Wachten op ErwinRommelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef JohnLocke het volgende:
Ik vind het maar saai tot nu toe, escaleer het zaakje eens.
Marokkaanse boys en girls zijn hot momenteel. Zowel positief als negatief. Boys zijn hot vanwege hun humor, de girls vanwege hun (sensuele) voorkomen.quote:
Het vervelende is dat de (zogenaamd) grotere groep Mocros het gedrag van de 'kleinere' groep niet afkeuren. Dat zie ik in jouw post ook weer terug in de eerste alinea. Marokkanen zorgen gewoon voor veel problemen in Nederland, FEIT.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Als ik aan de hand van wat internet/youtube reacties mijn mening over mensen zou vormen, zou ik ook denken dat alle dalaiblamas malloten van de bovenste plank waren.![]()
[..]
Ik kan niets beters bedenken op de wereld dan te zijn wie en wat ik ben, en dat is wat afkomst betreft half Marokkaans en half Nederlands.
Mensen die anderen haten vanwege afkomst kan ik alleen maar hard om lachen, dat soort stumperds kunnen mijn dag goed maken... al is het maar vanwege het feit dat je gelijk weet dat je van een hoger niveau bent dan hun.
wat wil je niet snappen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:28 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat men niet aan de bank komt heeft men toch echt aan zichzelf te danken.
Indo's, Chinezen en Canadezen komen ook aan de bak, omdat die, als groep, geen rotzooi structureel trappen.
als marokkaanse jongeren daar eens een voorbeeld aan konden nemen.....
Ik snap het niet, alleen de Marokkanen hier op Fok! al geven continue hun blijk van de situatie, dat ze zich niet kunnen vinden in relboys en girls, ongeacht de afkomst. Waarom doe jij daar niets mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik begin moeite te krijgen om geen hekel aan Marokkanen te hebben.
Ja, niets sensueler dan dikke wijven met een snor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokkaanse boys en girls zijn hot momenteel. Zowel positief als negatief. Boys zijn hot vanwege hun humor, de girls vanwege hun (sensuele) voorkomen.
Hetgeen direct weer te niet wordt gedaan door die vader in het dumpertfilmpjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het niet, alleen de Marokkanen hier op Fok! al geven continue hun blijk van de situatie, dat ze zich niet kunnen vinden in relboys en girls, ongeacht de afkomst. Waarom doe jij daar niets mee?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |