ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jij geen spankie krijgt..
Kan dat nou niet gewoon over PM? Nou weet iedereen weer hoe het zit enzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef NBT het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon jaloers omdat jij geen spankie krijgt..
hehe, jonkie geeft spankiesquote:
geeft niets hoor ik spank je welquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan dat nou niet gewoon over PM? Nou weet iedereen weer hoe het zit enzo
pffft,quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef NBT het volgende:
ik zal jullie oudjes is goed onderhanden nemen...![]()
Nah, thnx, maar ik word dan toch liever gespanked door een chick van 21, ipv een kerel van 33quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geeft niets hoor ik spank je wel
[ afbeelding ]
whaha, daar zit wat in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, thnx, maar ik word dan toch liever gespanked door een chick van 21, ipv een kerel van 33
* NBT doet voorzichtig de broek van Sm0keZ naar beneden en begint met spanken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, daar zit wat in.
nou NBT leef je uit
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou het bijna editten , maar ik doe het maar niet.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT doet voorzichtig de broek van Sm0keZ naar beneden en laat zich swaffelen...
dacht ik alquote:
nee joh, nu durf ik het niet meer , en is het leuke is er eigelijk van afquote:
naja.... voel me wel iets beter.... maar krijg het zo warm van dit topic....quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh, nu durf ik het niet meer , en is het leuke is er eigelijk van af![]()
zeg werkt de fruitmand een beetje ? voel je je al wat beter ?
van beetje gespank ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef NBT het volgende:
[..]
naja.... voel me wel iets beter.... maar krijg het zo warm van dit topic....
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT doet voorzichtig de broek van Sm0keZ naar beneden en begint met spanken...
Nu gaat het wel weer een stuk beter met haar, maar dat heeft niks met die fruitmand te makenquote:
ik ook nietquote:
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jullie hebben ook alle pret daar zeg. hier is er een stralend blauwe lucht met veel zon
Die ijslaag is het irritantstequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenMaar ga er wel vanuit dat er onder de sneeuw +/- 5 cm ijs ligt nu..
zweten zal jequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef NBT het volgende:
[..]
naja.... voel me wel iets beter.... maar krijg het zo warm van dit topic....
shit , dan wil ik de mand weer terugquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Nu gaat het wel weer een stuk beter met haar, maar dat heeft niks met die fruitmand te maken
vet! hier is echt werkelijk ALLES wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenMaar ga er wel vanuit dat er onder de sneeuw +/- 5 cm ijs ligt nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |