Als je alleen dinsdag t/m vrijdag werkt, dan zit je na je werk t/m morgenochtend met zaagmans opgescheept, dan zit je namelijk precies op de helftquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef NBT het volgende:
gheghe okee..... voor mij is de week morgen pas in 2e...... komtie dan ook?
ik werk ook van dinsdag tot vrijdag!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je alleen dinsdag t/m vrijdag werkt, dan zit je na je werk t/m morgenochtend met zaagmans opgescheept, dan zit je namelijk precies op de helft
Dan komt ie morgen pas halverwege de dag ben ik bangquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:05 schreef NBT het volgende:
[..]
ik werk ook van dinsdag tot vrijdag!(alleen vandaag ben ik ziek...... )
Hallo, je hoeft nog maar 4 uur te werken voordat ie er is.. En dat is dan niet eens vandaagquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:06 schreef NBT het volgende:
Jeetje mineeetje........ dat duurt nog lang.....
Okee, je had gelijkquote:[15:01] Lynda :. <3: sneeuw komt naar jou toe
[15:02] Martijn: gezellig
[15:02] Lynda :. <3: dat betwijfel ik
welke plaats werk je ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiedag zeg, het sneeuwt hier nu echt hard![]()
[..]
Okee, je had gelijk
Amsterdam, jeweetquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke plaats werk je ?
want komt schijnbaar ook naar brabants
ok, duurt wel even voor hier komt dusquote:
Kijk zelfquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, duurt wel even voor hier komt dus
Die houd ik al in de gaten aapquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk zelf
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mn moeder wordt ook door apen in alle gaten genomen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn aap wordt ook door gaten in alle moeders genomen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiedag zeg, het sneeuwt hier nu echt hard![]()
[..]
Okee, je had gelijk
Ach ik zit hier toch nog wel tot 7 uur... Daarna maar weer rustig aan naar de sportschool rijden, vervolgens naar huis en dan hoef ik toch de deur niet meer uitquote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_huis.html#commentsquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach ik zit hier toch nog wel tot 7 uur... Daarna maar weer rustig aan naar de sportschool rijden, vervolgens naar huis en dan hoef ik toch de deur niet meer uit
dan moet je ook gewoon in GRTDOJW blijvenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef NBT het volgende:
ik d8, ga ff gamen..... doet dat spel raar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |