Het meest zieke is nog wel dat Marokkanen nu via youtube denken een soort boodschap uit te zenden. Dat ze hoe dan ook strijdend ten onder gaan.
Volgens mij is er sprake van een massale psychose daar in dat rifgebergte. Hoe kan het in vredesnaam dat 1 bevolkingsgroep zo godvergeten ( ja, ook Allah heeft jullie allang vergeten ) gestoord kan zijn.
Ik vind het echt zwaar kut dat ik stiekem hoop dat die malukus de marokkanen eens flink aanpakken. Daarmee ben ik net zo naar natuurlijk. Maar ik hoop het wel echt.
Molukkers zijn een goed voorbeeld van hoe je als 'uitschot' van NL in moordtempo kan integreren als trots volk. En dan ook echt trots. Niet die smerige, misplaatste trots die Marokkanen met zich meedragen.
Vanochtend in de supermarkt stonden er weer 4, heel trots te wezen terwijl ze door de beveiliging naar achteren werden gesleurd. Waarbij de man ook nog de opmerking maakt: 'hoe vaak willen jullie nou naar de politie? word je hier nooit moe van?'
Dit heeft niets met racisme te maken, maar met wat iedereen ziet. We zijn als Nederlanders alleen te voorzichtig geworden en willen vooral politiek correct blijven. Marokkanen snappen dat als geen ander en ze neuken iedereen in de reet waar dat kan en omdat het kan.
Op het moment dat ik zelfs de turken, indo's en chinezen in mijn vriendenkring treurig hun hoofd zie schudden als het over marokkanen gaat, dan is er iets goed mis.
Hun niveau is zo sneu dat ik nog medelijden heb ook. Want wat moet het anno 2010 lastig zijn om van Marokkaanse komaf te zijn. Uitgekotst door iedereen. Misschien zou ik daar ook wel agressief van worden.