abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 maart 2000 @ 15:08:00 #26
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_255076
quote:
op 03-26-2000 om 09:13 AM schreef Quenda® het volgende:
< snip >
Seki, die toch een "vechtersmentaliteit heeft" .
Ik hoop dat de waarheid, via Seki, naar buiten komt. Misschien heeft hij zwijgplicht gekregen van sbs?
de misselijke houding van de NEP mentalcoach/psych, die ertoe geleid hebben dat Seki (die eigenlijk geen mens vertrouwt op eerlijkheid) heeft er wel voor gezorgd dat Seki de bus heeft verlaten (en, Seki "kennende", zal hij nu nog meer spuwen op alles wat te maken heeft met psycholgen en maatschappelijk werk)

Kots en kots misselijk ben ik van sbs......

en ik vestig mijn hoop op de "schijt aan iedereen"houding van Seki, en hoop dat alles openbaar word.................


Hi Quenda, je schrijft dat Seki een vechtersmentaliteit heeft, ik denk juist dat hij slechts heel weinig incasseringsvermogen heeft en dat hij z'n grote mond gebruikt om dat te verbergen.
Uit diverse stukjes kunnen lezen dat hij in z'n jeugd uit verschillende internaten en pleeggezinnen is weggelopen, gedeserteerd uit het Joegoslavische leger en dan nu weggelopen uit de Bus.
Ook gelezen dat z'n zus hem bij thuiskomst vertelde dat ze niet snapte dat hij zich zo heeft laten kennen. Getuigt toch niet van enige wil om te vechten, is niks mis mee en ook allemaal heel begrijpelijk, maar........vechtersmentaliteit?
Ik denk dat Seki iemand is die, als het hem te heet wordt onder z'n voeten, op de vlucht slaat. Hij is gewent mensen te imponeren met z'n grote mond en in het normale dagelijkse leven kan hij mensen negeren die niet denken zoals hij, of die zich niet door hem geimponeerd voelen, in de bus zat hij klem en als ie klem zit, dan smeert ie hem.
Hij heeft zelf ook hartelijk gelachen om de gele kaart van anderen en als hij zelf uitgelachen wordt, gedraagt hij zich als een klein kind.
SBS heeft al om diverse rare redenen een gele kaart uitgedeelt, b.v. op het bed lopen met schoenen aan, spullen voor anderen meenemen tijdens een uitbraak, etc.
Voor het vloeken en schelden zijn ze eerst gewaarschuwd!
Ik vind het nogal kinderachtig van Seki, dat ie weg is gegaan, hij doet alsof hij iemand is die zich door niemand iets laat vertellen en altijd street op z'n doel afgaat, had hem graag door zien vechten (eigenlijk ook hoger ingeschat) en jammer vind ik het ook, het is en blijft een boeiende persoon.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 26 maart 2000 @ 15:14:00 #27
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255077
Dark, ik laat mij de ogen niet dichtsmeren voor de berichtgeving op de sbs site.
Daarom geloof ik dus absoluut niet dat dat de reden zou zijn .
Lees ook de andere twee topic's eens door...
i/s/Forum12/HTML/000595.html en i/s/Forum12/HTML/000609.html
  zondag 26 maart 2000 @ 15:17:00 #28
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255078
quote:
op 03-26-2000 om 03:08 PM schreef Dark het volgende:
Hi Quenda, je schrijft dat Seki een vechtersmentaliteit heeft, ik denk juist dat hij slechts heel weinig incasseringsvermogen heeft en dat hij z'n grote mond gebruikt om dat te verbergen.
Uit diverse stukjes kunnen lezen dat hij in z'n jeugd uit verschillende internaten en pleeggezinnen is weggelopen, gedeserteerd uit het Joegoslavische leger en dan nu weggelopen uit de Bus.

Zou jij niet weglopen uit pleeggezinnen of internaten als je behandeld word als een hond?

Zou jij gaan vechten tegen mensen die je beschouwt als je medemens??????

Dark?

pi_255079
Een andere reden is de berichtgeving in de rommelbladen:

Het laatste dagboek-fragment geschreven door Seki (Bron: SBS)


quote:

Het is weer zo ver

Nou hallo dagboek,
Het is weer zo ver. De werkploeg heeft, wat ik tot rommelbladen heb benoemd in plaats van roddelbladen, gekocht en je raadt het al: ik ben dus weer het mikpunt. Al weet ik dat het meeste wat in die bladen staat totale verzinsels zijn, het grijpt me toch aan als ik lees hoe ze mij op leugenachtige manier neerzetten.
al mijn uitspraken worden verdraaid dan wel verzonnen.
Het ergste zijn nog wel de laffe uitspraken omtrent mijn familie. Ze zouden hulp en bescherming hebben gezocht van een buitenstaander. Nou geloof me als zij nou echt bescherming moesten hebben, zou dat echt niet door iemand van buitenaf zijn en ze zouden er zeer zeker niet voor hoeven te betalen. Ik snap het dan ook totaal niet hoe ze er bij komen. Ik heb mijn zus gebeld en haar gevraagd wat er van waar was.
Wel, mijn zus weet dus nergens van af maar als dit de enige manier is waarop deze rommelbladen verkocht kunnen worden, vind ik het maar een zielig zootje bij mekaar. Ik hoop met dit dagboek stuk toch wat duidelijkheid te hebben geschept omtrent al die leugens over mij en mijn familie.
Als iemand nou echt wil weten hoe of wat en niet wil worden voorgelogen, vraag het in godsnaam dan aan mij.

Ik dank jullie wel.


Het gewraakte artikel uit de Nieuwe Revu

quote:

Midden in Den Haag rolde de meest kleurrijke buspassagier Seki een Feyenoord-vlag uit. En dus kegelden ADO-supporters De Bus met stenen hun stad uit. De familie van Seki beweerde later met de bedreigd te zijn en schakelde de linke Hagenees Eef Hoos in ter bescherming. We belden met onze held.

Meneer Hoos! U bent de persoonlijke bodyguard van de familie van Seki?
‘Nou. niet meer dus. Ze hadden me gebeld omdat ze van iemand hadden gehoord dat ik een Hagenaar ben. Ze konden me niet betalen, maar het leek me wel een leuk zaakje. En ik ken die gasten bij ADO goed.’

Wat is er misgegaan?
‘Ik kon Seki ’s zus en zijn vriendin nergens bereiken en toen hoorde ik dat ze van SBS6 helemaal geen contact met me mogen hebben. Ze ontkennen nu zelfs dat ze ooit contact met me hebben gehad, maar ze aan hebben aan ‘Hart van Nederland’ zelf doorgegeven dat ze mij hadden gevraagd voor hun bescherming.’

Voelen ze zich nu weer veilig?
‘Nee joh. Ze hebben het allemaal bij elkaar verzonnen. Dat je een relletje krijgt als je in Den Haag een Feyenoord-vlag ophangt, lijkt me logisch. Maar met die doodsbedreigingen hoopten ze dat de andere passagiers zich onveilig zouden voelen en de bus zouden verlaten. Dan zou Seki dat miljoen dus krijgen.’

Tering! Meent u dat nou echt...
‘Tering ja, dat kan je wel zeggen. Ze hebben ook SBS6 onder druk gezet om meer positieve kanten van Seki te tonen. Daar hielp dit relletje natuurlijk ook wel bij.’

Voelt u zich nou gebruikt?
‘Ja natuurlijk, Ik wil met dat vullis niks meer te maken hebben.’



Dat Seki die Feyenoord-vlag heeft opgehangen is onwaar. Daarbij begrijpt 'meneer Hoos' niet dat voor elke vrijwillige verlating een nieuwe passagier terugkomt. Dus slaat dit verhaal inderdaad nergens op.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 26 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 26 maart 2000 @ 15:34:00 #30
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_255080
quote:
op 03-26-2000 om 03:14 PM schreef Quenda® het volgende:
Dark, ik laat mij de ogen niet dichtsmeren voor de berichtgeving op de sbs site.
Daarom geloof ik dus absoluut niet dat dat de reden zou zijn .
Lees ook de andere twee topic's eens door...
en [URL=i/s/Forum12/HTML/000609.html]i/s/Forum12/HTML/000609.html


Ik heb ook niet gezegd dat de persoonlijke gele kaart de reden van vertrek is, Seki trok het zich erg aan en dat vind ik ook begrijpelijk, maar ik blijf de beslissing om weg te gaan niet getuigen van een vechtersmentaliteit.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_255081
quote:
[b]op 03-26-2000 om 09:13 AM schreef Quenda® het volgende:
Hi Quenda, je schrijft dat Seki een vechtersmentaliteit heeft, ik denk juist dat hij slechts heel weinig incasseringsvermogen heeft en dat hij z'n grote mond gebruikt om dat te verbergen.
Uit diverse stukjes kunnen lezen dat hij in z'n jeugd uit verschillende internaten en pleeggezinnen is weggelopen, gedeserteerd uit het Joegoslavische leger en dan nu weggelopen uit de Bus.

Wie zou er nou niet deserteren uit het leger...

Ik geef 'em groot gelijk.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_255082
Bovendien is het "in de Bus blijven met zo'n clubje in die setting", met op de achtergrond zo'n VALSE, ACHTERBAKSE en volledig GELD-GEILE "scheidsrechter JdM",

net zo min "Vechten" te noemen,

als 2 gehandicapte en geblinddoekte boxers met handboeien aan op een met groene zeep ingesmeerde arena tegen elkaar op te hitsen met stiekeme steken in hun rug dmv. electrische schokken die de amerikaanse veeboeren gebruiken om hun vee één kant uit te drijven....

't is maar wat je "vechten" noemt: daar komt JUIST een normale vechter absoluut niet meer tot z'n recht. Ik vind het woord vechten hier dan ook geen criterium meer en erg verwarrend voor de discussie.

Dààrom is Seki voor mij de winnaar, niet van een stom spelletje of media-uitbuitings-middel, maar van de hele exhibitionistische kliek die nederlands media-wereldje is geworden.
Ben benieuwd wat voor een rel dat nog wordt als JdM daadwerkelijk Seki juridisch gaat aanvallen op zijn commentaren op de SekiFanpage.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 26 Maart 2000).]

  zondag 26 maart 2000 @ 17:28:00 #33
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255083
quote:
op 03-26-2000 om 03:34 PM schreef Dark het volgende:

Ik heb ook niet gezegd dat de persoonlijke gele kaart de reden van vertrek is, Seki trok het zich erg aan en dat vind ik ook begrijpelijk, maar ik blijf de beslissing om weg te gaan niet getuigen van een vechtersmentaliteit.

Je noemde anders wél drie argumenten waardoor jij vond dat hij geen vechtersmentaliteit zou hebben.....
en daar reageerde ik op

  zondag 26 maart 2000 @ 21:30:00 #34
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_255084
quote:
op 03-26-2000 om 05:28 PM schreef Quenda® het volgende:
Je noemde anders wél drie argumenten waardoor jij vond dat hij geen vechtersmentaliteit zou hebben.....
en daar reageerde ik op


Ik schreef er ook achter dat ik het heel begrijpelijk vind en dat er niks mis mee is, misschien begrijp ik het woord "vechtersmentaliteit", niet zo goed
Ik zou ook weglopen uit internaten en pleeggezinnen en waarschijnlijk was ik helemaal het leger niet in gegaan en zeker niet de Bus in.
Een vechter is voor mij iemand die tot het gaatje gaat, dat heeft Seki niet gedaan.

Waarschijnlijk heeft hij wel een verstandige keuze gemaakt, ik vind het jammer dat hij weg is, de boeiendste figuur uit de Bus, niet echt aardig, maar zeker niet saaaaaaaaaai.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_255085
Eef Hoos, brand en brandschoon mannetje!!


  maandag 27 maart 2000 @ 02:07:00 #36
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_255086
Ik moet toegeven dat ik gaandeweg alleen nog maar keek vanwege Seki, ook al kon ik hem in het begin niet goed hebben. Maar ik ben gaan inzien dat hij de enige is die robuust ergens voor staat, hetgeen het kijkplezier ten goede kwam. De schijnheilige rest kan nog niet in zijn schaduw staan -- als groep rondom hem gedoogde ik wel iedereen met zijn specifieke rol.
Maar nu is mijn kijkplezier weg.
Ik ben totaal onverschillig t.o.v. wie nu gaat winnen. Het had degene moeten zijn, die Seki in de climax had kunnen verduren, en trotseren. Of hij zelf natuurlijk. Ook al vond ik hem soms affreus. Maar de rest is slappe hap, vanaf dag 1 de roddelbladen als bijbel gebruikend van "hoe kom ik over?" en zelf zo camerabewust zijn als de pest.
Walgelijk.
Op het lezen van rommelbladen had de rode kaart moeten staan! Die pers merkte namelijk dat ze zo invloed op het programma konden hebben en het is hen dus weer gelukt.
En dan de opengevallen plaats per opbod verkopen... kan het nog geldbelust wanstaltiger?
Seki is eruit gewerkt... zonder dat het hard valt te bewijzen. Vooral vrouwen zullen opgelucht zijn...
  dinsdag 28 maart 2000 @ 10:14:00 #37
272 R@b
No-nonsens
pi_255087
Het NIET vertrekken van Búllent kan ook wel eens in een ander daglicht komen te staan. Wanneer men zoals de heer Bart in 't Hout zegt al dit weekend op de hoogte was van de informatie
("Uit onze informatie waarover ik verder niets kwijt wil, maar die wel uit zeer betrouwbare bron komt bleek dat Seki niet van onbesproken gedrag was. Die ontwikkeling was, gezien de zwaarte van de informatie, niet iets waar we erg gelukkig mee waren.")

Dit zou betekenen dat men er al van uitging dat Seki de Bus moest gaan verlaten. Een vertrek van Búllent zou dan wel heel slecht zijn uitkomen. Dan vallen te veel belangrijke figuren in één keer weg. Vandaar waarschijnlijk de reddings actie om Bul voor De Bus te behouden

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')