Komt verbetering inquote:
Dat gaat hier nog wel eventjes duren ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
vet! hier is echt werkelijk ALLES weg
wooooow veel sneeuw daar hier ligt helemaal niks...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat gaat hier nog wel eventjes duren ben ik bang
Goeiedag zeg, is dat van net?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo heet was veel koorts had dat alle sneeuw daar meteen is gesmolten!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
wooooow veel sneeuw daar hier ligt helemaal niks...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo heet was veel koorts had dat alle sneeuw daar meteen is gesmolten!
Whoah!!! heb je al skies gekocht ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
haha, was het er niet gewoon 1 ?quote:
hou het nog maar daar tot NA de spitsquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is nu nog erger, die foto is van 2 uur geleden.. Sneeuwt nu euh alweer een uur
Ik heb Droxz tochquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Whoah!!! heb je al skies gekocht ?
Gelijk het halve land zonder sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo heet was veel koorts had dat alle sneeuw daar meteen is gesmolten!
oh, je gaat gewoon op zn voeten staan zeg maar, en dan mag hij gaan lopenquote:
Volgens mij heeft Droxz net zulke grote poten als ik, dus ja, dat moet dan nog wel lukkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh, je gaat gewoon op zn voeten staan zeg maar, en dan mag hij gaan lopen
aaaahwww...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Zo geslaagd was ie niet als alleen jullie het door hadden
Whehe juistquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh, je gaat gewoon op zn voeten staan zeg maar, en dan mag hij gaan lopen
Lijkt wel een beetje op je..quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
De 2 maanden oude ballon
al 2 maanden vol met lucht
ssst, anders weten ze dat het mn pasfoto isquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op je..
haha grapje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |