tssss, ons zo maar alleen latenquote:
Jahoor, ik ga nog steeds om 7 uur naar de sportschool rijden, ga daarna nog steeds naar huis en hoef daarna nog steeds de deur niet uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef lynda het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_huis.html#comments
Je weet het zeker..?
het spijt me.............quote:
pfft, in de hoek jijquote:
nou gaat Cm jouw spankenquote:
jahquote:
Kijk maar uit hoor, eerst trekt ze je broek naar beneden, maar vervolgens word je gewoon keihard afgewezenquote:
en hard ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:07 schreef NBT het volgende:
Oh help.................. nu krijg ik al het gespank weer terug..
ehm ... ik ga haar spanken, duis moet zei hem laten zakkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk maar uit hoor, eerst trekt ze je broek naar beneden, maar vervolgens word je gewoon keihard afgewezen
Ik zoeken op google naar "spanken", kom je meneer Span K tegen (SPAN, Ken)... ROFL!quote:
SPAMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:11 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik zoeken op google naar "spanken", kom je meneer Span K tegen (SPAN, Ken)... ROFL!
U speak with Mr. Spank... aight
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPAMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hallo![]()
Soep ? nee dankjequote:
pfft, dan shirt omhoog en met de zweep op de rug. KEDENGquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
CM, ik laat helemaal niks zakken
Sm0keZ, ik wijs nooit mensen af...
hahahahahahhahahaha, dat doet me ergens aan denken waar ik me voor schaaam....quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, dan shirt omhoog en met de zweep op de rug. KEDENG
Waz up?!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Soep ? nee dankje
Mja gaat heen met jou ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Waz up?!
Lekker, eindelijk rustig hierhaha lekker makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
vertelquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha, dat doet me ergens aan denken waar ik me voor schaaam....
hahahaha ik geloof dat iedereen het wel gezien heeft hier.......... naja, de kans is groot..... maar ik hou me bek...quote:
pfft, tell mequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha ik geloof dat iedereen het wel gezien heeft hier.......... naja, de kans is groot..... maar ik hou me bek...
Dat zeker, kan ik ook even bijkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |