Je bent me voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef iRiS_lOvE het volgende:
ik vindt het eg nie tof dat je dit nu op een forum gooit
hoorde van vriendin dat je hier msngespreken verteldt
je kan het eg heelamaal vergeten nu ik wil je nooit meer zien!!!!
obvious troll is...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef iRiS_lOvE het volgende:
Fantastischquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef iRiS_lOvE het volgende:
Al uitgemsnd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Puik idee, die zie ik ook wel vaak.
Kuttrollquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef iRiS_lOvE het volgende:
kan een moderator dit topic aub verwijderen??? ik wil niet dat die msngesprekken hier geplaatst worden????
Bewijs jezelf eens eerst.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef iRiS_lOvE het volgende:
kan een moderator dit topic aub verwijderen??? ik wil niet dat die msngesprekken hier geplaatst worden????
hahaha alsof ze JOU zou willen!! echt, al me vriendinnen vonden het een goed idee dat ik het ging uitmaken met jou hahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Puik idee, die zie ik ook wel vaak.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef iRiS_lOvE het volgende:
[..]
hahaha alsof ze JOU zou willen!! echt, al me vriendinnen vonden het een goed idee dat ik het ging uitmaken met jou hahahaha
Je heet geen eens Iris, vieze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef iRiS_lOvE het volgende:
[..]
hahaha alsof ze JOU zou willen!! echt, al me vriendinnen vonden het een goed idee dat ik het ging uitmaken met jou hahahaha
ik hoef helemaal NIKS te bwijzen!!!! IK BEN NIET DEGENE DIE MEZELF ZO VOOR SCHUT ZET OPENBAAR ZOALS HIJ!!!quote:
BEWIJS DAT JE ZIJN EX NEUKERTJE BENT DAN!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef iRiS_lOvE het volgende:
[..]
ik hoef helemaal NIKS te bwijzen!!!! IK BEN NIET DEGENE DIE MEZELF ZO VOOR SCHUT ZET OPENBAAR ZOALS HIJ!!!
Jawel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef iRiS_lOvE het volgende:
[..]
ik hoef helemaal NIKS te bwijzen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |