Waar?quote:
Checkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
we trekken er wel nieuwe mensen mee aan dat dan weer wel
ben 10 kilo afgevallen maar ze zijn weinig tot niets minder geworden... gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef Tezz het volgende:
Leuke bh's vinden in maatje meloen valt niet meer in ieder geval. Ik moet eigenlijk altijd wel naar een speciaalzaak. Ik zou ook zo graag eens een aanbiedinkje op de markt willen kopen!!
Afvallen is een optie, maar de kans dat tieten transformeren naar theezakjes is aanwezig. Dus goede reden om niet af te vallen, toch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben 10 kilo afgevallen maar ze zijn weinig tot niets minder geworden... gelukkigGewoon heel langzaam afvallen dan heeft je lichaam tijd om t bij te benen
ik was er ook bang voor hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Die smoes kan ik dus niet meer gebruiken.
lopen is beter dan wrs ja, succesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Tezz het volgende:
Zo, ik ga met gevaar voor eigen leven kind van school halen. Ik moet namelijk fietsen met haar achterop, pffff.... Ik denk dat ik maar ga lopen!
het is net waar je je fijn in voelt inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef DarkElf het volgende:
nice, vooral die derde.
Ik heb er maar eentje van haar, de rest is niets voor mij, dit oa. is meer me nu
Kipsate met rijst en sambalboontjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Succes Tezz
en lwat moet ik vanavond eens eten mensen?
nou waar heb je zin in/wat heb je nog in huis?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Succes Tezz
en lwat moet ik vanavond eens eten mensen?
Maak je risotto, net als ik. Wou eigenlijk quiche, maar ik kan voorlopig nog niet bij kantoor vandaan, dus geen tijd om deeg te maken..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niks in huisen ik weet gewoon niks dus dacht misschien kunnen jullie me inspireren
risotto van minilot klinkt lekker .. met kastanjechamoignons, een sjalotje, wat wijn en parmezaanse kaasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb niks in huisen ik weet gewoon niks dus dacht misschien kunnen jullie me inspireren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |