ik zou je aanraden om aan haar te vragen hoe ze nou genomen wilt worden, dat weet ze zelf het beste.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef 123henry het volgende:
Ik heb al een 9 maanden een relatie met een superleuke vrouw. Ze is echt de grootste schat die ik me kan voorstellen en ik ben nog steeds stapel verliefd op haar. In bed is ze veel beter dan iedereen waarmee ik ooit seks heb gehad. Ze weet precies hoe ze me helemaal gek kan krijgen, praat wild en neemt graag controle over. Ik vind de seks geweldig en heb niks te klagen, maar ik wil dat zij dat ook vind en daar begin ik nu aan te twijfelen.
Als we seks hebben, wil ik dat zij evenveel geniet als ik. We hebben nooit seks gehad zonder dat we allebij tenminste een keer zijn klaar gekomen. Toch heeft ze ooit eens gezegd dat ik dominanter moet worden in bed. Eerst begreep ik niet wat ze daar mee bedoelde (ik dacht dat ik actief genoeg was), maar ik begreep later dat ze het fijn vind als ik soms de touwtjes in handen heb. Daarom heb ik daarna vaak geprobeerd de controle te houden door te bepalen wat er gebeurd. Ik merk alleen dat hierdoor soms een machtspelletje ontstaat waar ik niet goed mee om kan gaan. Zij zegt dan vaak opeens dat ze boven wil. Als ik de controle niet kwijt wil zeg ik dat tegen haar en houd haar zachtjes op het bed gedrukt tot ze toegeeft en ik verder kan gaan met haar te bevredigen of met seks.
Ik dacht tot nu toe dat dit was wat ze bedoelde, maar rond kerst maakte ze weer een opmerking over dat ze graag iemand wil die haar aankan in bed. Ik ben normaal best zeker van mezelf, maar dit maakte me opeens heel onzeker. Ik vind het moeilijk haar te vragen of ze vind dat ik haar aankan of dat ze me niets vind. Ik wil namelijk niet dat ik alleen maar haar aanwijzingen opvolg en dat het een soort toneelspel wordt. Van de andere kant wil ik wel dat zij de seks even fijn vind als ik. Verder krijg ik het idee dat ik in onze relatie daardoor ook direct de ondergeschikte rol krijg waar ik me niet goed bij voel en het idee dat de relatie daardoor fout loopt.
Ik wil daarom vragen of iemand weet of ik iets verkeerd doe, iets beter anders kan doen, iets niet begrijp of hoe ik beter de touwtjes in handen kan houden. Ik wil haar graag zo gek maken zoals ze dat bij mij doet en wil haar niet kwijt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Leuke vriendin heb jij zeg!quote:maar rond kerst maakte ze weer een opmerking over dat ze graag iemand wil die haar aankan in bed. Ik ben normaal best zeker van mezelf, maar dit maakte me opeens heel onzeker.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef 123henry het volgende:
Ze weet precies hoe ze me helemaal gek kan krijgen, praat wild en neemt graag controle over. Ik vind de seks geweldig en heb niks te klagen, maar ik wil dat zij dat ook vind en daar begin ik nu aan te twijfelen.
We hebben nooit seks gehad zonder dat we allebij tenminste een keer zijn klaar gekomen. Toch heeft ze ooit eens gezegd dat ik dominanter moet worden in bed. Eerst begreep ik niet wat ze daar mee bedoelde (ik dacht dat ik actief genoeg was), maar ik begreep later dat ze het fijn vind als ik soms de touwtjes in handen heb. Daarom heb ik daarna vaak geprobeerd de controle te houden door te bepalen wat er gebeurd.
maar rond kerst maakte ze weer een opmerking over dat ze graag iemand wil die haar aankan in bed. Ik ben normaal best zeker van mezelf, maar dit maakte me opeens heel onzeker. Ik vind het moeilijk haar te vragen of ze vind dat ik haar aankan of dat ze me niets vind.
Ja het is misschien moeilijk maar het is de enige oplossing.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:22 schreef 123henry het volgende:
Bedankt voor jullie reply's. Ik heb er veel aan. Het is idd wel logisch en ik zou achteraf iemand anders hetzelfde advies geven, maar het is toch anders als je er zelf in zit. Ik denk dat ik het er idd maar toch over moet hebben. Bedankt
Dit dus misschien ook een zweepje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Tamashii het volgende:
Koop handboeien, touw, blinddoek, knevel en ga rampetampen.
Als dat niet dominant genoeg is, moet ze het zelf maar aan je uitleggen.
Das een goede, en misschien tepelklemmen, of ga ik dan te ver door.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dit dus misschien ook een zweepje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |