abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76434449
Ik heb al een 9 maanden een relatie met een superleuke vrouw. Ze is echt de grootste schat die ik me kan voorstellen en ik ben nog steeds stapel verliefd op haar. [...] Ik wil haar graag zo gek maken zoals ze dat bij mij doet en wil haar niet kwijt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Thanks voor de vele reacties. het heeft me erg geholpen.

[ Bericht 77% gewijzigd door 123henry op 05-01-2010 15:29:46 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:02:25 #2
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76434503
Ze zegt het zelf tog al je moet dominanter worden

En een vrouw laten komen duurt nou eenmaal iets langer als een man dus meer aandacht aan haar besteden
pi_76434576
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef 123henry het volgende:
Ik heb al een 9 maanden een relatie met een superleuke vrouw. Ze is echt de grootste schat die ik me kan voorstellen en ik ben nog steeds stapel verliefd op haar. In bed is ze veel beter dan iedereen waarmee ik ooit seks heb gehad. Ze weet precies hoe ze me helemaal gek kan krijgen, praat wild en neemt graag controle over. Ik vind de seks geweldig en heb niks te klagen, maar ik wil dat zij dat ook vind en daar begin ik nu aan te twijfelen.

Als we seks hebben, wil ik dat zij evenveel geniet als ik. We hebben nooit seks gehad zonder dat we allebij tenminste een keer zijn klaar gekomen. Toch heeft ze ooit eens gezegd dat ik dominanter moet worden in bed. Eerst begreep ik niet wat ze daar mee bedoelde (ik dacht dat ik actief genoeg was), maar ik begreep later dat ze het fijn vind als ik soms de touwtjes in handen heb. Daarom heb ik daarna vaak geprobeerd de controle te houden door te bepalen wat er gebeurd. Ik merk alleen dat hierdoor soms een machtspelletje ontstaat waar ik niet goed mee om kan gaan. Zij zegt dan vaak opeens dat ze boven wil. Als ik de controle niet kwijt wil zeg ik dat tegen haar en houd haar zachtjes op het bed gedrukt tot ze toegeeft en ik verder kan gaan met haar te bevredigen of met seks.

Ik dacht tot nu toe dat dit was wat ze bedoelde, maar rond kerst maakte ze weer een opmerking over dat ze graag iemand wil die haar aankan in bed. Ik ben normaal best zeker van mezelf, maar dit maakte me opeens heel onzeker. Ik vind het moeilijk haar te vragen of ze vind dat ik haar aankan of dat ze me niets vind. Ik wil namelijk niet dat ik alleen maar haar aanwijzingen opvolg en dat het een soort toneelspel wordt. Van de andere kant wil ik wel dat zij de seks even fijn vind als ik. Verder krijg ik het idee dat ik in onze relatie daardoor ook direct de ondergeschikte rol krijg waar ik me niet goed bij voel en het idee dat de relatie daardoor fout loopt.
Ik wil daarom vragen of iemand weet of ik iets verkeerd doe, iets beter anders kan doen, iets niet begrijp of hoe ik beter de touwtjes in handen kan houden. Ik wil haar graag zo gek maken zoals ze dat bij mij doet en wil haar niet kwijt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
ik zou je aanraden om aan haar te vragen hoe ze nou genomen wilt worden, dat weet ze zelf het beste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 05-01-2010 15:36:22 (Letterneuken doe je maar elders.) ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:10:04 #4
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_76434798
quote:
maar rond kerst maakte ze weer een opmerking over dat ze graag iemand wil die haar aankan in bed. Ik ben normaal best zeker van mezelf, maar dit maakte me opeens heel onzeker.
Leuke vriendin heb jij zeg!
Stand for something or fall for anything
pi_76434971
Neem eens ECHT de controle!
Pak haar vast, draai haar om... Jij bepaalt de standjes..
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_76435031
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef 123henry het volgende:
Ze weet precies hoe ze me helemaal gek kan krijgen, praat wild en neemt graag controle over. Ik vind de seks geweldig en heb niks te klagen, maar ik wil dat zij dat ook vind en daar begin ik nu aan te twijfelen.

We hebben nooit seks gehad zonder dat we allebij tenminste een keer zijn klaar gekomen. Toch heeft ze ooit eens gezegd dat ik dominanter moet worden in bed. Eerst begreep ik niet wat ze daar mee bedoelde (ik dacht dat ik actief genoeg was), maar ik begreep later dat ze het fijn vind als ik soms de touwtjes in handen heb. Daarom heb ik daarna vaak geprobeerd de controle te houden door te bepalen wat er gebeurd.

maar rond kerst maakte ze weer een opmerking over dat ze graag iemand wil die haar aankan in bed. Ik ben normaal best zeker van mezelf, maar dit maakte me opeens heel onzeker. Ik vind het moeilijk haar te vragen of ze vind dat ik haar aankan of dat ze me niets vind.

Sorry hoor maar wat is een relatie nou zonder te kunnen praten over seks.
vraag aan haar: WAT WIL JE DAN DAT IK MEER GA DOEN? NOEM VOORBEELDEN, DOE HET NA VRAAG OF ZE DAT BEDOELT, GA SEKS HEBBEN VRAAG HET TUSSEN DOOR, SAMEN LEER JE ER VAN!

snap niet dat mensen dat op internet moeten vragen?
Als je toch zon goede relatie heb, hoort ie ook goed genoeg te zijn om te kunnen praten over alles.
-
pi_76435076
Vastbinden!!!
pi_76435163
Bedankt voor jullie reply's. Ik heb er veel aan. Het is idd wel logisch en ik zou achteraf iemand anders hetzelfde advies geven, maar het is toch anders als je er zelf in zit . Ik denk dat ik het er idd maar toch over moet hebben. Bedankt
pi_76435233
geile vriendin
pi_76435247
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:22 schreef 123henry het volgende:
Bedankt voor jullie reply's. Ik heb er veel aan. Het is idd wel logisch en ik zou achteraf iemand anders hetzelfde advies geven, maar het is toch anders als je er zelf in zit . Ik denk dat ik het er idd maar toch over moet hebben. Bedankt
Ja het is misschien moeilijk maar het is de enige oplossing.
Wij kunnen jou niet vertellen wat jou vriendin lekker vind?
Ieder mens is anders, dus advies daar over kunnen we je eigenlijk gewoon niet geven, begrijp je?

Praten maakt echt een wereld van verschil
succes
-
pi_76435296
Thanks
pi_76436338
Koop handboeien, touw, blinddoek, knevel en ga rampetampen.
Als dat niet dominant genoeg is, moet ze het zelf maar aan je uitleggen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76437616
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef Tamashii het volgende:
Koop handboeien, touw, blinddoek, knevel en ga rampetampen.
Als dat niet dominant genoeg is, moet ze het zelf maar aan je uitleggen.
Dit dus misschien ook een zweepje.
Haters gonna hate.
pi_76438005
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Dit dus misschien ook een zweepje.
Das een goede, en misschien tepelklemmen, of ga ik dan te ver door.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76438506
Nee hoor handboeien, of kaarsen.
Haters gonna hate.
pi_76444032
Iedereen begint ineens over SM-achtige praktijken, maar dat heeft in principe niks te maken met dominant zijn. Mijn vriendin houdt er ook van als ik me dominant gedraag. Nou heb ik daar niet altijd zin in, maar als ik er wel zin in heb is er niet eens zoveel voor nodig eigenlijk. Wat je bijvoorbeeld kan doen is haar 'vastpinnen', houd haar goed stevig vast terwijl je haar neemt, zodat ze echt geen kant op kan en dit ook weet. Dus niet 'zachtjes op het bed drukken' of wat je ook zei in je OP, maar goed stevig. Een beetje pijn is tijdens seks geen ramp voor de meesten, eerder opwindend, dus wees niet al te bang dat je je broze meisje beschadigd.
Wees ook niet stil als een muis, je mag je best laten gaan. Volgens mijn vriendin maak ik soms echt dierlijke geluiden (too much info, sorry) en dat vindt ze alleen maar opwindend. En dwing haar dus gewoon in bepaalde standjes, op het moment dat ze aangeeft dat ze wil dat jij de baas bent, wees dat dan ook. Soms helpt het bij mij om me gewoon echt even geestelijk van haar te distantiėren, ze is dan even niet meer mijn lieve vriendinnetje maar echt een lustobject speciaal voor mij.

Bottomline: het zit hem in de kleine dingetjes. Het mag inderdaad voor jou geen 'rollenspel' zijn. Soms voelt het bij mij ook zo, en dan probeer ik het niet eens, want dan ben ik gewoon niet in een dominante mood (is erg vermoeiend als je het altijd moet doen, dat is ook nergens voor nodig). Op andere dagen komt het vanzelf, en dan reageert mijn vriendin er ook enthousiast op.

En zoals er al meer zeggen, praten. Laat haar maar aangeven wat ze dan van je verwacht. Anderzijds moet ze niet alles hoeven uitspellen, wees niet bang om initiatief te nemen. En geef zelf ook gewoon aan wat je wel/niet wil doen. Dat zij wil dat jij dominant bent, wil niet zeggen dat je ook daartoe in staat bent. Misschien wil je juist wel dat zij het is. Het moet voor jullie beide goed voelen wat je doet.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sandoval op 05-01-2010 17:05:09 ]
pi_76444441
hey sandoval,

heel nuttig! Dank je wel. Hier heb ik echt veel aan
pi_76453042
Je had je OP niet deels leeg hoeven te halen hoor. Een topic is pas vol bij 300 posts, dus er kunnen nog heel wat tips bij
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76464135
Bestudeer de kama sutra en ga dat eens met haar oefenen. Doe een "Dirty Sanches" omdat ze zo lief is gehaaid dat ze je dan dominant vind!! bijt ook zacht in haar kont af en toe..verder ga samen een sm cursus volgen weet ik veel
Veni,Vidi, Vici
  woensdag 6 januari 2010 @ 01:26:32 #20
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_76467667
Dit komt wel redelijk bekend voor. Het lijkt mij een goed ider om bij haar eens bondage te proberen, gewoon haar aan je bed vastbinden, en dan lekker met haar lichaam spelen alsof ze van jou is, wat ze dus ook is. Jij beslist wat er gebeurd en zij kan er niks aan doen, vinden vrouwen die graag gedomineerd worden heel geil, en als je zelf veel van knuffel/lieve seks houd is et ook leuk wat liefs in r oor te fluisteren terwijl je bezig bent <: probeer het uit zou ik zeggen.
Droeloe
pi_76479458
In principe is het een rollenspel wat je speelt.
Dat moet je langzaamaan intergreren, probeer 1 ding voorzichtig uit en kijk hoe je vriendin reageert.
Begin eens met een blinddoek, jij hebt de leiding, haar zintuigen gaan op scherp.
Daarna kan je langzaamaan proberen eens een keer te kijken of je bondage fijn vind, en nee dat is geen sm!
pi_76480527
Ik snap het wel, vrouwen vinden het vaak leuk om gewoon genomen te worden. Maar dat veronderstelt egoisme en schijt aan haar pret, wat er niet is. Je moet dus eigenlijk geven door te nemen, en dat is best ingewikkeld. Een beetje alsof je heel gulzig eet om degene die gekookt heeft een plezier te doen.

Dat is een beetje een lastige rol waarbij je je niet altijd op je gemak voelt omdat je haar wilt plezieren. Wat je daartegen zou kunnen doen is er ook echt een rol van maken, dus niet een rol die je inneemt, maar echt eentje die je speelt. Dan is het vaak makkelijker en kun je langs die weg je dominante kant een beetje verkennen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_76481038
Met de 2e alinea zeker eens, wie weet hoe leuk je het gaat vinden en laten we wel wezen de tijd van 2 a 3 standjes is toch allang voorbij ??(hoop ik.. )
Gewoon eens kijken hoever je kan gaan en hoe het gaat, misschien vind ze het niks, maar jij juist wel..communiceer vooral duidelijk naar elkaar toe en luister ook wat ze te zeggen heeft.
pi_76498875
tvpje
pi_76569559
ik leg altijd een kussen onder haar buik terwijl ik haar van achter neem en druk haar hoofd in het dekbed terwijl ik haar op dr ass sla en aan haar haren trek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')