eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja quote even je TT en OP, zal ze leuk vinden
Nee, het gesprek wat we nu voeren hier neerzetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja quote even je TT en OP, zal ze leuk vinden
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, het gesprek wat we nu voeren hier neerzetten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
blufquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Anders duw je gewoon even op print-screen. Dan hoef je niet alles te kopieren enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, maar ik wordt gebanned als ik hier screen's van MSN post.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:42 schreef yvonne het volgende:
Ze wil je terug en dan moet het topic dicht
Niet doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, maar ik wordt gebanned als ik hier screen's van MSN post.
Welneej. Tis toch jouw gesprek?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, maar ik wordt gebanned als ik hier screen's van MSN post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |