quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:55 schreef JarnoF het volgende:
Dit topic heeft een behoorlijke lach op me muil getoverd.
2 vragen aan TS:
1. Hoe fokking oud ben je?
2. Denk je dat je relatie ook nog maar uberhaupt kans maakt, nadat je zo bij haar aan het zeiken bent geweest.
Het lijkt wel een: "Mammie, iedereen pest me omdat ik rood haar heb."
Omdat je msn gesprekken gepost heb?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze is nu weg, maar ze wil er met mij over praten. Ze komt vanavond op MSN en morgen zie ik haar weer. Dat worden nog mooie gesprekken op MSN en morgen.Ik denk dat het goed komt, alleen is ze wel hartstikke boos.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
En niet alleen geneukt, ook gebeft, en ze zal d'r nieuwe lovers pik zuigen terwijl ze met z'n ballen speelt en hem met zaadvragende oogjes aankijkt.
Ook gaat ze grenzen verleggen met hem, anale sex, lesbische triotjes en vibrators.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Ze is nu weg, maar ze wil er met mij over praten. Ze komt vanavond op MSN en morgen zie ik haar weer. Dat worden nog mooie gesprekken op MSN en morgen.Ik denk dat het goed komt, alleen is ze wel hartstikke boos.
Kap toch eens met dat ge-msn, dat is zo 2005!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Niet door jou in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je sma'tje wordt nu door iemand anders geneukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Hebben allemaal een leven gekregen..quote:Internethelden tegenwoordig, waar zijn de echte helden gebleven.
Waar is ze dan zo boos over? Wat heb je geflikt man!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
En een HVJtje, BFFLletje, LYSMetje, WJNMKtje, ..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou haar ook nog een smekende krabbel sturen op hyves TS, inclusief een jekentmenietje. Kuikens delven dat.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou haar ook nog een smekende krabbel sturen op hyves TS, inclusief een jekentmenietje. Kuikens delven dat.
Ze is niet meer online.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:10 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb je vriendin op msn AP, ik ben haar soort van aan het versieren
Pics?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:10 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb je vriendin op msn AP, ik ben haar soort van aan het versieren
Dan heeft ze je geblocktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze is niet meer online.![]()
Vanavond barst het wel weer los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |